اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535320653

بهترین نرم افزار و ابزار هوش تجاری برای کسب و کار شما کدام است؟

کد: 140106296535320653

https://bit.ly/3qOyokr

، تهران , (اخبار رسمی): با گشتی در اینترنت، نرم افزارهای مختلفی را میتوانید بیابید که همگی با اسم هوش تجاری مطرح هستند که هرکدام قابلیت‌ها و ظرفیت های متفاوتی دارند. حال سوال مهم اینجاست درمیان این نرم افزارها، کدام یک بهتر است و باتوجه به شرایط کاریتان، کدام یک برای کسب و کار و یا سازمان شما مناسب تر است؟

بهترین نرم افزار و ابزار هوش تجاری برای کسب و کار شما کدام است؟
نرم افزارهای هوش تجاری و داشبورد مدیریتی - گروه هوشان

Loop چیست؟ ترکیبی از نرم افزار هوش تجاری و نرم افزار مدیریت عملکرد تجاری است. Loop هم هوش تجاری و هم قابلیت های مدیریت عملکرد تجاری را در یک سیستم واحد ارائه می‌دهد.

بیایید به برخی از بازیگران برتر در هوش تجاری و راه‌حل‌های مختلف آن‌ها نگاهی بیندازیم،

Microsoft Power BI Power BI

آماده سازی داده ها، کشف داده های مبتنی بر بصری، داشبوردهای تعاملی و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. مایکروسافت با تبدیل Power BI به بخشی از Office 365 E5، یک کانال عظیم برای استفاده ایجاد کرده است. با این حال، این موضوع می تواند مشکلاتی را در مدیریت و هماهنگی خروجی ها ایجاد کند.

ویژگی های کلیدی:

به راحتی داده ها را از برگه اکسل در Power BI آپلود کنید یا داده ها را از وب وارد کنید. ایجاد ساده داشبوردهای مشترک از داده های اکسل. طیف وسیعی از تصاویر و گرافیک به راحتی در دسترس است.

تابلو

Tableau که از سال 2019 متعلق به Salesforce.com است، راه‌حل‌های میزبان ابری (Tableau Online و Tableau CRM) را ارائه می‌دهد، اما میراث این شرکت واقعاً در استقرار داخلی است. Tableau به طور خاص طراحی شده است تا کاربران را قادر به دسترسی، آماده سازی، تجزیه و تحلیل و ارائه یافته ها از داده های خود کند. این پلتفرم همچنین از بازاریابی قدرتمند و ارائه محصولات سازمانی سود می برد.

ویژگی های کلیدی:

Tableau با موتور ثبت اختراع VizQL تجربه تجزیه و تحلیل بصری خود را تجربه می کند. پشتیبانی از برقراری ارتباط با بسیاری از منابع داده، مانند HADOOP، SAP و DB Technologies، بهبود کیفیت تجزیه و تحلیل داده ها. ادغام با سایر خریدهای Salesforce مانند MuleSoft و Slack به مشتریان Salesforce دلیل محکمی برای در نظر گرفتن Tableau می دهد.

Qlik

هدف Qlik ارائه جامع ترین دسترسی سازمانی به تمام داده ها، مشروط به سیاست های حاکمیت شرکتی است. داشبوردهای "پیش از پیش آماده" را ارائه می دهد - که به طور خاص برای تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها پیکربندی شده اند.

ویژگی های کلیدی:

چشم انداز قوی محصول برای چندین سال مبتنی بر یادگیری ماشین و هوش مصنوعی. Qlik را می توان به طور انعطاف پذیر در محل یا با هر ارائه دهنده ابر اصلی، با چند ابر یا با ترکیبی از این رویکردها مستقر کرد. خرید شرکت‌های جدید توسط Qlik در حال گسترش قابلیت‌های جامع خود است، اما ممکن است منجر به پیچیدگی یکپارچه‌سازی شود.

با این حال، تنها Loop یک سرویس یکپارچه ایجاد کرده است که BI، تجزیه و تحلیل و مدیریت عملکرد تجاری را به هم مرتبط می کند. با Loop، کسب‌وکارها می‌توانند فرآیندهای قابل اندازه‌گیری مبتنی بر KPI را توسعه دهند که اهداف استراتژیک را برآورده می‌کنند، در حالی که زمینه را برای بهبود عملکرد سازمان شما فراهم می‌کنند. نتیجه، توانایی شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات و برقراری سریع راه‌حل‌ها در سراسر کسب‌وکار یا حق امتیاز است، حتی آن‌هایی که سلسله مراتب پیچیده‌ای دارند که جمع‌آوری و تفسیر داده‌ها را دشوار می‌کند. صرف نظر از نیازهای کسب و کار شما، پیدا کردن و پیاده سازی نرم افزار مناسب اولین گام در توسعه استراتژی مناسب است. جهت دریافت مشاوره در این زمینه می توانید به متخصصین داشبورد مدیریت و هوش تجاری   شرکت پایش و مدیریت هوشمند هوشان مراجعه نمایید و یک تماس مقدماتی ترتیب دهید و ببینید که چگونه راه حل ترکیبی Loop می تواند رویکرد شما را به هوش تجاری تغییر دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هوشان

گروه هوشان، نهادی دانش بنیان است که با بهره گیری از اساتید باسابقه دانشگاه های تهران و خبرگان کشور در حوزه‌های مشاوره مدیریت و سازمان، کانون ارزیابی و توسعه مدیران، داشبورد مدیریتی و هوش تجاری، شما را قادر می‌سازد تا بهترین و صحیح‌ترین تصمیم را اتخاذ نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]