اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106246526020630

دستگاه گشت و نگهبانی

آشنایی با عملکرد دستگاه گشت و نگهبانی

کد: 140106246526020630

https://bit.ly/3doIfu6

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه گشت و نگهبانی جزو یکی از تجهیزات امنیتی و حفاظتی به حساب می‌آید که باعث ارتقای سطح امنیت در سازمان‌ها و کارخانه‌ها و مراکزی شد که نیاز به نگهبانی دقیق تر دارند. نگهبانان با همراه داشتن این دستگاه‌ها می‌توانند در بازه‌های زمانی تعیین شده گشت زنی را انجام دهند.

آشنایی با عملکرد دستگاه گشت و نگهبانی
دستگاه گشت و نگهبانی

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟ تصورش را بکنید که یک کارخانه بزرگ با سوله‌های مختلف در هر بخش دارید که سایت‌های آن در سراسر کشور، منطقه یا حتی جهان گسترده شده‌اند.

نحوه عملکرد دستگاه گشت نگهبانی

طرز کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده و راحت است. شما باید قبل از هر کاری و بر اساس اولویت‌های خود یک مسیر گشت زنی طراحی کنید.

شما می‌توانید این مناطق گشت زنی را بر اساس پارامترهای مختلفی مثل میزان حساسیت و ... به ترتیب مشخص کنید و تگ‌های RFID را در این مناطق نصب کنید.

نگهبانان طبق جدول زمانبندی سر یک ساعت مشخصی در پست خود حاضر می‌شوند و از این نقاط سرکشی می‌کنند.

آن‌ها باید با دقت لازم تمام موارد را بررسی کنند و هر مورد مشکوکی را گزارش دهند. در بعضی از این دستگاه‌ها از یک سنسور اثر انگشت استفاده شده است که این امکان را به نگهبانان می‌دهد تا حضور خودشان را اعلام کنند.

ثبت هویت نگهبان

ثبت هویت نگهبان باعث می‌شود تا از حضور فرد دیگری به جای نگهبان جلوگیری کنید و مانع از سوء استفاده افراد غیر مجاز شوید.

نگهبان بعد از ثبت اثر انگشت خود، دستگاه را به تگ نزدیک می‌کند و رویداد مورد نظر خود را ثبت می‌کند.

این دستگاه‌ها زمان شروع گشت زنی را به نگهبانان یادآوری می‌کنند و مانع از فراموشی وظایفشان می‌شوند.

این قابلیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است، که باعث شده تا این دستگاه نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟

تصورش را بکنید که یک کارخانه بزرگ با سوله‌های مختلف در هر بخش دارید که سایت‌های آن در سراسر کشور، منطقه یا حتی جهان گسترده شده‌اند.

در چنین شرایطی چگونه می‌توان هم‌زمان همه سایت‌ها، خطوط تولید و بخش‌ها را زیر نظر داشت و از حسن اجرای امور و فرایندهای از پیش تعریف شده اطمینان حاصل کرد؟

نرم افزار گشت و نگهبانی با هدف کنترل کارکرد پرسنلِ نگهبانی مجموعه‌ها تعبیه شده است، طوری که با مشخص شدن فضاهای سرکشی و زمان آن برای هر نگهبان، با در نظر داشتن زمان خود و به همراه داشتن دستگاه گشت و نگهبانی، کارخود را انجام می‌دهد و به صورت دقیق و پس از تخلیه اطلاعات، نرم افزار کارکرد نگهبانان به طور دقیق در اختیار مدیریت قرار میگیرد.

تصورش را کنید که یک کارخانه بزرگ با سوله‌های مختلف در هر بخش دارید که سایت‌های آن در سراسر کشور، منطقه یا حتی جهان گسترده شده‌اند. در چنین شرایطی چگونه می‌توان هم‌زمان همه سایت‌ها، خطوط تولید و بخش‌ها را زیر نظر داشت و از حسن اجرای امور و فرایندهای از پیش تعریف شده اطمینان حاصل کرد؟

نرم افزار گشت و نگهبانی

نرم افزار گشت و نگهبانی با هدف کنترل کارکرد پرسنلِ نگهبانی مجموعه‌ها، تعبیه شده است، طوری که با مشخص شدن فضاهای سرکشی و زمان آن برای هر نگهبان، با در نظر داشتن زمان خود و به همراه داشتن دستگاه گشت و نگهبانی، کارخود را انجام می‌دهد و به صورت دقیق و پس از تخلیه اطلاعات، نرم افزار کارکرد نگهبانان بطور دقیق در اختیار مدیریت قرار میگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی