اطلاعات تماس
  • 051371*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226522919222

راهنمای خرید تخته نرد

5 نکته طلایی خرید تخته نرد

کد: 140106226522919222

https://bit.ly/3xmANqd

، (اخبار رسمی): تخته نرد در ایران تولیدکنندگان محدودی دارد و شهر فکر را می توان معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده تخته نرد در خاورمیانه دانست. شما می توانید با خیالی آسوده از محصولات شهر فکر دیدن کنید.

5 نکته طلایی خرید تخته نرد
خرید تخته نرد

تخته نرد در ایران تولیدکنندگان محدودی دارد و شهر فکر را می توان معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده تخته نرد در خاورمیانه دانست. شما می توانید با خیالی آسوده از محصولات شهر فکر دیدن کنید.

اگر شما هم از تخته نرد بازان حرفه ای هستید و اکنون قصد خرید تخته نرد برای خود یا اطرافیان را دارید در این مقاله مهم ترین نکات خرید یک تخته نرد باکیفیت و زیبا را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید تا انتها این مقاله همراه ما باشید. 

بازی تخته نرد شامل چه اجزایی می شود؟

  • صفحه بازی
  • مهره های بازی (۱۵مهره سفید.۱۵مهره سیاه)
  • تاس (دو عدد)
  • تاس ریز یا تاس جام

نکات مهم در خرید تخته نرد چیست؟

صفحه تخته نرد را بررسی کنید

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید تخته نرد https://shahrefekr.ir/product-category/backgammon/ باید بدان توجه کنید کیفیت صفحه تخته نرد است. درون صفحه تخته نرد تاس ها و مهره های بازی نگهداری میشوند. بنابراین باید از طراحی و ساخت مناسبی برخوردار باشند تا در هنگام تاس انداختن و حرکت مهره ها لذت بازی دوچندان شود. 

بازرسی تعداد مهره ها و تاس ها

گاها اتفاق می افتند که شما بعد از خرید تخته نرد متوجه کم بودم وسایل تخته نرد میشوید. تعداد مهره ها (۱۵مهره سفید.15مهره مشکی) و تعداد تاس ها (دو عدد) میباشد.  بنابراین بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید و تعداد مهره و تاس را چک کنید. 

به استاندارد بودن مهره ها توجه کنید

استاندار بودن فقط در یک کلمه جای نمیگیرد مهره ها چه در تخته نرد و چه در هر بازی فکری دیگر باید مرغوب و ابعاد مناسب داشته باشند.

جنس چوب تخته نرد را در نظر بگیرید

جنس چوب تخته نر از انواع مختلفی میباشد. که بهترین نوع چوب چوب گردو می باشد که به دلیل استحکام و انعطاف پذیری بالا و وزن کم یک انتخاب خوب باشد.

گول قیمت را نخورید

قیمت محصول تنها معیار شما برای خرید تخته نرد نباشد و به عوامل دیگری همچون کیفیت و برند و زیبایی و ظرافت نیز دقت داشته باشید. گاها در بازار تخته نردهایی با برندهای تقلبی را مشاهده می کنیم که از کیفیت پایینی برخوردارند و به همان نسبت قیمت نازلتری نیز دارند. بسیاری از طرفداران بازی تخته نرد با خرید این تخته های بی کیفیت پس از مدتی از خرید خود پشمیمان می شوند و به فکر خرید تخته دیگری می افتند. بنابراین فریب ارزان بودن و یا حتی گران بودن تخته نرد نردها را نخورید. تخته نردی از مرغوبیت بالایی برخوردار است که از چوبی مرغوب تهیه شده باشد و از زیبایی و ظرافت چشم نوازی داشته باشد. 

مرکز خرید تخته نرد کجاست؟

تخته نرد در ایران تولیدکنندگان محدودی دارد و شهر فکر را می توان معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده تخته نرد در خاورمیانه دانست. شما می توانید با خیال راحت از محصولات شهر فکر دیدن کنید و تخته نرد مورد علاقه خود را خریداری کنید. با سرچ این برند معتبر در گوگل و ورود به سایت شهر فکر می توانید از تمامی محصولات آن دیدن کنید و از کارشناسان حرفه ای مجموعه مشاوره بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051371*****
[نمایش اطلاعات]