اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046318318724

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

کد: 140105046318318724

https://bit.ly/3BheXHn

، (اخبار رسمی): در این مقاله از گیفت استاپ به آموزش استفاده از گیفت کارت استیم بپردازیم و نحوه ریدیم کردن آن را برای شما بازگو کنیم

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم
آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

در این مقاله از گیفت استاپ به آموزش استفاده از گیفت کارت استیم بپردازیم و نحوه ریدیم کردن آن را برای شما بازگو کنیم. اما قبل از آن به شرح مختصری از استیم و گیفت کارت آن می پردازیم. استیم نام یک پلتفرم است که دارای انواع بازی های آنلاین بوده و مانند یک شبکه جهانی قابلیت این را دارد که گیمرهای مختلف از سراسر دنیا را به یکدیگر متصل کند.

برای دسترسی به این پلتفرم، ابتدا باید در استیم حساب کاربری تشکیل دهید و این حساب را شارژ کنید تا بتوانید به جدیدترین بازی ها دسترسی پیدا کنید. البته در استیم بازی های رایگان نیز وجود دارد که بدون پرداخت هزینه، می توانید از آن ها لذت ببرید.

  گیفت کارت استیم

برای دسترسی به بسیاری از بازی های جذاب نیاز به پرداخت هزینه و خریداری آنها دارید. گیفت کارت استیم یکی از امکاناتی است، که شرکت استیم در اختیار کاربران خود قرار داده تا آنها بتوانند بدون دغدغه و به سادگی، حساب خود را شارژ کنند. برای مردمانی که در ایران یا هر کشور دیگری که تحریم است، زندگی می کنند، پرداخت هزینه به وسیله سرویس های بانکی بین المللی ممکن نیست، بنابراین تنها راهی که باقی می ماند استفاده از گیفت کارت ها است.

گیفت کارت، مانند یک کارت هدیه بوده که دارای یک کد است و شما پس از خریداری کارت، هنگامی که کد را فعال یا اصطلاحا ریدیم می کنید، اکانت شما در استیم شارژ شده و حال می توانید هر بازی که علاقه دارید و سایر امکاناتی که استیم دارد را خریداری کنید. در ادامه به شما نحوه فعالسازی گیفت کارت استیم را آموزش خواهیم داد.

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

1- به وسیله نرم افزار تغییر آی پی، آی پی خود را تغییر داده و مکان آن را روی کشور آمریکا بگذارید.

2- در صورتی که در استیم حساب کاربری ندارید. ابتدا باید نرم افزار استیم را نصب کرده و بعد از کامل شدن مراحل نصب، گزینه Create new account را کلیک کنید و یک اکانت استیم بسازید. اگر از قبل اکانت دارید، فقط کافیست روی گزینه login بزنید و وارد حساب خود شوید.

 

3- از منوی بالای صفحه در سمت چپ روی نام کاربری کلیک کرده و Account Details را بزنید.

 

 

4- سپس بر روی Add funds to your steam wallet کلیک کنید. نکته ای که باید بدان توجه کنید، این است که نام کشور حتما باید آمریکا باشد. اگر چیزی غیر از این بود روی Update store country کلیک کرده و آمریکا را انتخاب کنید. 

 

5- سپس روی گزینه Redeem a steam gift cart or wallet code کلیک کنید و وارد صفحه زیر شوید.

 

6- حال باید کد 16 رقمی که دارید را درون فیلد وارد کرده و گزینه continue را بزنید. از این پس اعتبار حساب کاربری شما افزایش پیدا می کند.

 

اگر اولین باری است که از گیفت کارت استیم استفاده می کنید، لازمه تا یک آدرس وارد کنید. برای این منظور می توانید از گوگل مپ یا سایت هایی که آدرس فیک می دهند، استفاده کرده و یک آدرس جعلی از آمریکا وارد کنید.

نحوه فعال سازی گیفت کارت استیم از طریق گزینه Gift card 

1- ابتدا لوکیشن vpn خود را روی کشور آمریکا تنظیم کنید.

2- وارد سایت استیم شده و در حساب کاربری خود Login کنید.

3- در انتهای صفحه یک گزینه Gift Cards می بینید. روی آن کلیک نمایید.

 

4- سپس در صفحه، روی Continue کلیک کنید.

 

5- در انتها کد 16 رقمی خود را وارد کرده و دکمه Continue را کلیک نمایید.

 

 

 

خرید گیفت کارت اپل ارزان و فوری و معتبر

نکات مهمی که باید در نحوه استفاده از گیفت کارت استیم بدانید

  • آموزشی که در این مقاله قرار دادیم، همیشه جواب می دهد. فقط برای اولین بار باید یک آدرس وارد کنید و بقیه موارد کاملا مشابه هست.
  • دقت کنید که کشور، باید آمریکا ثبت شده باشد. در غیر این صورت می توانید روی Update Store  Country  کلیک کرده و کشور آمریکا را انتخاب کنید.
  • اگر اولین بار است که وارد حساب استیم خود می شوید و می خواهید گیفت کارت خود را ریدیم کنید، باید بدانید که با هر آی پی کشوری وارد شوید و گیفت کارت آن کشور را ریدیم کنید، ریجن شما تغییر پیدا می کند. در غیر اینصورت گیفت کارت فعال نشده یا روی ریجن فعلی شارژ می شود.
  • اگر با آی پی کشور دیگری وارد اکانت شدید، یک بار خارج شده و آی پی خود را تغییر دهید و دوباره وارد اکانت استیم شوید تا ریجن تغییر کند.
  • لازمه بدانید که اگر با آی پی ایران وارد شوید و بخواهید کد خود را ریدیم کنید، به دلیل تحریم ها گیفت کارت غیر فعال می شود.
  • دقت کنید که گیفت کارت هر کشور با آی پی همان کشور فعال شود و ریجن گیفت کارت نیز باید با ریجن اکانت شما یکسان باشد.
  • برای فعال کردن قابلیت چت و گفتگو با سایر گیمرها باید از 5 دلار به بالا شارژ انجام دهید.
  • استیم والت های global می تواند تمام واحدهای پولی را شارژ کند.

منبع مقاله: گیفت استاپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح