اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105256360419457

هر آنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید

کد: 140105256360419457

https://bit.ly/3Apvp7B

، (اخبار رسمی): فرش، از وسایلی است که جایگاه خاصی در منازل دارد و تمیزی آن از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

هرآنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید
هر آنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید

در گذشته بیشتر افراد فرش‌ منزلشان را داخل حیاط یا روی پشت‌بام به روش سنتی می‌شستند اما چندسالی است که روش‌های صنعتی جایگزین روش سنتی شده، بنابراین شرکت‌های قالیشویی یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی به حساب می‌آیند.

امروزه قالیشویی‌ها مجهز به نیروی انسانی حرفه‌ای، تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن هستند، همچنین با استفاده از مواد شوینده مناسب، انواع فرش، مبلمان و... را به خوبی تمیز می‌کنند بدون اینکه آسیبی به بافت فرش وارد شود. حمل‌ونقل فرش‌ها یکی‌دیگر از مزایای شرکت‌های قالیشویی است که منجر به صرفه‌جویی در وقت مشتریان می‌شود. اما هنگام سپردن و تحویل گرفتن فرش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چرا باید از خدمات شرکت قالیشویی استفاده کنیم؟

 امروزه اکثریت افراد شستشو فرش‌ منزلشان را به قالیشویی‌ها می‌سپارند، چراکه با مشکل کم بود فضا، وقت و همینطور کمبود آب مواجه هستیم. مزایای استفاده از خدمات قالیشویی‌ها عبارتند از:

  1. کاهش هزینه‌های پرداختی (مانند قبض آب و هزینه جابجایی)
  2. جلوگیری از اتلاف انرژی صرفه‌جویی در زمان (با توجه به شاغل بودن افراد)
  3. فرش‌ها توسط نیروهای حرفه‌ای و به وسیله‌ تجهیزات مدرن تمیز می‌شوند.
  4. جابجایی رایگان، ثبت سفارش به صورت آنلاین، تحویل و دریافت فرش در منزل و... از خدمات ویژه برترین شرکت‌های قالیشویی است.
  5. برخی از قالیشویی‌ها خدمات ترمیم، تعمیر، ریشه‌بافی، رفع سوختگی و... را نیز تحت نظر نیروهای مجرب ارائه می‌دهند.

ضروری‌ترین موارد در سپردن فرش به قالیشویی

این سؤال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که قبل از تحویل فرش به قالیشویی، چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ برای رسیدن به پاسخ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

علاوه‌ بر موضوع فصل بهار و خانه‌ تکانی، احتمال دارد فرش‌ منزلتان براثر موارد دیگری چون لکه غذا، جوهر و... کثیف شوند. بنابراین استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی، بهترین و مؤثرترین راه برای رفع هرگونه کثیفی و آلودگی از روی فرش‌ها است؛ اما گاهی اوقات با شندین تبلیغات زیاد توسط یک قالیشویی، تصمیم می‌گیرید فرش‌ها را به آن شرکت بسپارید بدون اینکه تحقیق کنید، در صورتی که این کار اشتباه است و امکان دارد فرش شما آسیب ببیند.

بنابراین برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی هنگام تحویل فرش باید به موارد زیر دقت کنید:

  1. در رابطه با سابقه، تجربه و اعتبار شرکت قالیشویی موردنظر تحقیق کنید.
  2. با برقراری ارتباط (تلفنی یا حضوری) با شرکت قالیشویی، از هزینه‌ها مطلع شوید.
  3. از آنجایی که فرش‌ها انواع مختلفی چون ابریشمی، دستباف و... دارند، قبل از سپردن فرش‌ها به قالیشویی، در رابطه با روند کارشان و مواد شوینده‌ای که استفاده می‌کنند، سؤال بپرسید. 
  4. در صورتی که فرش‌ها آسیب دیده و نیاز به ترمیم و تعمیر دارد، به نیروهای قالیشویی اطلاع دهید.
  5. قبل از تحویل فرش‌ها را به خوبی جارو بزنید تا گردوخاک از روی آن پاک شود.
  6. هنگام سپردن فرش به نیروهای شرکت قالیشویی، حتما فاکتور دریافت نمایید.
  7. بسیاری از فرش‌ها به‌خاطر نوع بافت، تاروپود و نخ به کاررفته در تولید آن‌ها، قیمت بسیار بالایی دارند، بنابراین اگر شستشو آن‌ها به درستی انجام نشود، آسیب می‌بینند.
  8. به همین‌خاطر هنگام انتخاب شرکت قالیشویی باید دقت کنید که شرکت موردنظر مجوز قانونی از اتحادیه قالیشویی داشته باشد.

پس از اینکه یک شرکت قالیشویی معتبر نظیر قالیشویی گل ابریشم به نشانی abrishamasl.com یا قالیشویی نوین به نشانی ghalishoienovin.com و قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com را انتخاب و فرش‌ها را  تحویل دادید، حال هنگام گرفتن آن‌ها از قالیشویی چه مواردی را باید بررسی کنید؟ اگر در این زمینه هم اطلاعات کافی ندارید، این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

مهم‌ترین نکات هنگام دریافت فرش زمانی که فرش‌ها شسته و آماده تحویل شدند، از طرف شرکت قالیشویی به شما اطلاع می‌دهند تا آن‌ها را تحویل بگیرید.

هنگام تحویل فرش از قالیشویی باید چندین فاکتور را بررسی کنید:

  • از آنجایی که به دلیل حجم زیادی کاری یا خطای انسانی امکان جابجایی فرش‌ها وجود دارد، باید رسید و تحویل فرش‌ها مطابق باشند.
  • یکی از عوامل مؤثر در خراب شدن فرش، رطوبت است بنابراین هنگام دریافت فرش‌ها باید بررسی کنید که نم و رطوبت نداشته باشند.
  • امکان دارد به‌صورت ناخواسته و غیرعمد به دلیل خطای نیروها، فرش‌ها در قالیشویی آسیب ببیند، بنابراین لازم است هنگام تحویل آن‌ها را بررسی کنید.
  • هنگام تحویل فرش، مطمئن شوید هرگونه آلودگی و لکه تمیز شده است. در نهایت پس از دریافت و پهن کردن فرش، روی آن جاروبرقی بکشید.

چگونه یک شرکت قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

تاکنون شرکت‌های قالیشویی بسیاری تأسیس شده که هرکدام تبلیغات منحصربه‌فرد خود را دارند، بنابراین انتخاب یک قالیشویی خوب کار دشواری است. مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک قالیشویی مناسب عبارتند از:

  • شرکت قالیشویی باید تحت نظر اتحادیه قالیشویی فعالیت کند. یعنی قبل از تحویل فرش باید از مجاز یا غیرمجاز بودن قالیشویی موردنظر مطلع شوید. برای مثال در فاکتورهایی که جمله "هرگونه خسارت برعهده مشتری است" وجود دارد، از غیرمجاز بودن مرکز قالیشویی اطلاع می‌دهد.
  • باید از تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت قالیشویی موردنظر مطلع شوید.
  • تجهیزات مدرن به خوبی فرش‌ها را تمیز می‌کنند.
  • شرکت قالیشویی مناسب برای حمل‌ونقل فرش‌ها از نیروهای کاربلد و ماشین مناسب استفاده می‌کند.
  • یک قالیشویی مناسب باید بتواند در رابطه با روند کار خود به مشتریان توضیح دهد.
  • شرکت قالیشویی باید از نیروهای انسانی حرفه‌ای برخوردار باشد. شستشو پرده، مبل و... در محل از خدمات ویژه یک شرکت قالیشویی به حساب می‌آید.
  • هزینه شستشو، خدمات تعمیر و حمل‌‌ونقل باید زیرنظر اتحادیه قالیشویی باشد.

ارائه خدمات

همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های سنتی منسوخ و روش‌های صنعتی جایگزین آن‌ها شده است. همچنین به دلیل آپارتمان‌نشینی اکثریت، مشغله‌های کاری فراوان و کمبود آب، مردم ترجیح می‌دهند کار شستشوی فرش منزلشان را به شرکت‌های قالیشویی بسپارند. تاکنون شرکت‌های بسیاری تأسیس شده و هرکدام تبلیغات ویژه‌ی خود را دارند بنابراین بسیاری از مردم برای انتخاب یک شرکت قالیشویی مناسب دچار سردرگمی می‌شوند.

از آنجایی فرش یک عنصر مهم در منازل ایرانی است باید یک شرکت قالیشویی معتبر و مجاز انتخاب نمایید تا به بهترین شکل ممکن فرش شما را تمیز و تحویل دهند.

ما در این مقاله سه قالیشویی معتبر و مجاز نظیر قالیشویی ابریشم اصل، قالیشویی ادیب و قالیشویی نوین را به شما معرفی کرده‌ایم که با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسایت‌ این شرکت می‌توانید اطلاعات بیشتری از آنها به دست بیاورید. هریک از این قالیشویی‌ها می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]