اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236353619236

صنایع فرکو؛ پیشرو در تولید باکیفیت شیشه و آینه

کد: 140105236353619236

https://bit.ly/3AllIqz

، (اخبار رسمی): اهمیت خرید کالای باکیفیت بر کسی پوشیده نیست. همه ما زمان زیادی را صرف جستجو برای خرید بهترین محصول می‌کنیم. اما از طرفی در بازار گزینه‌های بسیار زیادی پیش رو قرار داد که لزوما از نظر کیفی مطلوب نیستند.‌

صنایع فرکو؛ پیشرو در تولید باکیفیت شیشه و آینه
صنایع فرکو؛ پیشرو در تولید باکیفیت شیشه و آینه

 در این گزارش به سراغ یکی از گره‌های تولیدی کشور در زمینه تولید شیشه و آینه، طلق و درب و پنجره خواهیم رفت که نسبت به دیگر تولیدکنندگان ایرانی رویه متفاوتی را اتخاذ کرده و در تولید محصول از آپشن‌های مدرن مختلف نیز بهره می‌برد. این مجموعه به دنبال به کار بردن ایده‌های جدید است و بسیاری از محصولات فقط توسط همین گروه در کشور تولید می‌شود! نکته‌ای که برای یک تولیدی ایرانی جالب توجه به نظر می‌رسد. فرکو ضمن اینکه در بازار داخلی موفق عمل کرده، محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند. برای آشنایی با یکی از موفق‌ترین تولیدی‌های ایرانی در ادامه همراه ما باشید.

شیشه و آینه

شیشه یکی از پرکاربردترین متریال‌ها به شمار می‌رود و روز به روز نیاز به شیشه‌های باکیفیت‌تر بیشتر می‌شود. بر همین اساس در سال‌های گذشته صنعت شیشه سازی تحولی شگرف را تجربه کرده است و حتی شیشه‌ ضد گلوله تولید می‌شود که شاید تصورش هم در 100 گذشته دشوار بود! کیفیت شیشه‌ها به جز دوام و مقاومت از نظر بصری و شفافیت هم بهبود پیدا یافته است. فرکو برای تولید شیشه از جدیدترین استانداردهای جهان پیروی می‌کند.

انواع شیشه‌های مقاوم مانند شیشه سکوریت و لمینت، شیشه‌های شفاف مانند سوپر کلییر و شیشه‌های بلوری شکل مثل شیشه کریستالی توسط فرکو به تولید می‌رسد.

صنایع فرکو در زمینه تولید آینه نیز فعالیت می‌کند و آینه را به صورت کاملا تخصصی وحرفه‌ای ویژه محیط‌های مختلف تولید می‌کند. به عنوان نمونه آینه مخصوص آرایشگاه، دکوراتیو یا مزون و ... در فرکو به تولید می‌رسد. تمرکز این گروه به خصوص معطوف به آینه آرایشگاهی است و آینه آرایشگاه پلاس که می‌توان آن را حرفه‌ای‌ترین مدل آینه برای سالن‌های آرایشی و زیبایی دانست فقط توسط این گروه تولید می‌شود. 

فرکو از انواع آپشن بروز مثل حسگر تاچ و تشخیص حرکت اپتیکی ، سیستم هوشمند ضد بخار و ... هم در تولید آینه بهره می‌برد. آینه‌های فرکو در هر شکل سفارشی مشتری تولید می‌شوند و از بهترین و شفاف‌ترین شیشه موجود یعنی سوپر کلیر برای تولید آینه استفاده می‌شود.

طلق

طلق‌ها ورق‌های پلاستیکی هستند که در سال‌های گذشته به یکی از پرکاربردترین متریال‌ها مبدل شده‌اند. طلق‌ها وزن سبکی دارند، مقاوم هستند و مهمتر اینکه ایمنی بسیار بالایی دارند! جالب‌تر اینکه از نظر ظاهری هم جالب توجه هستند! انواع و اقسام طلق مانند طلق شیشه‌ای به عنوان جایگزین شیشه، پلی کربنات، طلق نشکن، پلکسی گلاس، طلق ضد یو وی و ... توسط فرکو به تولید می‌رسد.

درب و پنجره

فرکو در زمینه تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی ، یو پی وی سی ، دوجداره و ... نیز فعالیت می‌کند.

سخن پایانی

مجموعه فرکو که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم در چند سال اخیر به یکی از معتبرترین تولید کنندگان در زمینه شیشه و آینه تبدل شده است. اما نکاتی که فرکو‌ را نسبت به دیگر تولیدکنندگان متمایز می‌کند مواردی مانند تولید تخصصی محصول، استفاده از آپشن‌های مدرن و کاربردی مختلف، به کارگیری از بهترین مواد اولیه و ... است.

مهمتر اینکه فرکو‌ بر خلاف غول‌های فروش محصول مانند دیجی کالا یا حتی نمونه‌های خارجی مثل آمازون، ایکه‌آ و ... خود تولیدکننده است و خرید از تولیدی از هر نظر مطلوب‌تر ! 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]