اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105296365418720

راهنمای استفاده و نگهداری از قابلمه و تابه مسی

راهنمای استفاده و نگهداری از قابلمه و تابه مسی به صورت اصولی

کد: 140105296365418720

https://bit.ly/3AJNuNX

، زنجان , (اخبار رسمی): در این مقاله در مورد روش های اصولی استفاده و نگهداری از قابلمه مسی و تابه مسی ، قابلمه مسی هم مثل دیگر ظروف که استفاده میکنید نیاز دارد تا به صورت اصولی نگهدای و استفاده شود تا عمر قلع و کیفیت آن حفظ شود ، نکات گفته شده در این مقاله برای تمامی ظروف پخت و پز مسی کاربرد دارد .

راهنمای استفاده و نگهداری از قابلمه و تابه مسی به صورت اصولی
رااهنمای استفاده و نگهداری از قابلمه و تابه مسی

نکات گفته شده در این مقاله برای تمامی ظروف پخت و پز مسی باید رعایت شود، برای کتری قوری، سماور، قهوه جوش و دیگر ظروفی که مستقیم روی شعله قرار می‌گیرد.

در این مقاله نکات بسیار مهمی در مورد نگهدای قابلمه و تابه مسی گفته خواهد شد، موارد گفته شده نه تنها برای قابلمه مسی و تابه مسی بلکه برای تمامی ظروف پخت و پز مسی مثل کتری قوری، قهوه جوش، دیزی پز و... هم کاربرد دارد.

نکته اول:

در اولین روز استفاده از قابلمه مسی و تابه مسی درون ظرف را مقداری شیر بریزید و بگذارید که به جوش بیاید. پس از اینکه شیر به جوش آمد تمام فضای داخلی ظرف را به خوبی با شیر و ریکا بشویید و بعد شیر را بیرون بریزید و قابلمه و تابه را دوباره با آب بشویید.

این کار باعث افزایش عمر قلع قابلمه و تابه می‌شود

نکته دوم:

موقع درست کردن غذا در قابمله و تابه مسی روی شعله پخش کن قرار بدید،  به خصوص اگر ظرفتان نانو شده باشد، چون ظرف مسی حرارت را سریع منتقل میکند، نگران پختن غذا نباشید.

نکته سوم:

درون ظروف مسی غذا نگهداری نکنید. به هیچ وجه داخل ظروف مسی مانند قابلمه، غذای مانده را نگهدای نکنید. برای نگهداری غذا از ظروف دیگر مانند شیشه یا چینی یا روحی استفاده کنید.

نکته چهارم:

برای شستن قابلمه مسی حتما از اسکان نرم و ریکا استفاده کنید، استفاده کردن از اسکاج زبر باعث می‌شود، قلع داخل ظرف نازک تر بشود و در نتیجه عمر قلع کم بشود. می توانید چند ساعت قبل از شستن ظرف داخلش آب داغ بریزید تا راحت‌تر تمیز کرد.

نکته پنجم:

از کفگیر و ملاقه چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید؛ حتما برای هم زدن یا کشیدن غذا از کفگیر ملاقه‌ای استفاده کنید که به ظرفتان آسیب نزند.

سخن پایانی:

نکات گفته شده در این مقاله برای تمامی ظروف پخت و پز مسی باید رعایت شود؛ برای کتری قوری، سماور، قهوه جوش و دیگر ظروفی که مستقیم روی شعله قرار می‌گیرد.

منبع: https://meseheydari.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مس حیدری - فروش آنلاین ظروف مسی

مس حیدری مرکز آنلاین فروش ظروف مسی زنجان با کیفیت عالی تولید و فروش انواع ظروف مسی اصل با کیفیت عالی : ظروف تولیدی شامل : انواع قابلمه مسی ، انواع تابه مسی ، انواع سینی مسی ، کتری و قوری مسی ، انواع پارچ مسی ، لیوان مسی سرویس پذیرایی مسی ، میوه خوری مسی ، شکلات خوری مسی ، شیرینی خوری مسی ، آجیل خوری مسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی