اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531020642

چطور بهترین و مناسب ترین گوشی اپل را انتخاب کنیم؟

بهترین گوشی‌های آیفون از ۱۳ تا ۵۰ میلیون تومان

کد: 140106286531020642

https://bit.ly/3QO2bnT

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین و مناسب‌ترین آیفون برای شما کدام است؟‌ آیا با هر بودجه‌ای می‌توان آیفون خرید؟ ارزان‌ترین آیفون نات‌اکتیو بازار کدام مدل است؟‌ در این مقاله ضمن معرفی بهترین آیفون در هر بازه‌ قیمتی، به این سؤالات جواب داده خواهد شد.

بهترین گوشی های آیفون از ۱۳ تا ۵۰ میلیون تومان
بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون تومان

اگر اصرار دارید آیفون آکبند بخرید، ارزان‌ترین مدلی که می‌توان در بازار پیدا کرد «آیفون SE نسخه‌ی ۲۰۲۰» است.

اپل گوشی‌های بسیاری از آیفون SE تا آیفون 13 پرو مکس را برای خرید در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تقریباً در اکثر بازه‌های قیمتی، می‌توان نماینده‌ای برای اپل در نظر گرفت؛ البته همچنان تعداد انتخاب‌ها برای کاربران آیفون درمقایسه‌با گوشی‌های اندرویدی بسیار محدودتر است و خوشبختانه گزینه‌های متنوع و گاه گیج‌کننده‌ تولید‌کنندگان دستگاه‌های اندرویدی در این‌جا دیده نمی‌شود.

با معرفی بهترین گوشی آیفون در رده‌های قیمتی متنوع در مقاله‌ی پیش‌رو همراه زومیت باشید.

بهترین گوشی آیفون تا ۱۳ میلیون

اگر اصرار دارید آیفون آکبند بخرید، ارزان‌ترین مدلی که می‌توان در بازار پیدا کرد «آیفون SE نسخه‌ی ۲۰۲۰» است.

نسل دوم آیفون SE به‌لطف تراشه‌ی A13 بایونیک بسیار قدرتمند است. SE2 از گواهی ضدآب ip67 و امکان شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و بدنه‌اش از شیشه و فلز ساخته شده است تا هنگام کار با گوشی، حس خوشایندی به کاربر انتقال دهد. بهره‌مندی از تاچ‌آیدی نیز حس نوستالژیکی به کاربران قدیمی آیفون القاء خواهد کرد.

بهترین آیفون تا ۱۶ میلیون تومان

درحالی‌که بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا اپل در نسل جدید آیفون SE طراحی ۵ سال گذشته‌ی خود را کنار بگذارد و حداقل سراغ شاسی و بدنه‌ی آیفون XR برود؛ اما «آیفون SE3» با کمترین تغییرات در مقایسه‌ با نسل پیشین خود معرفی شد. تغییرات در نسل جدید آن‌قدر ناچیز است که تمام نکات منفی و مثبت نسل دوم شامل نسخه‌ی ۲۰۲۲ نیز می‌شود؛ اما از معدود تغییرات SE3 می‌توان به تراشه‌ی قدرتمند A15 بایونیک اپل، باتری و توان شارژ کمی بیشتر، نرم‌افزار به‌روزتر و یک گیگابایت رم بیشتر از SE2 اشاره کرد.

بهترین آیفون تا ۲۰ میلیون تومان

به گفته متخصصان زومیت، «آیفون ۱۱» و آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ به‌ همراه آیفون‎‌های سری ۱۳ دستگاه‌هایی هستند که همچنان خط‌ تولید فعالی بین محصولات اپل دارند و احتمالاً با معرفی آیفون سری ۱۴، آیفون ۱۱ هم از خط‌تولید خارج شود. با این‌همه، درحال‌حاضر می‌توان با حدود ۲۰ میلیون تومان به خرید گوشی آکبند آیفون 11 اپل هم فکر کرد که از سه دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و سلفی، تراشه‌ی بهینه و پایدار A13 بایونیک و طراحی جدید گوشی‌های آیفون بهره می‌برد.

بهترین آیفون تا ۳۰ میلیون تومان

اگر بودجه‌ی خود را تا ۳۰ میلیون تومان افزایش دهید، می‌توانید یکی از آیفون‌های محبوب بازار را بخرید. «آیفون 12» با طراحی زیبا، نمایشگر OLED چشم‌نواز، پشتیبانی از 5G و شارژ بی‌سیم مگ‌سیف، گواهی IP68 برای مقاوت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار، سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید و سلفی با عملکرد عالی و تراشه‌ی قدرتمند A14 بایونیک یکی از بهترین پکیج‌ها برای خرید آیفون نات‌اکتیو تا ۳۰ میلیون تومان محسوب می‌شود.

بهترین آیفون تا ۴۰ میلیون تومان

اکنون، «آیفون 13» از به‌روزترین نرم‌افزار و سخت‌افزار اپل استفاده می‌کند؛ البته این حرف تا قبل از معرفی سری آیفون 14 اعتبار دارد. تراشه‌ A15 بایونیک در ترکیب با طراحی شیک و زیبا، دوربین‌های عالی، نمایشگر OLED رضایت‌بخش و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت ارزش خرید فراوانی برای آیفون ۱۳ ایجاد کرده‌اند. ناگفته نماند آیفون 13 مینی با مشخصات یکسان و البته باتری و نمایشگر و اندازه‌ای کوچک‌تر در همین بازه‌ی قیمتی قرار می‌گیرد.

بهترین آیفون تا ۵۰ میلیون تومان

اگر قصد دارید بهترین آیفون و حتی به‌عبارتی بهترین گوشی بازار را بخرید، باید خود را برای هزینه‌ای حدود ۵۰ میلیون تومان آماده کنید؛ مبلغی که می‌توان با آن حتی بهترین لپ‌تاپ‌های بازار را خرید. «نسخه‌ی پرو مکس آیفون 13» پیشرفت‌های بسیاری را درمقایسه‌با نسل پیشین خود تجربه کرده است. طبق آزمایش‌های زومیت، یکی از این پیشرفت‌های مهم افزایش ۷۰ درصدی طول عمر باتری درمقایسه‌با آیفون 12 پرو مکس است که به‌لطف تراشه‌ی بهینه و فناوری ProMotion ممکن شده است.

آیفون ۱۳ پرومکس اپل بیشترین طول عمر باتری را بین دیگر گوشی‌‌های اپل دارد که حتی بیشتر از طول عمر دیگر پرچم‌داران اندرویدی است.

کدام آیفون بهترین دوربین را دارد؟

طبق انتظارات، آیفون 13 پرو اپل بهترین مجموعه‌ی دوربین‌ها را دارد که شامل چهار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، التراواید، تله‌فوتو و سلفی می‌شود.

کدام آیفون بیشترین ارزش خرید را دارد؟

آیفون ۱۳ با‌‌‌ توجه‌‌‌ به به‌روز‌‌‌‌بودن و امکانات و قیمتش، می‌تواند بیشترین ارزش خرید را بین آیفون‌های اپل داشته باشد؛ البته اگر آیفون‌های دست‌دوم بازار را هم در نظر بگیریم، انتخاب ما می‌تواند آیفون 12 پرو مکس هم باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زومیت

زومیت مرجع اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی‌ تخصصی محصولات الکترونیک، ویدیو و مشخصات فنی و مقایسه موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و خودرو

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]