اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236351819432

بهترین جراح اسلیو معده در منطقه جردن

عمل اسلیو معده با بهترین جراح اسلیو معده چگونه است ؟

کد: 140105236351819432

https://bit.ly/3zRNw4B

، (اخبار رسمی): اسلیو معده که به آن گاسترکتومی آستین عمودی نیز می‌گویند، روشی موثر برای کاهش وزن است.

عمل اسلیو معده با بهترین جراح اسلیو معده چگونه است ؟
بهترین جراح اسلیو معده

اولین و مهم‎ترین اقدام برای انجام جراحی اسلیو معده انتخاب پزشک و جراح مناسب است؛ زیرا انتخاب جراح نقش بسیار تعیین کننده‎ای در روند جراحی و نتایج حاصل از آن دارد.

عمل اسلیو معده نوعی جراحی محدودکننده بشمار می‌رود که طی آن حدود ۷۵ درصد از حجم معده برداشته می‌شود؛ در نتیجه فرد پس از خوردن مقدار کمی غذا، احساس سیری می‌کند. این گزینه‌ی جراحی، مسیر مجرای روده را تغییر نمی‌دهد. این جراحی همچنین باعث می‌شود که فرد کمتر احساس گرسنگی کند زیرا یک معده‌ کوچک‌تر، سطح کمتری از هورمون گرلین (که منجر به گرسنگی می‌شود) را ترشح می‌کند؛ در نتیجه فرد سرکوب طولانی‌مدت اشتها را تجربه خواهد کرد.

عمل اسلیو از طریق لاپاراسکوپی شامل قرار دادن ابزارهای کوچک از طریق چندین برش کوچک در قسمت فوقانی شکم است. در عمل اسلیو، معده لوله‌ای به اندازه و شکل موز باقی می‌ماند که به کاهش وزن کمک می کند و باعث کاهش و بهبود بیماری هایی از قبیل  فشار خون بالا و بیماری های قلبی-عروقی می‌شود.

هدف از انجام جراحی اسلیو معده چیست؟

همانطور که پیش تر گفته شد اسلیو معده موجب کاهش وزن اضافی و بهبود بیماری‌ها و شرایط مرتبط با چاقی می شود این جراحی تاثیر بسزایی در کاهش، بهبود و کنترل بیماری هایی از قبیل موارد زیر را دارد:

  • بیماری قلبی
  • فشار خون بالا
  • کلسترول بالا
  • آپنه انسدادی خواب
  • دیابت نوع ۲
  • سکته
  • سرطان
  • ناباروری

اهمیت انتخاب بهترین جراح اسلیو معده

اولین و مهم‎ترین اقدام برای انجام جراحی اسلیو معده انتخاب پزشک و جراح مناسب است زیرا انتخاب جراح نقش بسیار تعیین کننده‌‎ای در روند جراحی و نتایج حاصل از آن دارد. اگر جراح مهارت کافی در زمینه این جراحی نداشته باشد می‌‎تواند سبب بروز عوارض و خطرات جبران ناپذیری برای بیمار گردد. اما در صورتی که متبحر و با تجربه باشد و همچنین دقت بالایی داشته باشد نتایج حاصل از این عمل برای بیمار بسیار رضایت بخش خواهد بود.

بنابراین ضروری است در انتخاب بهترین جراح اسلیو معده دقت و حساسیت بسیاری به کار برید. در صورتی که اقدام به انجام این جراحی نمودید دیگر نمی‌‎توانید مانند پیش از جراحی هر نوع مواد غذایی با هر میزانی را مصرف کنید. زیرا نه تنها سبب بازگشت مجدد چاقی بیمار می‎‌شود بلکه ممکن است عوارض بسیاری برای فرد ایجاد کند. بنابراین پیش از اقدام به جراحی اسلیو معده باید تصمیم نهایی خود را بگیرید. در این زمینه جراح می‎تواند مشاور بسیار خوبی برای بیمار باشد زیرا میزان تجربه و اطلاعات او به گونه‌‎ای است که می‎تواند بهترین مشاوره با توجه به شرایط بیمار را در اختیار او قرار دهد.
 

مراقبت‌های بعد از جراحی اسلیو معده

همانطور که بارها اشاره کردیم این جراحی مانند سایر جراحی‌ها همچون پروتز سینه مراقبت هایی دارد که شامل موارد ی می باشد که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد: 

چند ساعت پس از عمل اسلیو بیمار باید راه رفتن را به آرامی آغاز کند تا از لخته شدن خون در پاها جلوگیری شود.

  • داشتن رژیم غذایی مناسب یکی از مهم ترین و اساسی‌‌ترین مراقبت‌های پس از جراحی اسلیو معده است. علاوه بر آن بیمار باید به صورت منظم در طول روز مایعات مصرف کنند تا از کم آبی بدن جلوگیری شود.
  • دقت داشته باشید رژیم غذایی که رعایت می‌ کنید باید به شکلی تعیین شود که تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین را تامین کند تا بیمار بتواند از مزایای اسلیو معده به خوبی بهره مند شود.
  • همچنین مصرف مکمل های غذایی و داروهایی که توسط پزشک توصیه شده است اهمیت ویژه ‌ای دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]