اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146401119174

سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز/09109483228

سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز/09109483228

کد: 140106146401119174

https://bit.ly/3TMpYXY

، (اخبار رسمی): سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز محصولی عالی با خواص درمانی فراوان است و لازم است بدانید که این محصول از لایه دوم سبوس برنج قهوه ای تهیه شده است. شاید بپرسید برنج قهوه ای چیست، همانطور که می دانید یک دانه کامل برنج از چند لایه تشکیل شده است و وقتی لایه بیرونی از آن جدا می شود، لایه دوم برنج قهوه ای است.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز محصولی عالی با خواص درمانی فراوان است و لازم است بدانید که این محصول از لایه دوم سبوس برنج قهوه ای تهیه شده است.
شاید بپرسید برنج قهوه ای چیست، همانطور که می دانید یک دانه کامل برنج از چند لایه تشکیل شده است و وقتی لایه بیرونی از آن جدا می شود، لایه دوم برنج قهوه ای است.
در لایه دوم خود با کیفیت ترین سبوس است و سبوس برنج قهوه ای دکتر النهیل دارای خواص بی نظیری است و سرشار از ویتامین های A، B و K است که برای بدن بسیار ضروری است.

سبوس برنج قهوه ای همچنین حاوی مواد معدنی مورد نیاز بدن مانند کلسیم، ملانین، اسید فولیک و منگنز است و می تواند برای سلامت بدن بسیار موثر باشد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر Bees می تواند به کاهش دیابت، چربی ها و فشار خون کمک کند.
همانطور که می دانید یکی از مهمترین خواص بی نظیر سبوس برنج جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو است.

بسته بندی کاملا بهداشتی و کاربردی محصول باعث شد تا در هر وعده غذایی از آن به صورت کیسه ای همراه با غذا استفاده کنید.

قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بسیار مناسب است و در کاهش اشتها و کاهش وزن بسیار موثر است. بهترین قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را می توانید در سایت ماسک لند مشاهده کنید.

روش استفاده از سبوس برنج دکتر بیز به این صورت است که وقتی برنج جوشانده شد می توانید به ازای هر فنجان برنج یک بسته سبوس برنج قهوه ای به برنج اضافه کنید، به این ترتیب برنج را تغذیه کرده اید و می توانید از بی نظیر استفاده کنید. خواص سبوس برنج

همچنین می توانید سبوس برنج را به لایه دوم برنج قهوه ای دکتر بای در خورش خود اضافه کنید، با این کار پوشش بهتری به آن می دهد و طعم و بوی خورش کاملا متفاوت خواهد بود.

سبوس برنج را می توان با شیر داغ و ماست نیز استفاده کرد و اگر با برنج استفاده کنید طعم برنج را بهتر می کند و از خواص بی نظیر سبوس موجود در برنج نیز بهره مند می شوید.

https://aryokala.ir/product/buy-dr-biz-rice-bran/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی