اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086325814697

معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات تاریخ ایران‌ خودرو

کد: 140105086325814697

https://bit.ly/3vrDl5p

، تهران , (اخبار رسمی): ایران‌خودرو؛ شرکت خودروسازی که توانست با تولید محصولات ملی در بین انواع خودرو خارجی قد علم کند و گوی سبقت فروش را از سایر رقبا برباید.

معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات تاریخ ایران‌ خودرو
معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات تاریخ ایران‌ خودرو

این کمپانی در آغاز کار خود موفق شد با تولید خودرو پیکان بازار داخلی را تصاحب کند. در ادامه روند موفقیت خود با تولید پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ هرچند غیرقابل قیاس با محصولات خارجی اما همراه با امکانات رفاهی و قیمت مناسب، به یکی از پرفروش‌ترین برند‌های خودروسازی در کشور تبدیل شد.

از این‌رو بدنه اصلی خودروسازی خود را بر پایه این ماشین‌ها قرار داده و خودرو‌هایی با امکانات رفاهی و مشخصه‌های فنی پیشرفته‌تر را در اختیار مشتریان قرار داد. محصولاتی مانند دنا، رانا، سمند، پژو پارس و... که همگی از ریشه و خانواده پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ با اندکی تغییر در ساختار فیزیکی و طراحی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

آشنایی با بهترین‌های خودروسازی ایران‌خودرو در میان انبوه اتومبیل‌های تولیدشده توسط کمپانی ایران‌خودرو، تعدادی از آن‌ها با استقبال بیشتری از جانب خریداران قرار گرفته‌اند که آن‌ها را در لیست پرفروش‌ترین‌ها گنجانده است.

 پژو پارس؛ سدان محبوب خانواده ایرانی

پژو پارس یا پژو پرشیا در ابتدای سال ۱۳۷۰ با ایجاد تغییرات در طراحی بدنه و ظاهر پژو ۴۰۵ تولید و در معرض فروش قرار داده شد. هرچند با گذشت سال‌ها از زمان ابتدایی تولید آن، همچنان صدرنشین خرید و فروش خودرو‌های داخلی است.

این محصول با استفاده از پیشرانه TU5 و حجم ۸/۱ لیتر با ۸ سوپاپ قادر است مقدار نیروی لازم برای شروع به حرکت ماشین را ایجاد کند. طراحی متفاوت و جذاب پژو پارس موجب شده تا یکی از خودرو‌های محبوب خانواده‌های ایرانی باشد. این سدان باکیفیت با بهره‌مندی از امکانات و آپشن‌هایی که دارد در انواع مختلف پژو پارس سال، اتوماتیک، LX و دوگانه‌سوز تولید می‌شود.

 پژو ۲۰۶؛ خودرو اسپرت، جوان‌پسند

از جمله محصولات ایران‌خودرو که توانست در بین افراد جوان محبوب شود، پژو ۲۰۶ است. این هاچبک جذاب و دوست‌داشتنی در اوایل دهه ۸۰ شمسی به عنوان محصول مشترک ایران‌خودرو و شرکت فرانسوی پژو وارد بازار ایران شد. تولید انبوه این خرگوش تیزپا در انواع تیپ‌های مختلف موجب شد تا افراد با توان خرید متفاوت بتوانند آن را تهیه و از داشتن آن لذت کافی را ببرند.

در حال حاضر تنها سه تیپ از این خودرو مانند تیپ دو، پنج و شش با امکانات رفاهی و قابلیت‌های فنی گوناگون در خط تولید ایران‌خودرو ساخته می‌شوند. در تیپ دو، موتور TU3 با ۸ سوپاپ نیرویی معادل با ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر را تولید می‌کند. اما در دو تیپ پنج و شش، موتور TU5 مقدار نیرویی معادل با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر موجب حرکت ماشین می‌شود.

تیپ دو و پنج هر دو گیربکس ۵ دنده سرعته و تیپ شش، جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک به‌کاررفته است. استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب با ایجاد ضریب ایمنی بالا در انواع پژو ۲۰۶ باعث شد تا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های ایران‌خودرو شناخته شود. در حال حاضر تولید ۲۰۶ صندوق‌دار می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت باشد.

 پژو ۴۰۵؛ خودرو بی‌رقیب

در اواخر دهه ۶۰ بود که شرکت ایران‌خودرو با تولید پژو ۴۰۵ پس از پیکان توانست بار دیگر نبض بازار را دست بگیرد. به نحوی که تمامی خودرو‌های تولید شده پس از پژو ۴۰۵ را با ایجاد تغییر در ظاهر، بدنه یا پلتفرم آن تولید و روانه بازار کرد.

استفاده آسان، ارائه خدمات پس از فروش و در دسترس بودن لوازم و قطعات این خودرو موجب شد تا در ابتدای ورود خود به بازار داخلی با سروصدای زیادی خود را نمایان کند. کابین جادار و قیمت مناسب آن نیز بدون شک از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند.

با همه توضیحات ارائه شده می‌توان گفت رقابت اصلی فروش بین دو خودرو دنا و پژو پارس است. هر دو دارای ویژگی‌ها و نقاط قوت قابل توجهی هستند و این در حالی است که قیمت پژو پارس ۱۴۰۱ صفر با توجه به امکانات، قدرت موتور و حجم آن در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

کلام پایانی شرکت ایران‌خودرو یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های خودرو در کشور است که در طی سالیان خدمت خود توانسته است با تولید محصولات مختلف، بازار اقتصادی کشور را رونق بخشد. از پیکان ایرانی تا دنا پلاس همگی به عنوان محصولات برتر و پرفروش این کمپانی شناخته می‌شوند. اگر شما هم قصد خرید خودرو را در این بازار نفس‌گیر دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت car.ir پس از بررسی انواع خودرو‌های ملی تولید ایران‌خودرو و کسب اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها اقدام به خرید نمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله سرگرمی و خبری تیکال

مجله خبری و سرگرمی تیکال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]