اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276528720637

کوین ترودو و قوانین ثروت او را بیشتر بشناسید

کد: 140106276528720637

https://bit.ly/3UddrNv

، (اخبار رسمی): کوین ترودو با نام کامل Kevin Mark Trudeau، مولتی میلیاردر آمریکایی کوین مارک ترودو کارآفرین سرشناس و نابغه در زمینه موفقیت است که شخصیت مهم و تاثیرگذار تلویزیون و ورزش نیز است. او صاحب بیش از ۶۰ شرکت بزرگ ثبت شده، چندین رسانه تلویزیونی در کشور انگلستان است.

کوین ترودو و قوانین ثروت او را بیشتر بشناسید
کوین ترودو با نام کامل Kevin Mark Trudeau

این مرد تاثیرگذار ۵۹ ساله اهل ماساچوست، لین ایالات متحده آمریکا یکی از افرادی ست که ثابت کرد تحصیل و مدرک دانشگاهی نه تنها از الزامات موفقیت و کسب ثروت نیست، بلکه از موانع و سبب تاخیر در طی کردن موفقیت نهایی است.

اما پیش از اینکه بیشتر وارد جزئیات ترک تحصیل و مسیر اصلی رشد و مولتی میلیاردر شدن ترودو شویم، بیایید دقیق‌تر با او و شرایط زندگی‌اش آشنا شویم.

کوین مارک ترودو Kevin Mark Trudeau معروف به کوین ترودو Kevin Trudeau متولد روز ۶ فوریه سال ۱۹۶۳ یا به تقویم شمسی، بهمن ماه سال ۱۳۴۱ است.

شاید شعار گونه به نظر برسد اما واقعیت این است که ترودو هم مثل میلیون‌ها انسان موفق دیگر سختی‌های بسیاری در دوران زندگی و البته کودکی‌اش متحمل شده است.  کوین ترودو که فرزند خوانده رابرت و مری ترودو است، سالهای کودکی و نوجوانی خود را در شرایط بد مالی گذراند و دوران تحصیل خود را در دبیرستان سن مری شهر لین “Lynn” سپری کرد.

پدر او تنها یک جوشکار و لوله کش ساده بود و با درآمد اندکی که داشت صرف هزینه‌های روزمره می‌کرد، آنچنان درآمد برای سرمایه گذاری‌های مالی نداشت. در روزهای دشوار و پر دغدغه دوران دبیرستان، ترودو با سخت‌کوشی تمام درس می‌خواند و همواره جزو تاپ‌ترین دانش آموزان مدرسه بود. او در یکی از مصاحبه‌هایش راجع به دوران کودکی‌اش گفته: “اگر چه کودکی را با فقر گذراندم اما همیشه به خودم قول دادم شرایط را تغییر دهم!”

او به قولش عمل کرد و نه تنها شرایط زندگی خود و خانواده‌اش را تغییر داد، بلکه زمینه ساز موفقیت میلیون‌ها انسان در اقصی نقاط جهان شد(در ادامه داستان زندگی‌اش بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت!).

شاید تعداد افراد قابل توجهی باشند که ضریب هوشی بالایی داشته باشند، اما اصولا کم هستند افرادی چون کوین ترودو که علاوه بر نبوغ ذاتی، از تمام توان و سخت‌کوشی خود استفاده کنند. نبوغ، استعداد و تلاش‌های بی نظیر ترودو به حدی بود که در سال ۱۹۸۱ در آخرین سال‌های دبیرستان ترودو مدرسه محل تحصیلش (سن مری) او را به عنوان آینده‌دارترین دانش آموز مدرسه معرفی کرد.

دوران نوجوانی و جوانی کوین ترودو:

جرقه اولیه موفقیت در ذهن کوین ترودو چگونه و در چه زمانی به وجود آمد؟

در مسیر پر پیچ و خم زندگی کوین ترودو پس از دوران پر چالش کودکی و نوجوانی به سال‌های ابتدایی دهه ۱۹۹۰ میلادی می‌رسیم. مقطعی از زمان که ترودو دبیرستان را با موفقیت و کسب نمرات بالا تمام کرده بود اما برخلاف انتظار اطرافیان، مسئولان مدرسه و با وجود سطح خوب درسی و نبوغی که در این زمینه داشت، تحصیل را کنار گذاشت.

از همان زمان‌ها او متوجه شد که با پشت میز دانشگاه نشستن و دریافت یک مدرک نمی‌تواند میل بی انتهای خود برای کسب موفقیت و ثروت را ارضا کند؛ پس راهی دیگر را آغاز کرد. راهی که شاید جرقه اولیه مسیر زندگی و دستاوردهای بزرگش بود.

ترودو دبیرستان کاتولیک سن مری را با تمام موفقیت‌هایش کنار گذاشت و تنها چند دوست صمیمی از این دوران را با خود به فصل جدیدی از زندگی‌اش برد. شاید کوین ترودو مسیر موفقیت خود را در مدرسه و دانشگاه نیافت و به راه‌های هوشمندانه دیگر روی آورد، اما در هر دوران و هر جایگاهی که بود بهترین خود را ارائه می‌داد؛ مدرسه و جایگاه دانش آموز نیز از این دست موقعیت‌ها بود!

کوین ترودو در ۱۸ سالگی، با تعدادی از دوستانش شروع بازاریابی برای فروش خودرو کرده‌اند. مدتی رو با همین شغل سپری کردند و همینطور که تجربه‌های کوین ترودو در این زمینه بالاتر رفت و خود به صورت مستقیم شروع به خرید و فروش خودرو کرد و درآمد خوبی رو نیز از این راه بدست آورد.

روزگار به همین منوال می‌گذشت تا اینکه روزی کوین (به وسیله یکی از دوستانش) با تبلیغی مربوط به یک دوره تقویت حافظه مواجه شد. تبلیغ آنقدر جذاب و کاربردی به نظر می‌آمد که ترودو را مجاب کرد در دوره شرکت کند.

شرکت در این دوره بیش از اینکه در تقویت حافظه کوین ترودو اثر بگذارد، زندگی او را به کلی متحول کرد. ترودو پس از دوره تقویت حافظه با یکی از تاثیرگذارترین انسان‌های زندگی‌اش آشنا شد و همچنین یکی از مورد علاقه‌ترین حرفه‌های زندگی‌اش را یافت. کوین که متوجه شده بود چه پتانسیل شگفت انگیزی برای آموزش و برگزاری سمینار دارد، به کمک فردی تاثیرگذار و مجرب در این زمینه توانست علاقه و اشتیاق درونی خود را به مهارتی پولساز تبدیل کند.

او مشتاقانه تکنیک‌های تقویت حافظه را آموزش می‌دید تا به درجه استادی برسد. هر چند که او تنها مدتی نه چندان طولانی مشغول به برگزاری سمینار تقویت حافظه شد، اما اعتماد به نفس و زمینه لازم برای پله‌های بعدی موفقیت را فراهم کرد.

البته ناگفته نماند که او با همین آموزش‌هایی که دیده بود در سال ۱۹۸۵ میلادی در سن ۲۲ سالگی مشغول به فعالیت در موسسه حافظه آمریکا در زمینه جمع آوری اطلاعات، طبقه بندی و معرفی تکنیک‌ها و ساخت دوره‌های آموزشی شد.

معروفترین این دوره‌ها که حتی به زبان فارسی نیز ترجمه شده و موجود است، کتاب مگا مموری Mega Memory Kevin Trudeau یا ابر حافظه کوین ترودو است که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ ارائه شد و پس از آن‌، بارها و بارها منتشر شد. (بار دیگر ملاحظه می‌کنید که نبوغ و سختکوشی کوین چه ترکیب برنده‌ای ساخته و در هر زمینه‌ای او می‌تواند در لیست برترین‌ها قرار گیرد!)

شاید در حال حاضر تهیه و فروش دوره‌های آموزشی به خصوص در فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی کاری پر درآمد باشد و فرد آموزش دهنده را از هرکاری بی‌نیاز سازد، اما در آن زمان که ترودو برای نخستین بار دست به این کار زد اینچنین نبود؛ فروش دوره‌های آموزشی کار آنچنان نان و آب داری نبوده است، اگر هم بود روحیه جاه طلبانه ترودو او را راضی نمی‌کرد. همین موضوع بهانه‌ای شد تا کوین پنجره‌ای جدید را به سوی زندگی خود باز کند.

با ورود کوین ترودو به شرکت بازاریابی شبکه‌ای نوتریشن فور لایف Nutrition for Life و آغاز کسب درآمد از اینترنت و نتورکینگ در سال ۱۹۹۳ شروع جرقه‌ای دیگر برای رسیدن به مقصد اصلی کوین بود. فروش اینترنتی یکی از کارهای مورد علاقه کوین شد که او مدت زیادی مشغول به این کار شد، هم از لحاظ مالی خوب بود و همچنین زمان کمتری را نیز کوین صرف این کسب و کار می‌کرد، از جهت مهارت‌هایی که برای آینده در وی به جای گذاشته بود! ترودو پس از کسب موفقیت و سود فراوان از نتورکینگ و فروش اینترنتی، اقدام به ساخت و ارائه گسترده تبلیغات تلویزیونی کرد و برای اولین بار به تلویزیون و رسانه‌ها راه یافت….

ورود کوین ترودو به گروه‌های مخفی

چرا کوین ترودو محکوم به ۱۰ سال حبس شد؟!

کوین ترودو در مصاحبه‌ای گفته است که “تمام موفقیت‌ها و دستاوردهایش را مدیون آموزش‌های گروه‌های مخفی از جمله فراماسونری، برادر هود و اسکال اند بونز  است. به عقیده او این گروه‌ها وقت گرانبهای یک شخص را صرف آموزش دانش‌های بلا استفاده جبر و هندسه و فیزیک اختصاص نمی‌دهند؛ این گروه‌ها قدرت ذهن را به خوبی درک کرده‌اند و می‌دانند چطور باید از این سازوکار خارق العاده برای دست یابی به موفقیت بهره بگیرند….”

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پس از سال‌های ۱۹۹۳ و تجارب جدید کوین، کنجکاوی او برای پی بردن به رازهای جهان بیشتر کرد. مثل بسیاری افراد برای او هم سوال بود که چرا برخی افراد ثروتمند هستند و روز به روز پیشرفت می‌کنند در حالی که برخی مدام در حال پسرفت هستند و روز به روز فقیرتر می‌شود؟

او به دنبال رازی بود که شاید باعث کنجکاوی بسیاری از افراد شده بود اما هیچکس برای یافتن پاسخ آن به این میزان سمج نبود. کنجکاوی‌ و سماجت عجیب کوین ترودو سبب شد از طریقی به عضویت گروه‌های مخفی آمریکا دست یابد و با آموزش‌های که در این محیط دید، کوین ترودو شگفت انگیز را به جهان معرفی کند.

سال‌های سال کوین از اعضای گروه‌های مخفی فراماسونری، برادر هود و اسکال اند بونز بود و در این مدت طولانی مطالب بسیار زیاد و کارآمدی راجع به قدرت ذهن، مسیر موفقیت، راز ثروتمند شدن و… آموخت.

یکی از دلایل عمده معروفیتش در ابتدا این بود که او نخستین عضو از گروه‌های مخفی بود که دانسته‌هایش را با جهان بیرون به اشتراک گذاشت! رویدادی که در قالب یک سمینار گران قیمت دو روزه در جایی مخفی در نزدیکی کوه‌های آلپ برگزار شد. این رویداد آنقدر بزرگ و جنجال برانگیز بود که علاوه بر آموزش و پرورش ثروتمندان و افراد موفق، در همان روزها با دلایلی ساختگی ترودو محکوم به ۱۰ سال حبس شد.

هر چند که ۱۰ سال حبس زمان کمی نیست اما این مدت وقفه هم نتوانست شکست بزرگی در زندگی کوین پدید آورد. حتی در این دوران و پس از آن هم زندگی کوین ترودو با سرعت خارق العاده خود در حال پیشرفت و بهبود سطح همراه بوده است.

5 تا از برترین جملات انگیزشی و موفقیت کوین ترودو

“Believe you can succeed and you will”
باور کنید که موفق می شود و آن وقت خواهید شد

“Always look at people who walk the walk, not just talk the talk”
همه به افرادی نگاه کنید که راه رفتن را راه می روند ، نه حرف زدن را حرف میزنند

“The difference between me and you is the size of our dreams and time”
کارهای درست را ، به مدت مناسب و به صورت دائم انجام دهید

“Feel good now, and keep feeling beter”
همین حالا احساس خوبی داشته باشید و سعی کنید همیشه احساس بهتری داشته باشید

“Strength and growth come only through continuous effort and struggle”
قدرت و رشد تنها با تلاش و مبارزه مداوم بدست می آید 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

در دنیای امروز بسیاری از افراد ثروتمند و کسانی که راه و رسم ثروتمند شدن را می‌دانند بر این  باور هستند که ما برای دستیابی به ثروت، باید قوانین ثروت را بدانیم و سپس این قوانین را در زندگی خود پیاده کنیم. در واقع دانش و اطلاعات، اولین و مهم‌ترین گام برای ثروتمند شدن به حساب می‌آید.

در ادامه این بخش از مقاله می‌خواهیم به مزایای فهمیدن قوانین ثروت پی ببریم. در واقع می‌خواهیم بدانیم که آیا فهم این قوانین می‌تواند چه فوایدی برای ما به همراه داشته باشد.

۱ » درک قوانین ثروت، آگاهی ما نسبت به ثروت را بالا می‌برد

اگر ما قوانین ثروت را به خوبی ندانیم، چطور می‌توانیم  وارد این مسیر شویم و  از آن سربلند بیرون بیاییم؟ بنابراین قطعاً پیش از ورود به مسیر کسب ثروت، لازم است قوانین مربوط به آن را یاد بگیریم.

۲ » با شناخت این قوانین، سختی‌های راه را راحت‌تر تحمل می‌کنیم

وقتی بدانیم که یکی از قوانین مهم برای ثروتمند شدن، استقامت، پایداری و داشتن پشتکار است، زمانی که در کسب و کار یا زندگی شخصی خود به مانع یا مشکلی برخورد  کردیم، می‌دانیم که باید برای حل آن اقدام کنیم و اگر قابل حل نبود، به هیچ عنوان جا نزنیم، تسلیم نشویم و با صبر و مدارا، مشکل خود را حل و فصل کنیم.

۳ » درک قوانین ثروتمند شدن، به توسعه شخصی ما کمک می‌کند

ثروتمند شدن، یک هدف نهایی نیست بلکه ترکیبی از طرز فکر و مسیر است. ما قوانین ثروت را درک کنیم و این قوانین را  در زندگی خود اجرا کنیم، پله پله و آرام آرام، نگرشی در ما شکل می‌گیرد که فراوانی و ثروت را به سمت خود جذب می‌کنیم. درک قوانین ثروت از همان ابتدا موجب رشد و توسعه شخصی ما می‌شود و به ما این امکان را می‌دهد که نگاهی متفاوت نسبت به زندگی داشته باشیم.

۴ » با فهم این قوانین، به انسان بهتری تبدیل خواهیم شد

یکی دیگر از مزایای مهم شناخت قوانین ثروت این است که به انسان بهتری تبدیل می‌شویم. ثروت بیشتر باعث می‌شود که به انسان‌های دیگر خدمت کنیم. مشکلات آن‌ها را شناسایی کنیم و برای حل و فصل آن بکوشیم. همین کار ساده باعث می‌شود که خیلی سریع به ثروتی که همیشه رویای آن را در سر می‌پروانده‌ایم، برسیم.

تا به اینجای کار با مزایای درک قوانین ثروت آشنا شدیم. نکته‌ مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که شناخت این قوانین به تنهایی اصلاً کافی نیست و  باید تلاش کنیم که این قوانین را در زندگی و کسب و کار خود پیاده کنیم.

۱۰ تا از قوانین ثروت کوین ترودو

درباره 10 تکنیک طلایی قوانین ثروت کوین ترودو چه میدانید؟ آماده جذب ثروت هستید؟ پس تا انتها این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه ثروت خود را چند برابر کنید.

از زمانی که بشر به دست راست و چپ خود پی برده و راه و رسم زندگی اجتماعی را آموخته، همواره در پی این بوده است که ثروت بیشتری کسب کند. این عطش سیری ‌ناپذیر انسان به ثروت، در طول تاریخ نه تنها کم نشده، بلکه روز به روز افزایش پیدا کرده است. تاکنون اساتید و  متخصصان زیادی تلاش کرده‌اند که به قوانین ثروت پی ببرند و سپس این قوانین را در اختیار بشریت قرار دهند. مطمئناً شما هم جزو افرادی هستید که با تمام وجود تمایل دارید که با قوانین و رازهای کسب ثروت آشنا شوید.

ما در این مقاله تصمیم داریم که کلکسیونی از معتبرترین و مستندترین قوانین ثروت را با شما در میان بگذاریم؛ زیرا مسلماً اولین گام در مسیر کسب ثروت، آگاهی و شناخت قوانین ثروتمند شدن است. امید است که بتوانیم این قوانین را در زندگی خود پیاده کنیم و به اهداف و رویاهای خود جامه عمل بپوشانیم.

زمانی تصور می‌کردند که ثروتمند شدن، یک استعداد خارق العاده است که خداوند از همان کودکی در وجود یک سری افراد خاص قرار داده است. این در حالی است که مطالعات نشان می‌دهد که رسیدن به ثروت، یک سری قاعده و  قانون دارد و هر کس بتواند این قوانین را اجرا  کند و به آن‌ها پایبند و وفادار بماند، ثروت را کسب و جذب خواهد کرد. در ادامه این بخش از مقاله تصمیم داریم به 10 مورد از مهم‌ترین قوانین ثروت اشاره کنیم:

۱ » دخل و خرج خود را با هم هماهنگ کنید

در صورتی که می‌خواهید در زندگی خود ثروتمند شوید، لازم است میزان مخارج خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که کمتر از درآمدتان باشد. این موضوع باعث می‌شود که مجبور به گرفتن وام و تولید بدهی برای خودتان نباشید. در صورتی که میزان مخارج‌تان از درآمدی که دارید فراتر برود، هیچ گاه وارد مسیر ثروتمند شدن نخواهید شد.

درست است که همه ما به نوعی تشنه داشتن وسایل لوکس هستیم و با تمام وجود می‌خواهیم که وسایل خانه عالی و گوشی آیفون روز  را داشته باشیم ولی لازم است بدانید که این وسایل، هیچ ارزش جدیدی را  به زندگی ما اضافه نمی‌کند و تنها موجب از بین رفتن منابع مالی‌مان می‌شوند؛ همان منابع مالی که اگر درست سرمایه‌گذاری کنیم می‌توانیم ارزش آن‌ها را چند برابر کنیم و پس از چند سال، به واسطه همین سرمایه‌گذاری‌ها، طعم شیرین آزادی و استقلال مالی را تجربه کنیم.

گاهی مواقع دو کارمند هم‌درجه در یک مجموعه را می‌بینید که یکی منابع مالی خوبی دارد ولی دیگری هنوز مستأجر است. وقتی وارد زندگی آن‌ها شوید، متوجه خواهید شد که یک نفر از همان ابتدا منابع مالی خود را صرف خرید ملک، زمین، طلا و غیره کرده و به مرور زمان ارزش این دارایی‌ها بالا رفته و باعث شده است که این شخص، ثروتمند شود. دیگری هم  که ثروتمند نیست، به احتمال زیاد منابع مالی خودش را صرف کالاهای لوکس یا لذت‌هایی مثل مسافرت‌های خارج از کشور کرده است. بسیاری از مواقع همین کارهای ساده باعث می‌شود که در بلندمدت با  نتایج کاملاً متفاوتی روبرو شویم.

یکی از راه‌های ساده برای کاهش مخارج این است که میزان بدهی خود را به حداقل ممکن برسانید و در صورت امکان، بدون بدهی زندگی کنید. بسیاری از افراد وقتی بدهی دارند، ذهن خود را روی پرداخت بدهی متمرکز می‌کنند و به همین خاطر مدام در زندگی آن‌ها بدهی تولید می‌شود. این در حالی است که اگر روی پس‌انداز و سرمایه‌گذاری کردن تمرکز کنیم، مطمئناً منابع مالی بیشتری را وارد زندگی خودمان خواهیم کرد.

شاید برایتان جالب باشد یا شاید قبلا این مورد را از افراد یا سایت های دیگر شنیده باشید، که ثروتمند شدن طبق اصول و قوانین خاصی بدست خواهد آمد، برای این منظور برای شما عزیزان تنها پکیج فوق العاده ای که از کویین ترودو تاجر، کارآفرین، نویسنده و سخنران آمریکایی است که صاحب سه شبکه‌ی تلویزیونی ماهواره‌ای هم است را فراهم کرده ایم تا مسیر ثروتمند شدن خود را با اصول و قوانین درست سپری کنید، برای دریافت این پکیج آموزشی قوانین ثروت  کوین ترودو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

۲ » برای ثروتمند شدن، باید به یک انسان جنگنده تبدیل شوید

از قدیم هم گفته‌اند که «نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود. مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد!» همین یک بیت ساده به ما یاد می‌دهد که برای رسیدن به ثروت و موفقیت، باید حاضر باشیم که حسابی کار و تلاش کنیم و از هیچ گونه تلاشی برای دستیابی به موفقیت کوتاهی نکنیم. بنابراین اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، لازم است از همین امروز برنامه‌ریزی کنید، وارد یک حوزه شغلی شوید و درآمد خوبی کسب کنید.

البته سعی کنید عاشق کاری که انجام می‌دهید باشید،؛ چون اگر به کار خود علاقه داشته باشید، کار و تلاش دیگر برایتان سخت و دشوار نیست و  می‌توانید با خاطری آسوده و تمرکز بالا کار کنید و از اینکه زمان ارزشمند خود را صرف کار می‌کنید، لذت ببرید. با این روند، نه تنها می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید، بلکه زندگی باارزش‌تر و  بامعناتری را برای خودتان خلق می‌کنید.

انسان‌هایی که شخصیت جنگنده دارند، معمولاً در حوزه مورد علاقه خودشان کار و فعالیت می‌کنند؛ زیرا این افراد با تمام وجود سراغ کار خود می‌روند، تلاش می‌کنند، در پی این  هستند که یک کار باکیفیت و عالی ارائه دهند و به این خاطر درآمد خوبی هم دریافت می‌کنند.

ارل نایتینگل یکی از افرادی است که با استفاده از همین قانون ثروت، توانسته است به موفقیت و ثروت برسد و به همین دلیل او را پدر موفقیت شخصی می‌دانند. او اعتقاد دارد که برای رسیدن به ثروت، باید خدماتی به جامعه مشتریان خود ارائه دهیم که از نظر کمیت و کیفیت، واقعاً عالی باشد. با این کار مشتری، هیچ چاره‌ای جز خرید محصولات و خدمات ما نخواهد داشت.

۳ » برای رسیدن به ثروت باید ابتدا ذهنیت ثروت را در خود خلق کنید

خیلی‌ها تصور می‌کنند که همین که قوانین ثروت را بدانیم و  آن‌ها را  به کار بگیریم، می‌توانیم خیلی سریع به ثروت دست پیدا کنیم. این درست نیست! ما در نخستین گام باید تلاش کنیم که ذهنیت ثروت را در خودمان پرورش دهیم. این ذهنیت با خواندن کتاب‌های خوب و پرباری مثل ثروتمندترین مرد بابل، شرکت در دوره‌های آموزشی گوناگون و تفکر در مورد قوانین ثروت به دست می‌آید.

دارن هاردی اعتقاد دارد که برای رسیدن به ثروت و  موفقیت، در نخستین گام باید نظام باورهای مالی خود را به طور کامل ارزیابی کنید، باورهای نامناسب و محدودکننده را انتخاب کنید و آن‌ها را با باورهای درست و ثروت‌ساز جایگزین کنید. این کار شاید ساده به نظر برسد ولی در عمل واقعاً دشوار است؛ زیرا باورهای قدیمی ما به واسطه خانواده، مدرسه و دوستان در ذهن ما جا خوش کرده و بیرون کردن چنین باورهایی اصلاً آسان نیست.

وقتی ذهنیت ثروت در ما پرورش پیدا کند و  باورهای درست در ذهن ما جا بگیرد، به یک آهنربا یا مغناطیس برای پول تبدیل خواهیم شد. در صورتی که کتاب نگرش یعنی همه چیز اثر جف کلر را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که نگرش یا ذهنیت ثروت تا چه اندازه در موفقیت ما نقش مهم و به‌سزایی دارد. جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید:

« اگر می‌خواهید میوه‌ها را تغییر دهید، ابتدا باید سراغ ریشه‌ها بروید و آن‌ها را تغییر دهید. اگر می‌خواهید آن چیزی که دیدنی و محسوس است را تغییر دهید، ابتدا باید سراغ چیزی که نادیدنی و نامحسوس است بروید و آن را دگرگون کنید. »

همین جمله ساده، به خوبی نشان می‌دهد که ذهنیت ثروت خیلی اهمیت دارد و تا زمانی که این ذهنیت را در خود به وجود نیاوریم، نمی‌توانیم تغییر قابل توجهی در میزان ثروت خود به وجود بیاوریم. همیشه مراقب افکار خود باشید؛ زیرا همین افکار، احساسات شما را می‌سازند. احساساتی که در وجود شما حضور دارند، اقدامات شما را  به وجود می‌آورند و در نهایت اقداماتی که انجام می‌دهید، شما را به انسانی که تمایل دارید، تبدیل می‌کنند. بنابراین افکار، اندیشه‌ها و باورهای ما به صورت کاملاً مستقیم بر موفقیت ما تأثیر می‌گذارند.

برای خواندن ادامه مطلب قوانین ثروت کوین ترودو اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت