اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076844119174
در دسترس نیست

فروش عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

کد: 140109076844119174

، (اخبار رسمی): اکه دنبال خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای کامل کردن جنس فروشگاه یا مغازه ی خودتون هستین ،فروشگاه بزرگ آریوکالا را انتخاب بفرمایید.زیرا که در اینجا قیمت عمده سبوس برنج قهوه ای بیز و دیگر محصولات دکتر بیز با با کم ترین حاشیته سود تقدیم شما عزیزان میشود تا بتوانید فروش خوبی را تجربه بفرمایید

خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز در تهران برای کسانی که فروشگاه تک فروشی دارند و یا عطاری ها و مغازه ها کار دشواری است با توجه به اینکه مدل های تقلبی گوناگونی در بازار مشاهده شده است.

خرید عمده سبوس برنج بیز

برای تهیه سبوس برنج قهوه ای بیز یکی از بزرگترین ترین و معتبر ترین فروشگاه هایی که میتوانید انتخاب بفرمایید فروشگاه بزرگ آریوکالا است

خرید عمده سبوس برنج قهوه ای برای کامل کردن موجودی انبار خود را به ما بسپارید ما برای شما بهترین مدل پودر سبوس برنج دکتر بیز را فراهم آورده ایم.

توجه : برای ثبت سفارش و یا مشاوره ی رایگان بیشتر فقط و فقط با شماره 09109483228 تماس بگیرید

قیمت عمده سبوس برنج قهوه ای دکتربیز

فروشگاه های زیادی اقدام به فروش عمده سبوس برنج قهوه ای بیز میکنند اما فروشگاه بزرگ آریوکالا فروش عمده سبوس برنج قهوه ای را با کم ترین قیمت انجام میدهد.طوری که خریدار بیشترین حاشیه سود را تجربه بکند.

قیمت تکی هر بسته ی سبوس که روی آن درج شده است 125 هزار تومان میباشد،اما قیمت عمده سبوس برنج قهوه ای را ما به شما بسته ای 95 هزار تومان خواهیم داد

قیمت عمده سبوس برنج قهوه ای دکتربیز 

فروش عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

خیلی افز فروشگاه های اینترنتی دیگر هم سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را به صورت عمده به فروش میرسانند که از معتبر ترین انها میتوان به:

فروشگاه کا محصول نیاز روز

فروشگاه با سلام

فروشگاه گیاهینه

توجه : برای ثبت سفارش و یا مشاوره ی رایگان بیشتر فقط و فقط با شماره 09109483228 تماس بگیرید

سبوس برنج عمده

نمایندگی عمده فروش سبوس برنج قهوه ای دکتر ببز در تهران

اگه میخواهید خیلی سریع  سفارش سبوسی که میدید به دستتون برسه  در شهر تهران با ما تماس بگیرین(09109483228)

خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز در تهران برای کسانی که فروشگاه تک فروشی دارند و یا عطاری ها و مغازه ها کار دشواری است با توجه به اینکه مدل های تقلبی گوناگونی در بازار مشاهده شده است.

نمایندگی عمده فروش سبوس برنج قهوه ای دکتر ببز در کرج

همان طور که میدانید فروشگاه مرکزی آریوکالا واقع در شهر کرج میباشد پس همشهری های عزیز کرجی اصلا نگران تهیه سبوس برنج قهوه ای برند دکتر بیز نباشند چرا که خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز در کرج از فروشگاه آریوکالا خیال شما را از بابت تاریخ انقضا و تاریخ تولید و اورجینال بودن محصول راحت میکند.

توجه : برای ثبت سفارش و یا مشاوره ی رایگان بیشتر فقط و فقط با شماره 09109483228 تماس بگیرید

نمایندگی عمده فروش سبوس برنج قهوه ای دکتر ببز در شیراز

اگه دنباله خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر ببز در شیراز با پایین ترین هزینه هستین بهترین فروشگاه را انتخاب کرده اید،فروشگاه ما در تمام شهر های بزرگ ایران نمایندگی دارد و شما عزیزان میتوانید خیلی راحت در هر شهری هستین اقدام به خرید عمده انواع محصولات بیز بفرمایید.

سبوس برنج قهوه ای عمده

نمایندگی عمده فروش سبوس برنج قهوه ای دکتر ببز در اصفهان

شاید فروشگاه یا مغازه ی شما در شهر بزرگ و زیبا اصفهان قرار دارد و نگران تهیه محصولات دکتر بیز از مکانی معتبر هستین .نگران نباشید خرید عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیزدر اصفهان را ار فروشگاه aryokala تجربه بفرمایید

مزایای خرید از فروشگاه ما:

پایین ترین قیمت خرید

بلند مدت ترین تاریخ انقضا محصولاتی که تهیه میکنید

به روز ترین تاریخ تولید محصولات

اورجینال بودن محصولات

فروش تکی و عمده با بهترین قیمت ها

در ادامه متنی مرتبط  و کوتاه از سایت کالا اکسیر درمورد سبوس برنج قهوه ای برای شما آورده ایم:

خرید سبوس برنج
یکی دیگر از محصولات سلامت محور دکتر بیز ،سبوس برنج دکتر بیز هست ، طب سنتی سبوس برنج را یکی از بهترین مواد غذایی برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها میداند. از خواص سبوس برنج در طب سنتی می‌توان به مواردی مانند مرطوب کردن پوست، درمان دیابت، جلوگیری از سرطان، لاغری، تقویت حافظه و غیره اشاره کرد. سبوس برنج دکتر بیز را میتوانید همراه آب وآبمیوه بنوشید یا درخورشت، ماست وغذای خود بریزید. سبوس برنج دکتر بیزعلاوه بر بسته بندی بهداشتی زیبا، فرآوری شده است. منظور از فرآوری شده ، جداسازی لایه اول از دوم و پاکسازی از سموم نباتی انجام شده و به پایداری رسیده که به معنای بالا بردن زمان ماندگاری سبوس با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته است.

سبوس برنج دکتر بیز برای مو
اگر در طی روز بین 50 تا 100 رشته از موهای خود را از دست میدهید طبیعی است و شما ریزش مو ندارید ولی اگر تعداد بیشتری از موهای خود را از دست میدهید دچار ریزش مو هستید و بهتر است به فکر سلامت موهای خود باشید. عواملی چون : چرب بودن پوست سر ، تغییرات هورمونی ، استرس ، نداشتن خواب مناسب و یبوست منجربه ریزش مو میشوند و سبوس برنج تهیه شده در شرکت دکتر بیز دارای خواصی است که میتواند به کاهش ریزش مو کمک کند. برای تهیه سبوس برنج دکتر بیز از لایه دوم برنج استفاد میشود و این لایه دارای خواص سرشاری از جمله اسیدلینولئیک و پلی کوزانول است که برای کاهش ریزش مو و بهبود یبوست مفید هستند.

سوالات متداول سبوس برنج
سبوس برنج از سری محصولات غذایی شرکت بیز است که به دلیل تاثیرات شگفت انگیز آن بر لاغری، مورد توجه بسیاری از مردم .اقع شده است. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول به طرح سوالات متداول مشتریان پرداخته ایم.

روش مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز چگونه است؟
مصرف سبوس برنج روش خاص و پیچیده ای ندارد. و در واقع آنچه اهمیت دارد این است که یک ساشه در طول یکروز استفاده شود. میتوان سبوس را با توجه به ذائقه به صورت ترکیب با انواع مواد غذایی مثل برنج، انواع خورشت، دوغ، آب یا شیر میل نمود.

خرید عمده سبوس برنج قهوه ای بیز

توجه : برای ثبت سفارش و یا مشاوره ی رایگان بیشتر فقط و فقط با شماره 09109483228 تماس بگیرید

اطلاعاتی درباره سبوس برنج قهوه ای

سبوس برنج یکی از محصولات جانبی اصلی در فرآیند آسیاب برنج است. این لایه قهوه ای بیرونی برنج قهوه ای است و در طی فرآیند آسیاب جدا می شود. در سراسر جهان، سالانه بیش از 63 میلیون تن سبوس برنج تولید می شود  سبوس برنج حاوی چربی است (سبوس برنج حاوی 15 تا 20 درصد روغن است) و فعالیت زیاد لیپازها و لیپوکسیژنازها به دلیل عدم وجود روش های تثبیت اقتصادی منجر به ترشیدگی آسان لیپید می شود. بنابراین سبوس برنج عمدتاً به عنوان خوراک دام یا سوخت دیگ بخار استفاده می شود و فقط مقدار کمی برای استخراج و تهیه روغن سبوس برنج استفاده می شود. برای بهبود استفاده از سبوس برنج، توسعه روش های تثبیت امکان پذیر و فرآیندهای ارزش افزوده مواد مغذی و ترکیبات فعال ضروری است. روغن، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مواد مغذی اصلی سبوس برنج هستند.

مشخصات مواد مغذی سبوس برنج
برنج قهوه ای یک غذای بسیار مغذی است. این یک غلات کامل است که نسبتاً کم کالری (216 کالری در هر فنجان)، فیبر بالا، بدون گلوتن است و می تواند در انواع ظروف گنجانده شود. فدراسیون برنج ایالات متحده خاطرنشان می کند که برنج قهوه ای فاقد چربی ترانس یا کلسترول است. فقط مقدار کمی چربی و سدیم دارد.

فروش عمده سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی