اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066382219505

بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی

کد: 140106066382219505

https://bit.ly/3Kr4Bak

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ثمین طب با بهره گیری از دانش و تجربه، با سابقه و خط تولید به روز و پیشرفته، تجهیزاتی مانند سوند، ساکشن، اسپکلوم و... را تولید و ارائه می‌کند. تمامی این تجهیزات توسط دستگاه‌های مخصوص تولید می‌شوند تا از هرگونه آلودگی حفظ شوند زیرا این تجهیزات در موارد پزشکی استفاده می‌شوند و باید استریل باشند.

بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی
بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی
بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی
بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی
بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی
بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی

ماسک اکسیژن یکی از مهمترین تجهیزات بیمارستانی است. انواع مختلف ماسک کاربردهای متفاوتی داشته و به همین دلیل از جنس‌های مختلفی ساخته می شوند. ماسک اکسیژن یکی از نیازهای اساسی بیماران قلبی و ریوی است.

ماسک اکسیژن چیست و چه کاربردی دارد

ماسک اکسیژن یکی از مهمترین تجهیزات بیمارستانی است. انواع مختلف ماسک کاربردهای متفاوتی داشته و به همین دلیل از جنس های مختلفی ساخته می شوند.

ماسک اکسیژن یکی از نیاز های اساسی بیماران قلبی و ریوی است. ماسک اکسیژن وسیله‌ای پزشکی برای رساندن گاز اکسیژن تنفسی از طریق مخزن اکسیژن به ریه های افرادی است که مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی هستند و یا با گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و یا به هر دلیلی با افت اکسیژن مواجهه شده اند. ماسک های اکسیژن ازموادی از جنس سیلیکون، کائوچو و پلاستیک ساخته شده‌اند. ماسک ‌های اکسیژن دهان و بینی یا کل صورت بیماران را می‌پوشاند.

سوند چیست؟

سوند و انواع آن در راحتی بیمارانی که مشکل دفع ادرار دارند، وسیله ای کاربردی است. همچنان که سوندگذاری یک عمل تخصصی محسوب می شود، نحوه استفاده از سوند و زمان استفاده از آن نیز نیازمند اطلاعات است. سوندها تشکیل شده‌اند از لوله‌های باریک، توخالی و انعطاف‌پذیری که داخل مثانه قرار می‌گیرند و عمل جمع‌آوری ادرار و تخلیه مثانه را انجام می‌دهند. مثلا، برای افرادی که سرطان پروستات دارند چون مجرای ادراری آنها مسدود شده و باعث احساس درد و ناراحتی در فرد می‌شود، برای حل مشکل دفع ادرار، استفاده از سوند الزامی است. سوند به فرد اجازه می‌دهد که در هر زمان و مکان، ادرار خود را تخلیه کند.

انواع سوند ادراری:

  • سوند ادراری موقت
  • سوند ادراری دائمی
  • سوند یک بار مصرف یا سوند نلاتون
  • سوند خارجی یا به عبارت دیگر سوند کاندومی
  • سوند سوپراپوبیک

چسب کاغذی پزشکی چیست؟
چسب کاغذی پزشکی
انواع مختلفی دارد. به دلیل طیف گسترده‌ این نوع چسب‌ها، نحوه استفاده و کاربرد آن‌ها نیز متفاوت است. اگر ما بدانیم هر مدل چسب دقیقا چه کاربردی دارد و برای چه کاری مناسب است راحت‌تر می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. این چسب‌ها معمولا برای جراحی، اتصال لوازم، پانسمان و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد تشکیل دهنده‌ چسب‌کاغذی پزشکی بسیار متفاوت است و شامل طیف وسیعی از مواد اولیه صنعتی یا ارگانیک می‌شود. مثلا برخی چسب‌ها فرمولاسیونی مصنوعی و برخی دیگر فرمولاسیون بیولوژیکی دارند. معمولا در این چسب‌ها از اکریلیک، سیلیکون، پلی اورتان و چسب‌های زیستی استفاده می‌شود. چسب‌های مختلفی در حیطه پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکبار مصرف یا چند بار مصرف هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]