اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066382319511

دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی

کد: 140106066382319511

https://bit.ly/3Rhuvzo

، (اخبار رسمی): دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی مزایای زیادی دارد که در نهایت منجر به ایجاد فضایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می شود. استفاده از این دستگاه نیازمند آموزش حرفه ای خاصی نیست و نیروهای خدماتی به راحتی می توانند با آن کار کنند. از همین رو کاهش هزینه برای نظافت محیط های عمومی کوچک را دارد.

دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی
دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی

دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی، نوعی از جاروبرقی های صنعتی بوده که کاربری آن برای نظافت صنعتی و نیمه صنعتی است. آنچه باعث برتری دستگاه نظافت مکنده کوچک صنعتی از انواع جاروبرقی های خانگی است قوی بودن و ضد ضربه بودن بدنه، مکش بالای پمپ، مخزن پر قدرت و قابلیت فیلتراسیون انواع مایعات و جامدات است. دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی از جمله تجهیزات مکانیزه پر کاربردی است که قابلیت استفاده روزانه و مکرر از آن در محیط هایی مثل بیمارستان و درمانگاه ها راحت است.  

آیا در بیمارستان ها از مکنده برای نظافت مکانیزه استفاده می شود؟

مکنده های صنعتی عمدتا در انواع مختلف و بسته به نوع کاربری در اندازه های متفاوت تولید و استفاده می شود. در محیط هایی مثل درمانگاه ها و بیمارستان ها عمدتا از انواع قابل حمل استفاده می شود تا هم سرعت نظافت افزایش پیدا کند و هم امکان جابجایی آن با توجه به تردد بالای مراجعه کنندگان در این محیط ها تسهیل باشد.  گفتنی است از دستگاه های مکنده صنعتی کوچک برای محیط های سازمانی و اداری و بیمارستان ها و از ابعاد بزرگتر آن که صنعتی است برای محیط های بسیار بزرگ تر مثل کارخانه ها و.... استفاده می شود. این نوع دستگاه مکنده، قابلیت حمل و نقل آسان به صورت دستی  را برای نیروهای خدماتی فراهم کرده است.
با توجه به اهمیت نظافت بیمارستان ها که محیطی پرتردد است و می تواند منشا انتقال انواع بیماری های عفونی باشد، استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی بسیار مهم است. از همین رو استفاده از دستگاه هایی مثل مکنده صنعتی و نیمه صنعتی در بیمارستان ها برای نظافت و جمع آوری انواع آلودگی های تر و خشک که به دلیل تردد بالای پرسنل بیمارستان و بیماران و همراهان آن ها روی زمین و سطوح به جا می ماند، ضرورتی انکارناپذیر است. اگر این سوال هم برای شما ایجاد شده که استفاده از دستگاه مکنده صنعتی به چه طریق در نظافت محیط بیمارستان تاثیر دارد؟ 
می توان در پاسخ به این سوال گفت، قدرت بالای فیلتراسیون این دستگاه در جمع آوری انواع آلودگی های خشک و تر و ممانعت از بازگشت دوباره آن به محیط یکی از ویژگی های خاص این دستگاه است. همچنین بخش های مختلف مکنده صنعتی سبب شده قدرت مکش دستگاه به گونه ای تنظیم شود که بدون آسیب به دستگاه آلودگی های مایع و جامد به سمت مخزن هدایت شود.

همچنین صدای دستگاه مکنده صنعتی به گونه ای است که آلودگی صوتی محیطی در بیمارستان با توجه به حساسیت محیط ایجاد نمی کند، از همین رو نیروهای خدماتی در هر ساعت از شبانه روز می توانند برای نظافت فضای بیمارستان اقدام کنند.
موضوع دیگری که استفاده از دستگاه مکنده صنعتی را در بیمارستان ها به ضرورتی جدی تبدیل می کند، این که با توجه به تردد بالای مراجعان و بیماران این محیط باید دائما تمیز شود. از طرفی حضور مکرر نیروهای خدماتی برای نظافت سنتی محیط طبیعتا برای هیچ کسی خوشایند نیست، استفاده از دستگاه های نظافتی مکانیزه علاوه بر تمیزی محیط، بر سرعت نظافت نیز می افزاید.
از  مکنده صنعتی می توان در بخش های مختلف بیمارستان اعم از اتاق عمل، آزمایشگاه،  راهروها و سالن های انتظار، اورژانس، پذیرش و بخش های مختلف استفاده کرد.

مهمترین نقاط مثبت و فایده  استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی در بیمارستان ها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • افزایش سرعت جمع آوری زباله ها و پسماند در محیط بیمارستان
  • نظافت قابل قبول فضای بیمارستان
  • جمع آوری آلودگی های مایع و جامد با مکش قوی و جلوگیری از بازگشت دوباره آن به محیط 

در انتخاب مکنده از نوع صنعتی به چه مواردی باید توجه کرد؟

برای انتخاب و خرید مکنده صنعتی نوع و میزان استفاده بسیار اهمیت دارد. این موضوع حتی بر قیمت مکنده صنعتی نیز تاثیرگذار است. در نهایت پس از آنکه نوع کاربری خود را برای استفاده از آن مشخص کردید نکات زیر را برای انتخاب دستگاه مدنظر قرار دهید:

  •  برند دستگاه مکنده صنعتی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • جنس بدنه مکنده صنعتی
  • داشتن فیلتر جمع آوری مایعات دستگاه مکنده صنعتی
  • قدرت و میزان مکش دستگاه مکنده صنعتی
  • سایز دستگاه مکنده صنعتی
  • ظرفیت مخزن

آیا نظافت در دوران کرونا با مکنده نیمه صنعتی تاثیر دارد؟

پس از شیوع کرونا رعایت بهداشت و نظافت محیط های بیمارستانی اهمیت ویژه ای نسبت به گذشته پیدا کرد. تا آنجا که می توان آن را عامل مهمی در پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا دانست. استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی در بیمارستان ها و بسیاری اماکن اداری و غیراداری که تردد زیاد مراجعان را دارد می توان امری ضروری به شمار آورد. از مهمترین ویژگی های این جاروبرقی های صنعتی را می توان قدرت فیلتراسیون آن دانست، علاوه بر آنکه ظرفیت مخزن و قدرت مکش آن نیز، استفاده از این مکنده ها را به مزیتی جدی تبدیل کرده است.

در نظر داشته باشید که استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه مکنده کوچک صنعتی علاوه بر جمع آوری آلودگی ها، از برگشت دوباره آن به محیط پیشگیری می کند. این آلودگی ها می تواند از زباله های تر و خشک را شامل شود تا مواد سمی، ذرات گرد و غبار و... .

هزینه های نظافت مکانیزه با مکنده چقدر است؟

خرید دستگاه مکنده صنعتی برای نظافت بیمارستان و سایر اماکن تا حد زیادی هزینه های نظافت را کاهش می دهد. استفاده از دستگاه مکانیزه مکنده تاثیر به سزایی در انجام عملیات نظافت محیط های بیمارستانی دارد. این نوع نظافت و خدمات نظافتی مکانیزه به هیچ عنوان از نظر کیفی قابل مقایسه با نظافت به سبک سنتی نیست و همان طور که پیشتر اشاره شد نظافت با دستگاه های نظافتی صنعتی به انواع سنتی برتری چشمگیری دارد.

کم شدن تعداد نیروی خدماتی جهت نظافت بیمارستان و نیز هزینه ها مزیت بهره گیری از دستگاه های خدمات نظافتی به شمار می آید.

در این راستا مدیریت بیمارستان می تواند با اندیشیدن تدابیری جهت تهیه دستگاه هایی مثل مکنده های صنعتی و… علاوه بر توجیه اقتصادی از نظر بهداشتی نیز محیطی تمیز و عاری از آلودگی های بیمارستانی اعم از آلودگی های ریز و درشت و عفونی  ایجاد کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]