اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535620655

هدف از عکاسی صنعتی چیست؟

5 نکته اساسی که به شما در گرفتن جذاب ترین عکس‌های صنعتی کمک می‌کند

کد: 140106296535620655

https://bit.ly/3RZXWXw

، (اخبار رسمی):  عکاسی از محصول بر خلاف عکاسی از انسان نیازمند ظریف کاری ها و ذهن خلاقی عکاس صنعتی در استودیوعکاسی است که چطور با برجسته کردن محصول مورد نظر در تصویر تمام توجه مخاطب را نسبت به محصول جذب نماید و کارفرما را به سود برساند. اما برای رسیدن به عکس صنعتی با استاندارد رعایت نکات تضمین شده در این حوزه است.

5 نکته اساسی که به شما در گرفتن جذاب ترین عکس های صنعتی کمک میکند
آتلیه عکاسی لنزو بهترین در عکاسی صنعتی

برای گرفتن عکس های خاص نیاز به ایده و مشاوره دارید یا نمی‌توانید خودتان عکاسی صنعتی انجام دهید. یک مجموعه حرفه‌ای جهت همکاری در راستای کسب و کارتان می‌تواند آتلیه لنزو گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

در عصر حاضر  که اکثر کسب و کارها وارد دنیای دیجیتال شدند و از طریق وبسایت و اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی شروع به فروش محصولات خود کردند مهم ترین اصل در برقراری ارتباط و جذب مشتری داشتن عکاسی صنعتی حرفه ای از محصولات است.

 عکاسی از محصول بر خلاف عکاسی از انسان یا طبیعت نیازمند ظریف کاری ها و ذهن خلاقی عکاس صنعتی در استودیوعکاسی است که چطور با برجسته کردن محصول مورد نظر در تصویر تمام توجه مخاطب را نسبت به محصول جذب نماید و کارفرما را به سود برساند. اما برای رسیدن به عکس صنعتی با استاندارد های جهانی و مبتکرانه دانستن و رعایت نکات تضمین شده در این حوزه است. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با نکات کلیدی در عکاسی صنعتی آشنا شوید.

هدف من از عکاسی صنعتی چیست؟

اولین گام و اولین سوالی که شما به عنوان عکاس باید از خود بپرسید هدف شما از گرفتن آن عکس مورد نظر و آن سوژه مورد نظر چیست؟ جواب این سوال به شما در انتخاب کادر مناسب* نوردهی و حتی ویرایش و فتوشاپ عکس کمک میکند. اگر شما هدفی مشخص از عکاسی نداشته باشید صرفا وقت و هزینه خود را تلف کردید. پس قبل از شروع کار هدف را مشخص کنید. گام بعد از انتخاب هدف مناسب تنظیمات ابزار شماست.

تنظیمات دوربین عکاسی صنعتی چگونه باشد؟

در هر عکاسی صنعتی برای تنظیمات نور، تنظیم  دیافراگم  ISO و سرعت شاتر از نکات مهم در بهتر شدن عکس های شما هستند. پس به این نکته دقت کنید که هر سه این عوامل باید در تعامل باشند تا میزان مناسبی از نور را جذب کنند. به عنوان نمونه  اگر از یک لنز ۶۰ میلی‌متری استفاده می‌کنید، و قصد دارید کمتر از ۱/۶۰ ثانیه عکاسی کنید، به سه پایه نیازمند میشوید.  با این تفاسیر، سه پایه‌ها  جدای از سرعت شاتر بسیار کارآمد هستند  چون کنترل  مناسب تری بر ترکیب سه عامل ارائه می‌دهند.

تعیین جایگاه محصول و نقطه کانونی 

مناسب است برای عکس های صنعتی از یک نقطه کانونی استفاده شود تا فرد مشاهده کننده دچار سردرگمی در تصویر نشود هرچند که ممکن است در برخی موارد در بهترین آتلیه عکاسی از دو نقطه کانونی استفاده شود تا عمق بیشتری به تصویر بدهد ولی همین امر نیز موجب سر درگمی مخاطب و عدم توجه لازم آن به محصول مورد نظر ما می شود.پس توصیه میشود برای عکاسی صنعتی بهترین نقطه کانونی را انتخاب و محصول را به معرض نمایش بگذاریم.

توجه به پس زمینه محصول از ملزومات بهترین آتلیه‌های عکاسی

همان قدر که عکاسی از  محصول مورد نظر مهم است توجه به پس زمینه عکس نیز از مهمات عکاسی صنعتی به شمار می آید. باید با توجه به ایده و ابتکار عمل خود انتخاب کنید که پس زمینه شما تار باشد یا بلوری و یا شفاف. هر چقدر از پس زمینه مات در عکس ها استفاده شود محصول شما بیشتر نمایان میشود و توجه ها صرفا به محصول مورد نظر ما معطوف میشود. به صورت کلی این ما هستیم که انتخاب می کنیم پس زمینه جلب توجه کند یا خیر!

خلاقیت برگ برنده شما در عکاسی صنعتی است

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد خلاقیت شما عامل متمایز کننده عکس های شما از دیگر رقباتان است. پس تا میتوانید ذهن خود را آماده ی پرواز به سمت مرز های خیال کنید و به دوربین خود اجازه دهید عکس های خارق العاده و کم یابی بگیرد. تقلید نکردن از شیوه کار دیگران یعنی احترام به مخاطب شما. و همین امر باعث جذب مشتریان و کسب در آمد  بیشتر می شود.

گرفتن مشاوره از بهترین آتلیه عکاسی

اگر برای گرفتن عکس های خاص و جدید نیاز به ایده و مشاوره دارید یا نمی توانید خودتان عکاسی صنعتی انجام دهید و به دنبال یک مجموعه حرفه ای و منظم جهت همکاری  در راستای  کسب و کارتان هستید. آتلیه عکاسی لنزو گزینه مناسبی برای  انتخاب است. برای مشاهده نمونه کار ها و مشاوره با کارشناسان به لینک درج شده مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]