اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105266362419217

اهداف مدرسه فوتبال چیست و به چه دردی میخورد؟

فواید ثبت نام مدرسه فوتبال

کد: 140105266362419217

https://bit.ly/3QAkDAS

، مشهد , (اخبار رسمی): کلاس فوتبال چیست و چه سودی برای ما دارد؟ شاید برای شما هم سوال باشد؛ فرزند خود را در مدرسه فوتبال ثبت نام کنید یا خیر؟

فواید ثبت نام مدرسه فوتبال
فواید ثبت نام مدرسه فوتبال

فواید کلاس فوتبال چیست و فعالیت در رشته فوتبال چه سودی برای ما دارد؟ شاید برای شما هم سوال باشد چرا ما باید در مدرسه فوتبال ثبت نام کنیم؟ آیا شک دارید که فرزند خود را در مدرسه فوتبال ثبت نام کنید یا نه. برای ثبت نام مدرسه فوتبال می توانید به یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال مشهد مراجعه کنید.

اهداف مدرسه فوتبال چیست و به چه دردی میخورد؟

مدرسه فوتبال اهداف زیادی دارد؛ ولی مهم ترین هدف مدرسه فوتبال استعدادیابی بازیکن از سنین پایین و ارتقا آنها است تا با ارائه تمرینات اصولی به فرزند شما کمک کند.

شاید براتون سوال شده باشد که خوب در سنین بالا اگه فرزندم را ببرم مدرسه فوتبال که راحت تر است و سریع تر می تواند تمرینات را یاد بگیرد؛ اما این یک فرضیه اشتباه است زیرا افرادی که در سنین پایین شروع به آموزش های فوتبال می کنند مثل زمانی است که به فرزند خود غذا خوردن با قاشق را یاد می دهید، هرچه فرزند شما با توپ بیشتر کار کند برایش کار با توپ راحت تر است و توپ به عنوان عضوی از  بدن برایش است تا جایی که قبل اینکه متوجه بشود می تواند به راحتی توپ را کنترل کند یا حتی با سرعت زیادی پا به توپ شود.

البته ناگفته نماند آموزش بازیکن در سنین 13 تا 15 سال نسبت به سنین پایین سخت تر است؛ زیرا فرزند شما در این سن سرکش می شود و حتی امکان دارد در مقابل مربی هم بایستد یا به حرف مربی گوش نکند و کار خود را انجام دهد یا از فوتبال زده شود.

یکی از راه های اینکه بتوانید فرزند خود را به فوتبال علاقه مند کنید ثبت نام در بهترین مدرسه فوتبال است تا بتواند فرزند شما را از لحاظ ذهنی نیز پرورش دهد. هر چند اگر افرادی که فوتبال را در سنین بالا  شروع می کنند به دلیل نداشتن مهارت کافی مربی در مسابقات به آنها بازی نمی دهد و باید آنها را به مدرسه فوتبال بفرستد تا مهارت های لازم را آموزش ببیند، یا به دلیل تجربه کمتر نسبت به دیگر بازیکنان مربی به فرزند شما بازی نمی دهد. مخصوصا در مسابقات لیگ و...

شروع فوتبال در سنین پایه به دلیل بازی های زیادی که در سنین پایین انجام شده، باعث کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس می شود. اما اگر فوتبال را در سنین بالا شروع کند باعث می شود وقتی میان یک تیم با تجربه بازی می کند این افکار که اگر (اشتباه کنم چی میشه یا نکنه که مربی منو تعویض کنه و...) به ذهن بازیکن خطور می کند و نمی گذارد بازیکن با تمام تمرکز خود بازی کند.

حتی اگر بخواهیم این ها را در نظر نگیریم بازم به خاطر اینکه بازیکنانی که قصد رسیدن به لیگ‌های اروپا یا حتی جهانی را دارند، فوتبال را در سنین پایین شروع میکنند و از دیگر بازیکنان که فوتبال را در سنین بالا شروع می کنند جلوتر هستند.

اگر شما چشم اندازی ندارید که فرزند شما فوتبالیست شود و صرفا به خاطر سرگرمی و سلامت فرزند خود می خواهید ببینید که فرزند خود را در مدرسه فوتبال ثبت نام کنید. باید بگویم که اگر فرزند شما هر ورزشی یا مشارکت اجتماعی در سنین پایین انجام دهد باعث می شود، فعالیت های اجتماعی و مشارکتی فرزندتان پیشرفت کند و ترسی از این قضیه نداشته باشد. همانند مهارتی که فرزند شما در سنین پایین شروع به فوتبال میکرد یک گام از دیگر افراد جلوتر بود صحبت کردن و نظر بقیه را به خود جمع کردن هم نیز یک مهارت اجتماعی حساب می شود و فرزند شما اگر در سنین پایین بتواند بیشتر در اجتماع باشد برایش در آینده عادی میشود و راحت میتواند با بقیه ارتباط برقرار کند.

شروع فوتبال در سنین پایه همچنین باعث تخلیه انرژی فرزند شما می شود و مطمئن هستید که به دلیل روشی که فرزند شما از بچگی با ورزش کردن بزرگ شه است ورزش کردن براش یک امر ضروری می شود و به دنبال کار های مخربی که باعث آسیب رساندن به خود و بدنش میشود خودداری کند.

 یکی دیگر از فواید شروع ورزش در سنین پایین میتوان به اهمیت دادن فرزند شما به خود و بدنش و تغذیه سالمی که برای خود در پیش می گیرد (تغذیه مناسب باعث می شود که فرزند شما در اتفاق های احتمالی که برای بدنش رُخ میدهد آسیب کمتری ببیند) اشاره کرد.

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد که در زمینه پرورش بازیکنان پایه به نام است در خدماتی که در صفحه وب سایت خود ارائه کرده است به پرورش ذهنی و باشگاه مغز و اعصاب اشاره کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این باشگاه حرفه ای می توانید روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید. باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد واقع در بلوار معلم حدفاصل چهارراه معلم و معلم 45 قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت