اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107236771318724
در دسترس نیست

اولین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت با گارانتی معتبر شروع به کار کرد

کد: 140107236771318724

، (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی گیفت استاپ با ارائه سرویس های سفارش گیفت کارت، به صورت رسمی و در یک پلتفرم کاملا جامع، با دسترسی سریع و ضریب اطمینان بالا، فعالیت خود را رسما آغاز نمود. در ادامه به تفصیل درباره آن توضیح خواهیم داد

اولین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت با گارانتی معتبر شروع به کار کرد
اولین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت با گارانتی معتبر شروع به کار کرد

فروشگاه اینترنتی گیفت استاپ مرجع فروش انواع گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت ها با گارانتی معتبر و تضمینی و قیمت مناسب می باشد

یکی از موانعی که همواره بر سر راه علاقه مندان به بازی های ویدیویی و سرویس های بین الملل دیجیتال در ایران وجود دارد، مشکلات استفاده از اپلیکیشن ها و پلتفرم های دارای پرداخت درون برنامه ای است.

در این زمینه خرید گیفت کارت و کارت های هدیه به منظور شارژ اکانت، خرید بازی و.. راهکاری موثر است. در این زمینه فروشگاه اینترنتی گیفت استاپ با ارائه سرویس های سفارش گیفت کارت، به صورت رسمی و در یک پلتفرم کاملا جامع، با دسترسی سریع و ضریب اطمینان بالا، فعالیت خود را رسما آغاز نمود. در ادامه به تفصیل درباره آن توضیح خواهیم داد.

مشکلات ایرانیان برای پرداخت ارزی

در دنیا، به طور معمول می توان مواردی مانند خرید بازی یا شارژ حساب کاربری و… را با پرداخت مستقیم از طریق حساب های ارزی و بانکی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و... انجام داد. اما در مقابل کاربران ایرانی راهی جز خرید گیفت کارت بازی ها و اپلیکیشن های کاربردی از طریق فروشگاه های واسط ندارند.

در این بین، فروشگاه اینترنتی گیفت استاپ، با در نظر گرفتن تمامی محدودیت ها، فعالیت خود را آغاز نمود تا با ارائه خدمات جامع و تضمین و گارانتی اصالت محصولات خود، مرجعی معتبر برای متقاضیان این محصولات باشد.

موضوع، عدم اصالت بسیاری از فروشندگان و پیج های اینستاگرامی است. گیفت کارت ها تنوع بسیار وسیعی دارند. اما در مقابل گیفت استاپ سعی کرده تا تمام آنها را به صورت یکجا فراهم کند تا مشتریان بدون هیچ گونه محدودیتی بتوانند آنها را خریداری و در نهایت روی حساب خود به جهت انجام پرداخت های درون برنامه ای و... استفاده کنند.

 
خرید گیفت کارت های بازی و اپلیکیشن

گیفت کارت روش پرداخت درون برنامه ای در بازی ها و نرم افزارها است. به طور مثال شما به جهت بهره مند شدن از امکانات پلتفرم خرید بازی دیجیتال پلی استیشن، نیاز به گیفت کارت خواهید داشت. قطعا برای ایرانیان مطابق چیزی که پیش از این هم ذکر شد، امکان خرید مستقیم از استورها و فروشگاه های رسانه دیجیتال نیست، در این برخی برخی به عنوان واسط عمل کرده و با امکان پرداخت های درون بانکی بین المللی، اجازه تهیه گیفت کارت ها را می دهند.

دسته بندی ها نیز متنوع است، از گیفت کارت اپل، سونی و پلی استیشن، استیم و ایکس باکس گرفته تا خدمات سرگرمی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل موزیک و...
برای تمامی این گیفت کارت ها، برای اولین بار در ایران گارانتی تضمین و اصالت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. این باعث می شود که در درجه اول، مشتری اطمینان بیشتری نسبت به سرویس ها پیدا کرده و از سوی دیگر، رویه خرید گیفت کارت در ایران صرفا تبدیل به یک قمار نشود.

 
مزیت های خرید از گیفت استاپ

به طور منطقی هر فروشنده، کسب و کار و تجارتی با مزیت ها و ویژگی های مثبت نسبت به رقبا سنجیده می شود، قصد اشاره به مفاهیمی است که قبلا در فروشگاه های گیفت کارت تبدیل به اپیدمی شده بود و شاید هر کدام از شما در قبال خرید از آنها دچار ترس و شک می شدید. اما حالا گیفت استاپ به شما طیف وسیعی از گیفت کارت را با مزایای زیر ارائه می دهد:

  • امکان خرید گیفت کارت ها با گارانتی معتبر و تضمین اصالت
  • تحویل سریع 
  • امکان استعلام اصالت از طریق نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی درگاه های اینترنتی
  • پایین ترین حاشیه سود و قیمت نسبت به دیگر فروشگاه ها
  • پرداخت درون بانکی و شبکه داخلی با کارت های عضو شبکه شتاب
  • امکان استفاده روی سرویس های مختلف و اکانت های اشتراکی و...

 آموزش استفاده از گیفت کارت ها

علاوه بر توضیحات مذکور و مزیت های در نظر گرفته شده، امکان استفاده از آموزش های کاربردی گیفت استاپ برای استفاده از گیفت کارت های مختلف نیز به مشتری کمک می کند تا بتواند به راحتی، در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به جستجوی مکرر در پورتال های ایرانی و خارجی، پس از خرید گیفت کارت ها، عملیات ریدیم یا استفاده از آنها را  انجام دهد. ریجن های مرجع و متداول نیز برای سفارش در دسترس است.

البته به جهت حصول اطمینان از کیفیت خدمات پس از فروش، امکان دریافت مشاوره پیش از خرید نیز وجود دارد؛ تنوع ارزش مادی گیفت کارت ها نیز گسترده است، در واقع تقریبا هر سرویسی که توسط شرکت های بزرگ به عنوان گیفت کارت عرضه می شود، به راحتی در گیفت استاپ قابل تهیه خواهد بود.  جهت اطلاعات بیشتر و خرید گیفت کارت با گارانتی معتبر وارد لینک زیر شوید.

https://giftstop.org

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]