اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286533320653

شرکت مشاوره مدیریتی و هوش تجاری / مشاوران مدیریت

کد: 140106286533320653

https://bit.ly/3f2V4KP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت های مشاوره مدیریتی معمولا به شرکت های مشاوره مدیریتی منابع انسانی، مشاوره استراتژی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاوره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و... تقسیم می شوند که در این میان یک مشاوره مدیریتی سازمانی باید بتواند همه این پک را بطور کامل مدنظر قرار دهد.

شرکت مشاوره مدیریتی و هوش تجاری / مشاوران مدیریت
مشاوره مدیریتی - هوش تجاری و داشبورد مدیریتی - کانون ارزیابی و توسعه مدیران

مشاوره مدیرتی و مشاوران مدیریت، کانون ارزیثابی مدیران و کانون توسعه مدیران - ارزیابی عملکرد فردی و سازمانی- هوش تجاری و داشبورد مدیریتی

شرکت های مشاوره مدیریتی

معمولا به شرکت های مشاوره مدیریتی منابع انسانی، مشاوره استراتژی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاوره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و... تقسیم می شوند که در این میان یک مشاوره مدیریتی سازمانی باید بتواند همه این پک را بطور کامل مدنظر قرار دهد.

در دنیا شرکت های مشاوره مدیریتی زیادی در بین 500شرکت برتر دنیا هستند اما متایفانه در داخل کشور هنوز شرکتی به این سطح نرسیده است که یکی از اصلی ترین دلایل آن نوع نگاه مدیران است.

 تقریبا هرکسی که مدیر می شود تصور این را دارد که خود به تنهایی می تواند یک سازمان را اداره کند درحالی که امروزه با پیشرفت علم، حتی بررسی بدن یک انسان نیز دارای ده ها متخصص است.

 حال سازمان که بسیار پیچیده تر از بدن انسان است نیاز به افراد متخصص با تجربه دارد وگرنه تمام منابع انسانی و مالی و تجهیزاتی سازمان به هدر می رود.

در میان شرکت های ایرانی، شرکت مشاوره مدیریتی هوشان یکی از پیشروترین شرکت های مشاوره مدیریت در ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هوشان

گروه هوشان، نهادی دانش بنیان است که با بهره گیری از اساتید باسابقه دانشگاه های تهران و خبرگان کشور در حوزه‌های مشاوره مدیریت و سازمان، کانون ارزیابی و توسعه مدیران، داشبورد مدیریتی و هوش تجاری، شما را قادر می‌سازد تا بهترین و صحیح‌ترین تصمیم را اتخاذ نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت