اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146401219174

سفارش سبوس برنج قهوه ای/09109483228

سفارش سبوس برنج قهوه ای/09109483228

کد: 140106146401219174

https://bit.ly/3qk2jRg

، (اخبار رسمی): نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای کاهش وزن یکی از مهم ترین دلایلی که در کاهش وزن با سبوس برنج دکتر بیز باید به آن توجه کرد این است که به مصرف روزانه آن فکر کنید و از این محصول برای هر چیز نامنظمی استفاده نکنید.

نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای Dr.Bes برای کاهش وزن
یکی از مهم ترین دلایلی که در کاهش وزن با سبوس برنج دکتر بیز باید به آن توجه کرد این است که به مصرف روزانه آن فکر کنید و از این محصول برای هر چیز نامنظمی استفاده نکنید.

می توانید یک قاشق غذاخوری پودر سبوس برنج را 10 دقیقه قبل از هر وعده غذایی در این شیر یا همانطور که گفته شد استفاده کنید تا وزن شما را کاهش دهد و اشتهای شما را کاهش دهد. سبوس برنج دکتر الناهیل فقط حاوی فیبر بالایی است و به افزایش متابولیسم در بدن کمک می کند.
برخی از مهم ترین خواص سبوس برنج قهوه ای شامل کاهش فشار خون، درمان یبوست، درمان اختلالات کبدی و بیماری کبد چرب، کاهش وزن و بهبود سلامت قلب و بدن است. به لطف

انواع ویتامین ها و مواد معدنی

این محصول برای کودکان نیز مفید است و می تواند در بهبود عملکرد مغز کودکان موثر باشد. اگر باردار هستید، استفاده از این محصول برای فرزندان شما بسیار مفید است.
لایه دوم سبوس برنج قهوه ای آماده شده دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و در پیشگیری از انواع سرطان ها و همچنین جلوگیری از چین و چروک پوست بسیار موثر است.

بازار ایران زمین یا برند دکتر بیز اصالت این محصول را تضمین می کند و بر خلاف برخی سبوس ها که از 75 درصد لایه اول تهیه می شوند، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز از 100 درصد لایه دوم تهیه شده و دارای گواهی اصالت محصول می باشد. .

سبوس برنج قهوه ای دکتر الناهیل

سبوس برنج قهوه ای را بعد از پوسته برنج سبوس برنج می گویند. سبوس برنج قهوه ای منبع غنی از پروتئین، ویتامین ها، فیبر و آنتی اکسیدان ها است و فواید زیادی برای سلامتی دارد.
بیشتر ارزش غذایی برنج در دانه ها و سبوس آن نهفته است که در طی فرآیند آسیاب دور ریخته می شوند. سبوس لایه بیرونی آندوسپرم برنج است.

برخلاف تصور رایج، وقتی سبوس برنج به عنوان یک محصول جانبی در طی فرآیند آسیاب به دست می‌آید، می‌تواند اکسید شود. در این صورت تلخ می شود و خاصیت خود را از دست می دهد، اما در شرکت تولید کننده این محصول با روش تکنولوژی جدید از اکسید شدن محصول جلوگیری می شود.بهترین روش مصرف:
در حالی که برنج در حال پختن است، برای هر نفر یک کیسه یا به مقدار لازم سبوس برنج اضافه کنید تا برنج دو برابر شود. هنگام جوشاندن انواع سوپ ها می توانید به ازای هر نفر یک کیسه سبوس برنج اضافه کنید. برای اضافه کردن می توانید ماست، شیر داغ، قهوه و نسکافه نیز میل کنید.
عطر و طعم: با افزودن سبوس برنج می توانید طعم و مزه فوق العاده ای به برنج بدهید و همچنین می توانید از این روش برای طبخ برنج خارجی استفاده کنید تا از طعم برنج ایرانی لذت ببرید.

https://aryokala.ir/product-category/rice-bran/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی