اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106156404919552

هایما در سامانه یکپارچه خودرو

شرایط فروش ایران‌خودرو برای هایما

کد: 140106156404919552

https://bit.ly/3cQDv03

، (اخبار رسمی): در جدیدترین پیش فروش ایران‌ خودرو نیز اخیرا اعلام شده که محصول هایما را به صورت فوری و بدون قرعه‌کشی تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌دهد. فروش فوق‌العاده هایما از روز 12 شهریور آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت آن ادامه دارد.

شرایط فروش ایران‌خودرو برای هایما
هایما-سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

از خردادماه سال 1401 همه خودروسازان موظف شدند تا تمامی محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو، به نشانی sale.iranecar.com تخصیص دهند.

در جدیدترین پیش فروش ایران‌ خودرو نیز اخیرا اعلام شده که محصول هایما را به صورت فوری و بدون قرعه‌کشی تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌دهد. فروش فوق‌العاده هایما از روز 12 شهریور آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت آن ادامه دارد.

از خردادماه سال 1401 همه خودروسازان موظف شدند تا تمامی محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو، به نشانی sale.iranecar.com تخصیص دهند. این سامانه طوری طراحی شده تا تمامی خودروهای تولید شده به دست مصرف‌کنندگان برسند و روند عرضه خودرو شفاف‌سازی شود.

یکی دیگر از اهداف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، حذف قرعه‌کشی است. وزیر صمت ادعا می‌کند که تا پایان سال 1401، قرعه‌کشی خودرو حذف خواهد شد. سایپا و ایران‌خودرو در تلاش‌اند تا محصولات خود را بدون قرعه‌کشی عرضه کنند؛ اما این اقدام کمی زمان‌بر بوده و باید مرحله به مرحله اجرا شود. طبق جدیدترین اخبار خودرو، سایپا اخیرا چند مدل از محصولات خود را بدون قرعه‌کشی و با روش تکمیل ظرفیت عرضه کرده است. در این روش، پس از اعلام زمان پیش فروش خودرو، متقاضیان به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت می‌نمایند. ثبت‌نام خودرو پس از پایان ظرفیت موجود متوقف شده و به تمامی متقاضیانی که ثبت درخواست کرده‌اند، خودرو تعلق می‌گیرد.

در جدیدترین پیش فروش ایران‌ خودرو نیز اخیرا اعلام شده که محصول هایما را به صورت فوری و بدون قرعه‌کشی تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌دهد. فروش فوق‌العاده هایما از روز 12 شهریور آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت آن ادامه دارد. دو محصول S7 و S5  به صورت فروش نقدی ارائه شده‌اند و قیمت آن‌ها مشخص است. بخشی از ظرفیت فروش هایما به طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته و مادران دارای بیش از دو فرزند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. تحویل خودروها با موعد 30 روزه است.

هایما S7 توربو پلاس

ایران‌خودرو اولین بار در سال 1394 محصول هایما S7 را به ایران آورد. این کراس‌اور ابتدا تنها به صورت تک دیفرانسیل و با گیربکس اتوماتیک عرضه شد. سرانجام در سال 1396 هایما S7 با پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ به بازار آمد. این مدل دچار فیس‌لیفت شده بود و تجهیزات بیش‌تری را ارائه می‌داد. ایران‌خودرو از سال 1397 از تولید هایما S7 با موتور 2 لیتری دست کشید.

این خودروساز در سال 1400 نسخه جدیدی از هایما S7 را معرفی و عرضه کرد که هایما S7 پلاس نام داشت. تغییرات ظاهری این نسخه عبارتند از تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، آینه‌های جانبی جدید و اضافه شدن گل‌پخش‌کن‌های جلو. داخل کابین نیز یک صفحه کیلومتر جدید تعبیه شده و تریم کاملا مشکی دیده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم هایما S7 پلاس، داشبورد آن است. در قسمت زیرین نمایشگر داشبورد، پنل لمسی در نظر گرفته شده و دکمه‌های فیزیکی حذف شده‌اند.

هایما S7 پلاس از یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد و 170 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مصرف سوخت ترکیبی نسخه پلاس، نسبت به قبل، کمی بهبود یافته و اکنون به 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

ایران‌خودرو در جدیدترین شرایط فروش خود، قیمت 843 میلیون تومانی را برای هایما S7 توربو پلاس در نظر گرفته است. این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی و قهوه‌ای عرضه می‌گردد.

هایما S5 توربوشارژ با گیربکس 6 دنده اتوماتیک

هایما S5 محصول دیگری از این خودروساز چینی است که ایران‌خودرو آن را از سال 1396 به بازار کشور عرضه کرد. ابعاد این خودرو کوچک‌تر از هایما S7 است و ظاهر متفاوتی دارد. هایما S5 رقیب مستقیم جک S3 محسوب می‌شود.

هایما S5 یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ دارد که به کمک آن 161 اسب‌بخار قدرت و 223 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این کراس‌اور کامپکت ابتدا با گیربکس CVT به بازار آمد؛ اما ایران‌خودرو در سال 1400 گیربکس 6 دنده اتوماتیک را روی آن قرار داد. علاوه بر تغییر جعبه دنده، ارتقاهای دیگری نیز در بخش فنی هایما S5 ایجاد شد. در واقع عملکرد بخش‌هایی مانند دسته موتور، پلوس‌ها، رادیاتور، کاتالیست و ... کاملا بهبود یافته است.

هایما S5 با گیربکس 6 دنده اتوماتیک، برخلاف نسخه CVT، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ دارد و در کابین آن نیز صفحه کیلومتر جدید دیده می‌شود. تریم کابین کاملا مشکی شده و جنس روکش صندلی‌ها از چرم و پارچه است.

از تجهیزات هایما S5 می‌توان به کروز کنترل، نمایشگر 7 اینچی لمسی، دوربین 360 درجه، کی‌لس استارتر، سانروف، گرمکن آینه‌های جانبی و ... اشاره کرد.

ایران‌خودر  نسخه 6 دنده اتوماتیک هایما S5 را در جدیدترین شرایط فروش خود عرضه کرده و قیمت مصوب آن برابر با 794 میلیون تومان است. این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری و ذغالی در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار