اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105126334318123

همکاری اسنپ و موپُن، گامی دیگر در راستای رضایت مسافران

کد: 140105126334318123

https://bit.ly/3oOFy75

، (اخبار رسمی): در جهت رضایت مشترکین وبسایت موپُن و مسافران درون شهری اسنپ، موپُن اقدام به ایجاد همکاری با شرکت اسنپ کرده است. طی این اقدام، افرادی که برای اولین بار از تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده کنند، می‌توانند کد تخفیف اولین سفر اسنپ را از موپُن دریافت کرده، و از کاهش هزینه آن بهره‌مند شوند.

مدت‌هاست که استفاده از تاکسی‌های اینترنتی یا همان اسنپ معروف، بسیاری از اواقات در مسافران ترجیح داده شده است و جایگزین تاکسی‌ها و آژانس‌ها می‌شوند‌. در بعضی مواقع حتی تمامی سفرهای درون شهری یک شهروند، توسط تاکسی اسنپ انجام می‌شود. خدمات اسنپ تنها محدود به تاکسی اینترنی نمی‌شود. با این حال بعضی از افراد نیز همچنان موفق به نصب این اپلیکشن نشده و یا با شماره همراه جدیدی آن را نصب کرده و استفاده می‌کنند. در بعضی موارد، اسنپ امکان استفاده از کدهای تخفیف جهت کاهش هزینه سفر را برای مسافرین فعال می‌کند.

وبسایت موپُن، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع کد تخفیف مربوط به پر کاربردترین اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود. بسیاری از این کدها فاقد محدودیت زمانی بوده، و بعضی دارای محدودیت زمان و شرایط هستند که در زمان استفاده از کد، معنی و اهمیت پیدا می‌کنند. یکی از این شرایط، خرید کالا یا استفاده از خدمات یک فروشگاه یا اپلیکیشن برای اولین بار توسط کاربر است. اسنپ یکی از شرکت‌هایی است که کد تخفیف اولین سفر را برای افرادی که اولین سفر اسنپی خود را تجربه می‌کند، در نظر گرفته است.

در جهت رضایت مشترکین وبسایت موپُن و همچنین مسافران درون شهری اسنپ، موپُن اقدام به ایجاد همکاری با شرکت اسنپ نموده است. طی این اقدام، افرادی که برای اولین بار از تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده کنند، می‌توانند کد تخفیف اولین سفر اسنپ را از موپُن دریافت نموده، و از کاهش هزینه آن بهره‌مند شوند.

این کد در حقیقت نوعی خوشامدگویی به افرادی است که برای اولین بار از تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده می‌کنند. درصورتی که یک کاربر قبلا حساب اسنپ داشته، و اکنون مجددا قصد ایجاد حساب با شماره دیگری را داشته باشد نیز، این کد برای او قابل استفاده است. کدهای تخفیف دیگری نیز توسط اسنپ ارائه شده است که می‌توان از آنها برخوردار شد.

دریافت این کد تنها نیازمند به داشتن حساب کاربری در سایت موپُن می‌باشد. با داشتن این حساب، در هر زمان که کد تخفیف اولین سفر اسنپ برای مسافر قابل استفاده باشد، می‌تواند آن را در سفر خود پیش از پرداخت وارد نموده، و پس از کسر از مبلغ هزینه نهایی را واریز کند.

همچنین در وبسایت موپُن می‌توانید کدهای تخفیف دیگر برای فروشگاه‌های آنلاین کالا یا خدمات که از آنها خرید می‌کنید را نیز، جست و جو نموده و آنها را دریافت کنید. می‌توان گفت که بیشترین تخفیف‌ها از طیف گسترده‌ای از فروشندگان، همواره در موپُن قابل دسترسی هستند. بنابراین این یک دسترسی بسیار بزرگ برای افرادی است که خریدهای اینترنتی زیادی انجام می‌دهند، و یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق فضای مجازی سفارش می‌دهند. جهت استفاده بهینه از این کدها، بهتر است که دارنده حساب اشتراک در سایت، به طور مرتب از طریق ابزارهای مختلف از جمله اپلیکیشن، وبسایت، افزونه و کانال تلگرامی موپُن، از کدهای تخفیف جدید و شرایط و محدودیت‌های آن، و همچنین از مدت زمان اعتبار آنها اطلاع پیدا کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موپن

وبسایت موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف برندها، فروشگها‌های آنلاین و خدمات اینترنتی می‌باشد شما در موپُن می‌توانید کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف ازکی، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف دیجی کالا و… را کاملا رایگان دریافت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]