اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105226350519414

لوگو نیاز هر کسب و کار

برای هر کسب و کاری داشتن لوگو یک الزام است

کد: 140105226350519414

https://bit.ly/3SMDF8J

، (اخبار رسمی): شما برای داشتن یک کسب و کار موفق چه در زمینه ی خدماتی ، بازرگانی ، فروش محصول و تولید محصول نیاز به یک نماد و علامت منحصر به فرد دارید تا هر بیننده‌ایی با دیدن این علامت محصول یا خدمات شما را به یاد بیاورد. از این رو طراحی لوگو یکی از واجبات هر کسب و کاری است.

برای هر کسب و کاری داشتن لوگو یک الزام است
چرا به طراحی لوگو نیاز داریم؟

در یک مفهوم اساسی می توان لوگو را نمادی نامید که متشکل از متن و تصاویر مربوط به محل کار مورد نظر است که هویت و برند کسب و کار شما را شکل می دهد و نقش پر رنگی در جذب مشتری دارد.

ورود موفقیت آمیز به هر کسب و کاری مستلزم رعایت اصول است. از جمله عواملی که میزان موفقیت یک پروژه را افزایش می دهد و باعث شکوفایی بازار می شود، منحصر به فرد بودن شما و متمایز شدن شما از سایر رقبا است. این تفاوت می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله: کیفیت بالا، قیمت منصفانه، تبلیغات گسترده و یا حتی لوگوی گویاتر. فامو در این مقاله قصد دارد به این سوال مهم و اساسی که چرا به طراحی لوگو نیاز داریم پاسخ دهد. پس با ما همراه باشید و خواندن این مقاله مهم را فراموش نکنید.
لوگو چیست؟
در یک مفهوم اساسی می توان لوگو را نمادی نامید که متشکل از متن و تصاویر مربوط به محل کار مورد نظر است که هویت و برند کسب و کار شما را شکل می دهد و نقش پر رنگی در جذب مشتری دارد.
اما در یک تعریف تخصصی تر می توان موارد زیر را بیان کرد: استفاده از ساده ترین خطوط به صورت نشان، کتیبه، نگاره یا ترکیبی از این سه مورد که برای انتقال پیام و نشان دادن حرفه و فعالیت یک فرد است. کار کند و به مالکیت عمومی تبدیل شود. می گویند لوگو. در واقع لوگو هویت شرکت شماست و اکثر شرکت ها شما را با آن می شناسند.

اهمیت لوگو در تجارت
همانطور که در متن بالا ذکر شد، یک لوگو به کسب و کار شما جان می بخشد و هویت اصلی آن را تشکیل می دهد. علاوه بر این، یک لوگو رسالت و هدف کسب و کار شما را به صورت ساده و ملموس به همه نشان می دهد و شما را از رقبا متمایز می کند. داشتن یک لوگوی خوب در هنگام معرفی برند خود به مردم تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان دارد و حتی می تواند حس خوبی را با آنها ایجاد کند.
داشتن تصاویری که پیام را منتقل می کند، احتمال ماندن لوگو در ذهن را افزایش می دهد و باعث می شود مدت بیشتری در ذهن مشتری بمانید. برای آشنایی بیشتر با سایر مزایای داشتن لوگو به فاما ادامه دهید.

ارتباط حضوری با فروشنده
اکثر مردم در سراسر جهان یک تصویر را بهتر از یک شعار، متن یا کلمات به یاد می آورند. لوگو به شما این فرصت را می دهد که با محصول مورد نظر خود ارتباط بصری داشته باشید. مخاطبین شما ممکن است روزانه در معرض صدها یا حتی هزاران لوگو قرار گیرند. پس برای کسب برتری با رقبای خود رقابت کنید و با یک لوگوی چشم نواز، تاثیری پاک نشدنی در ذهن مشتری ایجاد کنید.
اگر برنامه بلندمدتی دارید، از خرج کردن پول زیادی برای آن دریغ نکنید و به یاد داشته باشید که یک نشانه می تواند با برقراری ارتباط حضوری، شما را برای همیشه در ذهن مخاطبان هدف خود بمانید.

یک انگیزه قوی!!
یک لوگو می تواند به عنوان یک انگیزه قوی عمل کند و احساس شادی سرشار از اعتماد را در بیننده ایجاد کند، یا برعکس، می تواند او را از بازدید از شما منصرف کند و آنها را به سمت سایر رقبا هدایت کند.

این لوگو نباید به گونه ای طراحی شود که مشتری را منحرف نکند و او را به سمت هدف خاصی سوق دهد یا دید کلی از کار شما به او بدهد.
برند شما با یک لوگوی خوب تقویت می شود و تصویر شرکت یا شرکت شما با آن تقویت می شود. در بیانی جامع تر، می توان گفت که لوگو شخصیت شرکت شما را ارتقا می دهد و مشتری را به عنوان یک انگیزه قوی به سمت شما هدایت می کند.

افزایش فروش، درآمد و سود!
با مطالعه متن های بالا قطعا از تاثیرات لوگو برای جذب مشتری آگاه خواهید شد، با جذب مشتری بیشتر مطمئنا فروش بیشتری خواهید داشت که باعث افزایش سود و درآمد شما خواهد شد. در این قسمت به این نکته مهم و اساسی توجه کنید: «هر چه لوگوی شرکت و کسب و کار شما برجسته تر باشد، هویت و اعتماد بیشتری از مردم به دست خواهید آورد که به نوبه خود باعث افزایش فروش، پول و برنده شدن شما خواهد شد». "نه خالی از لطف نیست."


تبلیغات آسان با استراتژی های ساده!
در قسمت «ارتباط بصری با مشتری» اشاره کردند که از پرداخت هزینه های گزاف برای لوگو نترسید و بالعکس.

در قسمت «افزایش فروش، درآمد و سود» تاکید ما بر تبلیغات بود. شاید در حال حاضر این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که بالاخره بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری در کدام بخش است؟
برای پاسخ به این سوال می توان گفت: اگرچه نمی توان از تاثیر تبلیغات چشم پوشی کرد و چشم پوشی کرد، اما می توان با طراحی تابلویی مناسب، بودجه کمی را به بخش اختصاص داد. نمایندگی یک کسب و کار بدون برند، اگرچه چندان موثر نیست، اما مستلزم هزینه های زیاد و تکنیک های بسیار پیچیده است. گنجاندن لوگوی برند خود در تبلیغات با حداقل متن و تصویر به مشتریان شما این فرصت را می دهد که حداقل یک بار تبلیغ شما را ببینند.

تضمین ثبات
ایجاد اطمینان و اعتماد مستلزم حضور پیوسته و پایدار در همه جا است. به خصوص در دنیای دیجیتال امروزی که مخاطبان با پلتفرم های مختلفی مانند وب سایت ها، پوسترها، وبلاگ ها، اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و غیره مواجه هستند.

تضمین حضور برند شما به یک صورت و با یک مفهوم تنها از طریق وجود لوگو امکان پذیر است. با استفاده از این لوگو، ضمن حفظ ظاهر حرفه ای تر، ثبات و پایداری برای شما تضمین شده است و مطمئن خواهید بود که برند شما در هر کجا که ظاهر می شود به درستی نشان داده می شود.


پایان
برای جمع بندی این مطالب می توان چنین نوشت: لوگو در واقع چهره یک حرفه، فعالیت و کار است که حتی از نام و اطلاعات آن کسب و کار در ذهن مخاطب ماندگارتر است. این لوگو شما را از سایر رقبا متمایز می کند و به جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش، درآمد و سود کمک می کند.

منبع: گروه فامو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]