اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107196766919174
در دسترس نیست

راه های سفارش سبوس برنج قهوه ای از آریوکالا/09109483228

کد: 140107196766919174

، (اخبار رسمی): سبوس برنج چیست؟ در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

سبوس برنج چیست؟ در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است

سبوس برنج چیست؟

در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

فروش سبوس برنج قهوه ای با قیمت مناسب

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در شرکت بیز سبوس برنج قهوه ای می باشد که در حال حاضر فروش این محصول از طریق فروشگاه دمنوش های لاغری آغاز شده است. توجه داشته باشید از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد مشاهده می شود که امروزه استفاده از آن توسط افراد زیادی رواج پیدا کرده است و اگر شما هم تمایل دارید با مشخصات و تاثیرات سبوس برنج قهوه ای بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی سبوس برنج، غلاتی بسیار غنی محسوب می شود که توسط شرکت های زیادی تولید می شود، اما  همه این برندها کیفیت مطلوب را نداشته بلکه یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود، تولید شده در شرکت بیز است. علاوه بر کیفیت سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز قیمت مناسبی دارد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، تاثیر فوق العاده ای بر کاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قبل از غذا، میزان اشتها کاهش می یابد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. چرا که با عرضه این محصول شما می توانید ویتامین ها و پروتئین های از دست رفته برنج را در زمان کندن پوست آن، جبران کنید و از آنها بهره مند شوید. سبوس برنج دکتر بیز و لاغری به کمک آن، سبب شده است که فروش این محصول به شدت مورد توجه قرار گیرد.

سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتی است که نمی توانید آن را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنید بلکه برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. حتما تاکنون بارها شنیده اید که بخش قابل توجهی از خواص و مواد مغذی گیاهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ریختن پوست گیاهان، خواص آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهید. مصرف برنج نیز به این صورت بوده و خیلی ها با دور ریختن پوست برنج که بعد از شلتوک قرار دارد، خود را از مواد مغذی سبوس برنج محروم می کنند.

از این رو شرکت دکتر بیز بار دیگر با اقدامی کاملا مناسب سعی کرده است تا سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را در بسته بندی های کاملا بهداشتی وارد رژیم غذایی روزانه شما کند. پودر سبوس برنج دکتر بیز به منظور استفاده از تمام ویتامین های موجود در آن کاملا به پایداری رسیده و بعد از آن عملیات بسته بندی به شکل ساشه بر روی آن انجام گرفته است. لازم است بگوییم که فواید سبوس برنج دکتر بیز از خود برنج بیشتر بوده و با جداسازی آن میزان قابل توجهی از ویتامین ها و پروتئین های موجود در برنج از بین می رود. از این رو خرید و مصرف سبوس برنج دکتر بیز، بهترین راه برای جبران ویتامین های از دست رفته می باشد.

(تصویر ۱)
طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج را هم می توانید در زمان جوش خوردن برنج و هم در زمان جوش خوردن انواع خورش به منظور لعاب دار کردن آنها، مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که در زمان جوش خوردن به ازای هر نفر یک ساشه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز به آنها اضافه کنید. اضافه کردن سبوس برنج دکتر بیز به غذا عطر و طعم بسیار دلپذیری به آن می دهد. علاوه بر این، استفاده از سبوس برنج دکتر به برنج خارجی باعث می شود که آن برنج از طعم برنج ایرانی برخوردار شود.

(تصویر ۲)
سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

لاغری با سبوس برنج دکتر بیز، یکی از مهمترین خواص و دلایل خرید این محصول می باشد. اگر قصد دارید که سبوس برنج دکتر بیز را برای لاغری و کاهش وزن مصرف کنید، طریقه مصرف آن به منظور اثرگذاری بر کاهش وزن به صورت زیر می باشد:

· در وعده صبحانه: اگر ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه، مقداری از سبوس برنج را با یک لیوان شیر مخلوط کرده و میل کنید، باعث می شود که اشتهای شما در طول روز کاهش پیدا کند و انرژی بیشتری داشته باشید.

· در وعده ناهار و شام: مخلوط کردن سبوس برنج دکتر بیز با ماست و مصرف آن ۱۰ دقیقه قبل از صرف وعده ناهار و شام، اشتهای شما را کم کرده و میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.

علاوه بر لاغری و کاهش وزن، درمان دیابت، ریزش مو، جلوگیری از یبوست و جلوگیری از چین و چروک پوست از دیگر خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز می باشد. سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد به طوری که هر کس می تواند آن را خریداری و از خواص بی نظیر آن بهره مند شود.

سبوس برنج چیست؟

شاید بسیاری از شما هم شنیده باشید که در حال حاضر استفاده از سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بسیار رواج پیدا کرده است. حال قبل از اینکه در خصوص خواص منحصر به فرد این محصول اطلاعاتی به دست آورید و ببینید که سبوس برنج قهوه ای چه فایده ای دارد، بهتر است ابتدا سبوس برنج را بشناسید. به طور کلی باید بدانید پودر سبوس برنج قهوه ای از لایه های سخت خارجی دانه برنج قهوه ای که شامل الورن ترکیبی و پوسته می شود، است. این محصول از ضروری ترین بخش برنج به شمار رفته که به عنوان یک محصول جانبی تصفیه شده تولید می شود و در بازار ارائه می گردد، زیرا هنگامی که برنج از پوست آن جدا شده بخش زیادی از ارزش غذایی خود را از دست داده بنابراین پیشنهاد می ‌شود برای رعایت رژیم غذایی سالم تر حتما از پودر سبوس برنج قهوه ای بیز در غذاهای خود استفاده کنید.

سبوس برنج گانودرما

حال هنگامی که به سوال سبوس برنج قهوه ای چیست پاسخ داده شد شاید برای شما هم سوال دیگری پیش بیاید که چرا در بیشتر مواقع پیشنهاد می شود که سبوس لایه دوم یا برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده و مصرف شود. به طور کلی باید بدانید سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که اگر با قارچ گانودرما  ترکیب شود این خواص دوچندان خواهد شد. به طوری که این قارچ نیز یک گیاه کاملا درمانی بوده که استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده در کنار سبوس برنج می تواند فواید متعددی به دنبال داشته باشد. از این رو می ‌بینیم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار رونق پیدا کرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید در زمینه نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز لازم است به صورت روزانه بین ۳ تا ۶ لیوان آب و مایعات میل کنید تا مشکل ساز نشود. از طرفی باید در مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید تا عوارض جانبی برای شما نداشته باشد.

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

سفارش سبوس برنج قهوه ای

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی