اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206418919347

خرید سرور HP

در خرید سرور HP چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

کد: 140106206418919347

https://bit.ly/3BvJ4KI

، (اخبار رسمی): بدون مقدمه بریم ببینیم مصرف کننده سرور HP هنگام خرید سرور اچ پی بایستی چه نکاتی را رعایت کند! هدف از این نوشتار افزایش آگاهی و دانایی مصرف کننده برای آشنایی با سرور hp و قطعات سرروی است. بدین صورت که مصرف کننده در کنار مشاوره‌ای که از فروشنده می‌گیرد، خود نیز ایده ای برای ارائه داشته باشد.

در خرید سرور HP چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
در خرید سرور HP چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
در خرید سرور HP چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
در خرید سرور HP چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

شاسی سرور hp

اولین مورد بررسی شاسی سرور hp است. چندین مدل از شاسی سرور های اچپی موجود می باشد که شرکت اچپی به دلایل کارکردی (فانکشنال) آنها را طراحی و تولید کرده است. معروف ترین مدل، انواع رکمونت می باشند. رکمونت به سروری تخت گفته می شود که به کمک ریل کیت درون قفسه رک قرار می گیرد. این مدل از سرورها برای همه سطوح قابل استفاده هستند و رنج وسیعی از سرور ها را شامل می شوند. از جدید ترین مدل‌های سرور های رکمونت می‌توانیم به انواع HP DL360 G10 و HP DL380 G10 اشاره کنیم. همانطور که در تصویر زیر می بینید سرور HP رکمونت بایستی داخل رک قرار گیرد و در صورتی که رک نداشته باشید بایستی آن رو جای صاف و بدون حرکتی مانند روی میز قرار دهید.

سیستم تهویه و خنک کنندگی رک نیز بسیار مهم است. بالطبع سرور های رکمونت برای کاربرانی مناسب است که امکانات لازم برای نگهداری از سرور HP را داشته باشند.شرکت های بزرگ، کارخانه ها، بیمارستان ها، شرکت های فروش هاست و دامین و خدمات ابری، شرکت ها و سازمانهای کوچک و بزرگ دولتی همه و همه می توانند مشتری این مدل از سرور های اچپی باشند. شما می‌توانید برای خرید سرور hp رکمونت به لینک مربوطه در سایت کیهان سرور ایرانیان مراجعه کنید. در این لینک 4 نسل از سرور های رکمونت hp موجود می باشد. بدین صورت که می توانید سرور های رکمونت نسل های G10 و  G9 و  G8 و  G7 را از سایت مشاهده کرده و بصورت آنلاین یا تلفنی و حضوری خریداری کنید.

سرورهای ایستاده hp

مئل دیگری از سرور های hp انواع ایستاده یا تاور می باشند. این مدل از سرور ها کاملا هم اندازه و شبیه به کیس های کامپیوتری خانگی می باشد. بر همین اساس اگر می خواهید در مغازه، دفتر کار یا منزل از سرور hp استفاده کنید در عین حال ظاهر زشتی به محل کار یا خانه شما ندهد با خیال راحت می توانید از سرور های ایستاده اچ پی استفاده کنید. از این مدل سرور ها می توانیم به HP ML310 G8 یا سرور بسیار قدرتمند HP Z440 workstation اشاره کنیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید سرور ایستاده HP ML310 G8 دقیقا شبیه به کامپیوتر های خانگی می باشد اما این سرور بسیار قدرتمند بوده و قادر است نیازهای بالای شما در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری را برآرورده کند. اگر به دنبال خرید سرور hp ایستاده هستید حتما به لینک این محصول ارزشمند در کیهان سرور مراجعه کنید.

کیهان سرور ایرانیان بعنوان تامین کننده سرور hp و قطعات سرور hp به راحتی می تواند نیازهای سخت افزاری شما رو برآورده کند. ما در کیهان سرور برای تمامی قطعات گارانتی و ضمانت داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]