اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086323619317

نکات مهم درباره دستگاه چندکاره بدنسازی

کد: 140105086323619317

https://bit.ly/3JfOqMm

، (اخبار رسمی): ورزش کردن همیشه باعث سلامتی و شادابی بوده است. کسانی که ورزش را در میان روتین روزانه خود قرار می‌دهند، معمولا هم از سلامت جسمانی و هم از سلامت ذهنی بیشتری نسبت به سایر افراد برخوردارند. استفاده از دستگاه‌های بدنسازی و هوازی چه در خانه و چه در باشگاه همیشه توصیه می‌شود.

نکات مهم درباره دستگاه چندکاره بدنسازی
نکات مهم درباره دستگاه چندکاره بدنسازی

اما اگر امکان انجام تمرینات بدنسازی در باشگاه را ندارید نگران نباشید. زیرا دستگاه‌هایی هستند که با تمرکز بر روی ورزش‌های خانگی طراحی و تولید شده‌اند اما با این حال در برخی از باشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه بدنسازی چندکاره، دستگاهی است که قابلیت انجام چند حرکت با تمرکز حرکتی بر روی یک یا چند عضله را به صورت همزمان دارد. این نوع دستگاه ها از نظر قیمتی به صرفه بوده و به دلیل دارا بود دامنه حرکتی مختلف از جمله دستگاه‌هایی هستند که در میان تجهیزات بدنسازی پر طرفدار هستند.

چه حرکاتی را می‌توان با دستگاه چندکاره بدنسازی انجام داد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تقریبا تمامی حرکات را برای تمامی عضلات می‌توان با برخی از دستگاه‌های چندکاره بدنسازی انجام داد. عضلات بازو، سرشانه، زیربغل، فیله کمر، شکم، ران و ساق پا و ...  در دامنه تمرینی برخی از این نوع دستگاه‌ها قرار دارند. دستگاه‌های چندکاره بدنسازی معمولا از دو حرکت تا بیش از پنجاه حرکت تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثلا دستگاه‌های کراس +20 کاره که با هدف تمرین دادن اکثر عضلات و با 20 حرکت تولید شده‌اند که با آنها می‌توان انواع حرکات کراس را انجام داد.

مزایای دستگاه بدنسازی چندکاره

از         مزایای دستگاه چندکاره بدنسازی، امکان استفاده از آن در خانه است که علاوه بر اشغال فضای محدود، ارتفاع کمی دارد و برای خانه های با سقف نچندان بلند هم مناسب هستند. انجام حرکات نیز با دستگاه چندکاره بدنسازی راحت است و علاوه بر ایمنی بالا در هنگام انجام تمرینات، امکان انجام حرکات حتی بدون مربی و صرفا از طریق دستورالعمل خود دستگاه نیز وجود دارد. دستگاه چندکاره بدنسازی دارای انواع مختلف و با تعداد حرکات مختلف است که معمولا اکثر آنها تمرکز بر روی یک یا چند عضله دارند اما دستگاه‌هایی نیز وجود دارند که بر روی عضلات مختلفی نیز کار می‌کنند.

پرس سینه و بالاسینه، کراس اور، جلو بازو و پشت بازو و حرکات ازین دست از معمول‌ترین حرکاتی است در اکثر دستگاه‌های چندکاره بدنسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایر تجهیزات بدنسازی معمولا برای انجام یک حرکت طراحی می‌شوند و به صورت ایمن و تخصصی برای تقویت یک عضله به کار می‌روند اما این مدل دستگاه‌ها برای استفاده در خانه به اندازه یک دستگاه چندکاره بدنسازی مناسب نیستند.


همانطور که گفتیم تجهیزات بدنسازی اغلب برای مصارف مختلف طراحی و تولید می‌شوند و امروزه هر ورزشکاری با هر هدفی به راحتی می‌تواند با استفاده امکانات وسایل و دستگاه های بدنسازی، مطابق با نیازش به سراغ استفاده از انواع دستگاه ها رفته و چه در باشگاه بدنسازی و چه در خانه به راحتی در راستای رسیدن به هدف ورزشی خود تمرین کند. اما خرید این نوع دستگاه ها مخصوصا دستگاه بدنسازی چندکاره نیاز به داشتن اطلاعات زیادی است زیرا تنوع این نوع دستگاه ها آنقدر بالاست که ممکن است در صورت کمبود اطلاعاتتان در خصوص این مدل دستگاه ها دچار انتخاب اشتباه و یا شک و تردید در هنگام خرید شوید.

 در چنین مواقعی و پیش از خرید دستگاه چندکاره بدنسازی ابتدا باید نیاز خود را بسنجید. با چه هدفی قصد تمرین دارید، شرایط مکانی مورد نظرتان به چه شکل است و چقدر فضا برای تمرین دارید؟ علاوه بر استفاده از دستگاه قصد استفاده از تمرینات آزاد با وزنه و دمبل را هم دارید؟ دستگاهی میخواهید که تمرکز حرکتی بر روی عضلات بالا تنه دارد یا پایین تنه؟ اینها همگی سوالاتی است که باید در کنار انبود سوالات دیگر به دنبال جوابشان باشید تا نهایتا بتوانید گزینه ای مناسب برای خود بیابید. اما پاسخ به این سوالات و دریافت راهنمایی در خصوص دستگاه چندکاره بدنسازی و سایر تجهیزات ورزشی را از کجا می‌توانید بیابید؟

بهترین فروشگاه برای خرید دستگاه چندکاره بدنسازی کدام است؟

ا          تصمیم به خرید دارید اما نمی‌دانید از چه کسی چه دستگاهی را خریداری نمایید، پیشنهاد ما فروشگاه دنیز اسپرت است. فروشگاه دنیز اسپرت یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های ورزشی ایران است که علاوه بر تجربه بیش از 15 ساله در زمینه تولید و عرضه لوازم و تجهیزات بدنسازی، با استفاده از کادری مجرب به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره و راهنمایی پیش از خرید هر نوع وسیله ای از جمله دستگاه چندکاره بدنسازی است.

فروشگاه اینترنتی دنیز اسپرت با نمایش تنوعی زیاد از انواع وسایل و تجهیزات ورزشی در وبسایت اینترنتی خود، امکان بررسی و مقایسه تمامی این دستگاه‌ها را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده تا در صورت تمایل علاوه بر سنجش قیمت و اطمینان از مناسب بودن قیمت دستگاه‌ها، بتوانید مشخصات و ویژگی‌های همه تجهیزات ورزشی و دستگاه های چندکاره بدنسازی را مشاهده نموده و با خیال راحت خریدی مطمئن را تجربه نمایید. اگر قصد خرید انواع لوازم ورزشی و دستگاه‌های بدنسازی را دارید حتما به دنیز اسپرت سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]