اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236353519236

آشنایی بامعتبرترین تولیدکننده ایرانی انواع شیشه و آینه، طلق و پنجره دوجداره

کد: 140105236353519236

https://bit.ly/3zSCfkl

، (اخبار رسمی): با وجود تعدد فراوان محصولات موجود در بازار، انتخاب بهترین گزینه به چالشی مهم تبدیل شده است. خرید کالای بی‌کیفیت خوشایند هیچ کسی نیست.

آشنایی بامعتبرترین تولیدکننده ایرانی انواع شیشه و آینه، طلق و پنجره دوجداره
آشنایی بامعتبرترین تولیدکننده ایرانی انواع شیشه و آینه، طلق و پنجره دوجداره

شیشه و آینه از محصولاتی هستند که مدل‌های بسیار متنوعی از آن‌ها در بازار موجود است و از طرف دیگر متاسفانه تعداد زیادی از این محصولات کیفیت مناسبی ندارند و خرید آن‌ها نتیجه‌ای جز هدر رفت مال ندارد!

بنابراین شناخت و تفکیک برندهای معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. به سراغ یکی از تولیدکنندگان موفق ایرانی در این زمینه خواهیم رفت. صنایع فرکو به جز تولید انواع شیشه و آینه، در زمینه تولید انواع درب و پنجره و طلق نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه به جز بازار داخلی محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند و توانسته با شتابی قابل توجه حوزه فعالیت خود را گسترش دهد.

نکته جالب توجه در مورد فرکو اینکه تعدادی از محصولات با ایده و تنها توسط این مجموعه در کشور به تولید می‌رسد و مهمتر اینکه این مجموعه از انواع آپشن‌های مدرن مثل سنسور تاچ، تشخیص حرکت اپتیکی، سیستم هوشمند ضد بخار و ... نیز بهره می‌برد. در صورتی که تمایل دارید با یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ایرانی انواع شیشه و آینه، طلق و پنجره دوجداره آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

آینه

به جرات می‌توان فرکو را یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان آینه در کشور دانست! نکته‌ای که فرکو را از دیگر تولیدکنندگان آینه متمایز می‌کند، ایده های خاص و جدیدی است که این گروه برای اولین بار در کشور برای تولید آینه از آن‌ها بهره می‌برد. آینه‌های فرکو به صورت حرفه‌ای مخصوص محیط‌های مختلف تولید می‌شوند و از آپشن‌های مدرن مختلف مانند سنسور تاچ، تشخیص حرکت، سیستم هوشمند ضد بخار و ... با توجه به سفارش مشتری استفاده می‌شود. به عنوان مثال محصولاتی مخصوص آرایشگاه، مزون و ... منطبق با کاربرد و حتی برندینگ این محیط‌ها در فرکو به تولید می‌رسد! محصولاتی مانند آینه آرایشگاه پلاس که حرفه‌ای ترین مدل آینه آرایشگاهی تولید شده در کشور است تنها توسط این مجموعه در کشور به تولید می‌رسد. آینه‌های فرکو در فریم‌هایی لوکس مثل استیل و فریم‌های باکیفیت بالا اما با صرفه مانند های‌گلاس تولید می‌شوند.

شیشه

بدون شک شیشه یکی از مهمترین متریال‌های زندگی به شمار می‌رود. کیفیت شیشه ها هم به شکل شگفت آوری بهتر شده است. طوری که امروزه حتی شیشه های ضد گلوله به تولید می‌رسند! بهبود کیفی شیشه‌ها تنها به به مقاومت و دوام آن‌ها محدود نمی‌شود و شیشه‌ها از نظر شفافیت هم به مراتب پیشرفته شده‌اند. در این زمینه فرکو همگام با برندهای معتبر خارجی انواع شیشه مقاوم مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت شده و ضد گلوله را به تولید می‌رساند. همچنین شیشه‌هایی با بالاترین میزان شفافیت مانند شیشه‌های سوپر کلییر و شیشه‌های کریستالی با ظاهر بلوری نیز در توسط این مجموعه تولید می‌شود.

طلق

طلق ورقه‌های پلاستیکی و متریالی مهندسی ساخت هستند که می‌توانند بهترین جایگزین برای متریال‌های سنتی باشند. طلق‌ها وزن سبکی دارند و در عین حال با دوام هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. انواع طلق مانند پلی کربنات و پلکسی گلاس، طلق شیشه‌ای در بالاترین میزان شفافیت و دوام در فرکو به تولید میرسد.

درب و پنجره

انواع درب و پنجره شامل مدل‌هایی با درب و پنجره با فریم آلومینیومی، یو پی وی سی و دوجداره در بالاترین کیفیت ممکن توسط فرکو به تولید می‌رسد.

سخن پایانی

صنایع فرکو از معدود گروه‌های تولیدی ایرانی است که در سال‌های اخیر از متدهای نوین و بروز برای تولید محصول بهره برده است. در واقع این گروه رویه متفاوتی را اتخاذ نموده و ضمن تعیین استانداردهای سختگیرانه بعضا محصولاتی متفاوت را نیز به مرحله تولید رسانده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]