اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105196344710569

لایک واقعی و رایگان اینستاگرام و شرط ورود به اکسپلور

لایک اینستاگرام شرط ورود به اکسپلور اینستاگرام

کد: 140105196344710569

https://bit.ly/3AeEsIs

، آسارا , (اخبار رسمی):  سایت دیجی فالوور یکی از شرکت­‌های معتبری است که پکیج­‌های لایک اینستاگرام را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

لایک اینستاگرام شرط ورود به اکسپلور اینستاگرام
لایک اینستاگرام شرط ورود به اکسپلور اینستاگرام

برای این­که پیجتان در اکسپلورر بالا بیاید و بتوانید برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید، به دنبال دریافت لایک زیاد از کاربران باشید.

با خرید پلن­های مختلف از دیجی فالوور علاوه بر این­که از قیمت­‌های مقرون به صرفه و مناسب بهره مند می‌شوید، می­توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز نیز روی پشتیبانی مطلوب کارشناسان این مجموعه حساب کنید.

مقدمه

برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام و راه یافتن به اکسپلور لازم است که پست­ها لایک بسیار زیادی از مخاطبان بگیرند. با دریافت تعداد بالای لایک، الگوریتم­های اینستاگرام پی به محبوبیت پست مربوطه می برند و آن را در نتایج جستجو به نمایش می­گذارند. در این مقاله قصد داریم که در مورد تاثیر خرید لایک اینستاگرام روی بالا آمدن پیج در اکسپلورر صحبت کنیم، پس اگر در صدد یافتن راهی هستید که در این پلتفرم مشهور شده و در نتایج جستجو نشان داده شوید، ادامه بحث را مطالعه کنید.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلورر صفحه ایست که محتوای مربوط به پیج­های مختلف اینستاگرام در آن نشان داده می­شود. فرقی نمی‌کند که این صفحات را فالو کرده باشید یا نه؟ در هر صورت آن دسته از پستایی که کامنت و لایک فراوانی دریافت کرده باشند، در نتایج جستجو به نمایش درمی آیند. برای وارد شدن به اکسپلورر می توانید از آیکن ذره بین که در قسمت پایین اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد، استفاده کنید.

معیار الگوریتم­های اینستاگرام برای نمایش پست­های مختلف در اکسپلور این است که قبلاً چه موضوعاتی را ذخیره یا لایک کرده اید. همچنین با بازدید کردن از یک­سری محتوای خاص همواره این قبیل کلیپ­ها در نتایج جستجو به شما نشان داده می­شود. هدف توسعه دهندگان اینستاگرام از راه اندازی بخش اکسپلور این است که محتوایی را در معرض دید مخاطب قرار دهند، که به آن علاقمند است.

آشنایی با مفهوم لایک

واژه لایک در زبان انگلیسی به معنای دوست داشتن است. در اپلیکیشن اینستاگرام در قسمت پایین هر محتوا یک علامت قلب وجود دارد. زمانی که کاربران محتوای مورد نظر را مشاهده می‌کنند؛ در صورتی که پست را بپسندند، با زدن روی آیکن قلب آن را لایک می­کنند. پس لایک هر پست نشان­دهنده محبوبیت آن است.

زمانی که کاربر وارد پیجی می شود، اولین چیزی که به آن دقت می کند، تعداد لایک هایی است که هر کدام از پست­ها دریافت کرده­اند. اگر این تعداد زیاد باشد، نشان می‌دهد که محتوا جالب و کاربردی است و مخاطبان دیگر نیز تمایل پیدا می­کنند که پیج را فالو کنند.

الگوریتم­های اینستاگرام نیز به محتوایی که تعداد زیادی لایک خورده باشد، بیشتر بها داده و آن را در نتایج جستجو نشان می­دهند. ازینرو با خرید لایک اینستاگرام به آسانی میتوان پست­های خود را در این فضا در معرض دید کاربران فراوانی قرار دهید. 

تناسب بین لایک و فالوور در یک پیج

زمانی که اقدام به راه اندازی یک پیج اینستاگرام می­کنید، باید تعداد فالوورهای شما بالا باشد و در عین حال برای هر پست تعداد زیادی لایک بگیرید، تا بتوانید به نتایج جستجو راه پیدا کنید. نکته مهم این است که باید بین تعداد دنبال کنندگان و لایک­های پست یک ارتباط معقول و منطقی وجود داشته باشد.

به عنوان مثال اگر تنها ۲۰۰ فالوور داشته باشید، اما پست­های شما حدود ۲۰۰۰ عدد لایک خورده باشد، در چنین حالتی به دلیل منطقی نبودن ارتباط بین آن­ها به احتمال زیاد پیج شما از سوی الگوریتم­های اینستاگرام دیسیبل می­شود.

در طرف مقابل نیز اگر اقدام به خرید پکیج­های افزایش فالوور نمایید و در عین حال فکری به حال تعداد لایک­های هر پست نکنید، باز هم اینستاگرام متوجه این موضوع می شود. مثلا فرض کنید که سه هزار فالوور برای صفحه اینستاگرام خود می­خرید، اما هر پست شما تنها ۲۰ عدد لایک دریافت کرده است، در این صورت احتمال بلاک شدن پیج وجود دارد.

چرا راه یافتن به اکسپلور مهم است

امروزه اکثر کسانی که در پلتفرم اینستاگرام اکانت تجاری دارند تمام تلاش خود را می‌کنند که به اکسپلور راه پیدا کنند؛ زیرا:

1-در اکسپلورر بیشتر دیده می شوید

همانطور که قبلا هم گفته شد در اکسپلورر یا همان نتایج جستجو پست­های مربوط به پیج هایی که آن­ها را فالو نکرده اید، نیز نمایش داده می شود. بنابراین اگر بتوانید به این بخش راه یابید، بسیاری از افرادی که با کسب و کار شما آشنا نیستند، مطالب پیج را می­بینند. با خرید لایک اینستاگرام احتمال نمایش دادن پست­های شما در نتایج جستجو افزایش یافته و شانس بیشتری خواهید داشت که در معرض دید کاربران زیادتری قرار بگیرید.

2- در اکسپلورر فالوور رایگان جذب می­کنید

هنگامی که پیج شما در اکسپلورر بالا می آید، اکانت­هایی که جز فالووران شما نیستند، پست­ها را می بینند و در صورت پسندیدن آن را لایک کرده و یا حتی با آشنایان خود به اشتراک می­گذارند. در چنین شرایطی میزان تعامل پیج در اینستاگرام افزایش پیدا می­کند و افراد زیادی تمایل پیدا می‌کنند که شما را دنبال نمایند.

3- با راه یافتن به اکسپلور میزان فروش بیشتر می­شود

امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارها حاضرند پول زیادی به اینفلوئنسرهای اینستاگرام بدهند، تا محصولات آن­ها را در پیج خود تبلیغ کنند. این افراد به خوبی می دانند که با این روش بازاریابی تا چه حد میزان سود آن­ها بیشتر می­شود. با راه یافتن به اکسپلور دیگر لازم نیست که پول خود را صرف تبلیغ و بازاریابی کنید، بلکه به محض اینکه به نتایج جستجو راه یابید، به خودی خود مخاطبان هدف شما را خواهند شناخت و اقدام به خرید محصولات ارائه شده در صفحه اینستاگرام می­کنند.

تاثیر لایک زیاد در راه یافتن به اکسپلورر

یکی از فاکتورهای مهم اینستاگرام برای نمایش محتوا در اکسپلورر تعداد لایک­های آن است. زمانی که محتوایی لایک بسیار زیادی دریافت می کند، الگوریتم­های اینستاگرام آن را به عنوان یک پست محبوب و پرکاربرد می­شناسند و برای این­که سایر کاربران نیز بتوانند از آن استفاده کنند، محتوای مربوطه را در نتایج جستجو نشان می­دهند. بنابراین با خرید لایک اینستاگرام از سایت دیجی فالوور می­‌توانید در مدت زمان کوتاهی به این فضا و راه یابید و میزان درآمد خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری

شرط اول برای این­که پیج شما در اکسپلورر بالا بیاید و بتوانید برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید، دریافت لایک زیاد از کاربران است. اگر بخواهید که با تولید محتوای جذاب بازخورد خوبی از افراد بگیرید، مطمئنا این کار نیاز به صبر و مهارت بسیار زیادی دارد. در صورتی که با خرید لایک رایگان اینستاگرام در مدت زمان بسیار کوتاهی محتوای تولید شده در نتایج جستجو نشان داده می­شود.

 سایت دیجی فالوور یکی از شرکت­های معتبری است که پکیج­های مختلف لایک اینستاگرام را در اختیار مشتریان قرار می­دهد. با خرید این پلن­ها از دیجی فالوور علاوه بر این­که از قیمت­های مقرون به صرفه و مناسب بهره مند می شوید، می­توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز نیز روی پشتیبانی مطلوب کارشناسان این مجموعه حساب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]