اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266776719432
در دسترس نیست

جراحی بای پس معده

با افتادگی پوست بعد از جراحی بای پس معده و اسلیو چه کنیم ؟

کد: 140107266776719432

، (اخبار رسمی): بسیاری از بیماران بعد از جراحی بای پس معده و اسلیو معده با کاهش وزن اصولی و ورزش مداوم و پیاده روی منظم نیازی به جراحی لیفت بدن برای از بین بردن این افتادگی پوست پیدا نکرده اند

با افتادگی پوست بعد از جراحی بای پس معده و اسلیو چه کنیم ؟
با افتادگی پوست بعد از جراحی بای پس معده و اسلیو چه کنیم ؟

نوع جراحی لاغری اهمیت زیادی در میزان افتادگی پوست دارد. جراحی اسلیو معده که طی آن بیمار با سرعت کمتری نسبت به جراحی بای پس معده وزن کم می کند، کمتر موجب افتادگی پوست می شود

افتادگی پوست در چه قسمت هایی از بدن اتفاق می افتد؟

افتادگی پوست اغلب در ناحیه شکم اتفاق می افتد که بیشترین میزان ذخیره چربی را دارد. البته شل شدن و افتادگی پوست در قسمت های دیگر نیز مانند بازو و سینه ها، ران و باسن نیز مشاهده می شوند.

راه های جلوگیری از افتادکی پوست بعد از بای پس معده و عمل اسلیو معده

افتادگی پوست بعد از بای پس معده و عمل اسلیو معده می تواند یکی از مشکلات و عوارضی باشد که بعد از عمل به وجود می‌آید و بسیاری از متقاضیان جراحی های لاغری را با چالشی روبه رو می سازد. اما برای جلوگیری از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو معده، شما می توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که یکی از این روش ها ورزش کردن است.

در واقع ورزش کردن باعث سفت شدن عضلات و پوست می‌شود و معمولاً پزشکان و جراحان لاغری و زیبایی توصیه می‌کنند که بعد از عمل اسلیو معده به طور مرتب ورزش نمایید.

در واقع ورزش کردن باعث می شود که عضلات شما پر رشد کرده و حجم تر شود و جای خالی چربی های از دست رفته را بگیرد و همچنین باعث سفت شدن عضلات و در نهایت سفت شدن پوست شما می شود. مسئله مهم بعدی رعایت کردن رژیم های غذایی و کاهش وزن تدریجی می باشد. این رژیم های غذایی برای پوست شما مفیدند و می‌توانند به بازسازی پوست کمک کنند.

بنابراین سعی کنید وزن خود را به شکل تدریجی کم کنید. خوشبختانه عمل اسلیو از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که یکی از مزیت‌های آن کاهش وزن تدریجی می باشد.

به همین دلیل بعد از عمل اسلیو معده، کمتر شاهد افتادگی پوست هستیم. اما به هر حال این یک روند عادی در عمل های جراحی لاغری محسوب می شود.

روش های دیگری که می تواند در کاهش افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو معده موثر باشد عبارتند از :

نوشیدن آب فراوان

برای داشتن پوستی سالم و سفت نوشیدن آب زیاد توصیه می شود. پس از عمل اسلیو معده از نوشیدن بیش از حد کافئین یا نوشابه که می تواند باعث کمبود آب بدن شود، خودداری کنید. شما باید بعد از جراحی اسلیو معده، میزان آب مورد نیاز خود را حفظ کنید تا خاصیت ارتجاعی پوست حفظ شود.

پس از اتمام ۶ هفته رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده حداقل مصرف آب باید ۲ لیتر در روز باشد. اما، از آنجا که بدن شما (از جمله پوست) بیشتر به آب نیاز دارد باید شروع به افزایش مصرف حداکثر۳ لیتر در روز کنید. نوشیدن آب زیاد باعث سلامتی پوست می شود و باعث ارتجاع پوست می شود.

روزانه یا حداقل سه بار در هفته یوگا و ورزش های سبک انجام دهید تا عضلات مرکزی شما تقویت شود. یوگا به کاهش استرس و بهبود انعطاف پذیری بدن کمک می کند، که به نوبه خود باعث بهبود ظاهر و جلوگیری از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو می گردد.

کانتورینگ بدن بعد از جراحی لاغری 

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد جراحی کانتورینگ بدن یکی از روش هایی است که برای بهبود ظاهر بدن بعد از انجام جراحی کاهش وزن استفاده می شود. جراحی بادی کانتورینگ به طیف وسیعی از روش‌های جراحی زیبایی اعم از لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، براکیوپلاستی و …. می گویند که برای برداشتن چربی و پوست اضافی افتادگی و در عین حال بهبود شکل بافت حمایتی زیرین طراحی شده‌اند. شکم ، ران ها، باسن، سینه ها، بازوها، صورت و گردن نواحی هستند که بعد از جراحی اسلیو معده دچار افتادگی می شوند. جراح زیبایی شما پیش از عمل با شما مشورت خواهد کرد و با توجه به خواسته و آناتومی بدن بهترین و کارآمدترین روش را ارائه خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی