کد: 140106196416316071

تغییر دولت بریتانیا، میم کوین‌های مرگ ملکه

خبرنامه میهن سیگنال: تغییر دولت بریتانیا، میم کوین های مرگ ملکه/۱۹ شهریور

کد: 140106196416316071

https://bit.ly/3L4bCxY

، مشهد , (اخبار رسمی): در خبرنامه امروز میهن سیگنال، مهمترین اخبار دنیای ارز دیچیتال در چند روز گذشته را به طور خلاصه مرور می کنیم. بیشترین اخبار مهم در روزهای اخیر مربوط به تغییر دولت بریتانیا، مرگ ملکه الیزابت دوم و ساخت میم کوین‌ها و شت کوین های مرتبط با ملکه است.

خبرنامه میهن سیگنال: تغییر دولت بریتانیا، میم کوین های مرگ ملکه | ۱۹ شهریور
میهن سیگنال

چین به دنبال مبارزه با نقض حق استفاده از ان اف تی ها است. این کشور شرق آسیا متوجه نرخ فزاینده کلاهبرداری و دزدی آنلاین از جمله استفاده غیرمجاز از آثار دیجیتال دیگران برای ایجاد NFT شده است.

 در این خبرنامه به افزایش هزینه استخراج بیت کوین و تدابیر جدید دولت چین برای محدود کردن استفاده غیر مجاز از آثار دیجیتال به عنوان ان اف تی اشاره می شود. با ما همراه باشید.

دولت جدید بریتانیا به سرعت صنعت ارز دیجیتال را می پذیرد.

دولت جدید بریتانیا به سرعت موضع خود را در مورد انواع ارز دیجیتال مشخص می کند. این دولت نشان داده است که قصد دارد صنعت کریپتو را با آغوش باز بپذیرد.

طبق اخبار  beincrypto.com هدف بریتانیا تبدیل شدن به هاب کریپتو است.

مدتی است که بریتانیا به دنبال این است که خود را به عنوان یک رهبر در ارز دیجیتال و فناوری های آن نشان دهد.

با این حال، از آن زمان بریتانیا تغییری در نخست وزیر و دولت داشته است. لیز تراس روز سه شنبه توسط ملکه الیزابت دوم به سمت نخست وزیری منصوب شد. با تعیین شدن تکلیف دولت جدید، اکنون می توان ترس ها و تردید های پذیرش کریپتو را کنار گذاشت.

چندین میم کوین و ان اف تی پس از درگذشت ملکه الیزابت ایجاد شدند.

میم کوین های متعدد و حتی مجموعه NFT ملکه الیزابت ساعاتی پس از مرگ وی فضای دنیای ارز دیجیتال را پر کردند.

ملکه الیزابت دوم پس از ۷۰ سال و ۲۱۴ روز حاکمیت بریتانیا، دیروز در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در سن ۹۶ سالگی درگذشت. مرگ طولانی‌ترین حاکم تاریخ بریتانیا با غم و اندوه در سراسر جهان مواجه شد، اما توجه جامعه ارزهای دیجیتال را نیز به خود جلب کرد.

طبق گزارشات cryptopotato.com ساعاتی پس از انتشار اخبار، میم کوین هایی مانند «Queen Elizabeth Inu»، «Queen Doge»، «God Save The Queen»، «London Bridge Is Down»، «Queen Grow»، «Rip Queen Elizabeth»، «Elizabeth II» و Queen Inu II» » در برخی از اکوسیستم های بلاک چین ظاهر شد.

شت کوین های الیزابت اینو در حال معامله هستند

طبق گزارش beincrypto.com ارز دیجیتال ملکه الیزابت اینو اکنون در حال معامله است. این ارز دیجیتال یکی از بیش از ۴۰ شت کوینی است که با این مضمون ایجاد شده اند.. این زردارزها با سرعتی بیشتر از حالت معمول در حال معامله هستند و با سرعتی خیره‌ کننده از شبکه‌های بین‌المللی سرازیر می‌شوند.

الیزابت دوم در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ درگذشت. او ۷۰ سال و ۲۱۴ روز سلطنت کرد. این طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ پادشاهی بریتانیا بود. ملکه الیزابت دوم در زمان مرگ ملکه ۱۴ قلمرو مشترک المنافع دیگر از جمله استرالیا، نیوزلند و کانادا بود.

در حالی که طرفداران سلطنت از درگذشت اعلیحضرتشان غمگین بودند، پروژه‌های ارز دیجیتال از این فرصت استفاده کردند و بر موج تبلیغات رایگان سوار شدند. آنها توکن هایی با مضمون سلطنتی را در زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم راه اندازی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهین سیگنال

همانطور که می دانید برای خیلی از معامله گران امکان مانیتور کردن و رصد بازار به صورت مداوم مقدور نیست . از طرفی برای تحلیل بازار رمز ارز ها پس از آموختن حرفه ای علم تحلیل تکنیکال نیازمند تجربه ی فراوان در معاملات مستقیم در این بازار دارید . تیم میهن سیگنال در حال حاضر متشکل از یک تیم تحلیلی با حضور برترین تحلیل گران داخلی و خارجی است که به صورت رایگان برای تمامی کاربران فارسی زبان در حال فعالیت و انتشار تحلیل های روزانه ، سیگنال های خرید و فروش و آخرین اخبار بازار ارز های دیجیتال است. مترجمان ما آخرین اخبار سایت های معتبری همچون کوین تلگراف ، کوین دسک ، کوین ۳۶۰ و آموزش های مربوط به نحوه استفاده از صرافی های ارز های دیجیتال مانند بیت مکس ، بایننس و ... را به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار می دهند. https://mihansignal.com/