کد: 140106306536219465

جشنواره پر تخفیف آفرتو با نام کد تخفیف فضایی توی جیبتِ

کد تخفیف تو جبیتِ

کد: 140106306536219465

https://bit.ly/3UvqGJE

، (اخبار رسمی): آفرتو مرجع تخصصی ارائه کد تخفیف از جشنواره پاییزی "کد تخفیف فضایی توی جیبتِ" رو نمایی کرد

کد تخفیف تو جبیتِ
کمپین کد تخفیف توی جیبتِ آفرتو

 آفرتو در جدیدترین کمپین خود از جشنواره "کد تخفیف فضایی توی جیبتِ" رو نمایی کرد.

در این کمپین که از 28 شهریور 1401 آغاز شده و تا پایان مهر 1401 نیز ادامه دارد امکان دریافت بیشترین کد تخفیف از برند های مختلف برای کاربران وجود دارد. مقدار تخفیف های انی کد ها از 30 الی 90 درصد متغییر است.

کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن آفرتو از بازار، اناردونی یا نصب نسخه PWA آن و یا مراجعه به وبسایت آفرتو از جدیدترین کد های تخفیف این کمپین مطلع شوند. همچنین کاربران برای اطلاع از تخفیف های ویژه این کمپین می توانند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام آفرتو مراجعه کنند. روزانه جدیدترین آفر ها و کد های ویژه در صفحات اجتماعی این پلتفورم منتشر می شود.

هدف از این کمپین چیست؟

هدف از این کمپین، تلاش برای کاهش هزینه های خرید های آنلاین و مرسوم کردن ارائه کد تخفیف از جانب برند ها و فروشگاه های انلاین کشور است. هدفی که علاوه بر رضایت مشتریان، فروش فروشگاه ها را حداقل تا 40 درصد افزایش خواهد داد. آفرتو به عنوان بستری برای ارائه کد تخفیف همواره در تلاش است تا بهترین ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اما کدام برند ها در این کمپین کد تخفیف ویژه ارائه میدهند؟

طبق گفته مدیر این پلتفورم بخشی از برند و استارت آپ های برتر کشور در این کمپین حضور خواهند داشت. البته در تلاش هستیم تا برند های دیگه رو هم به آفرتو اضافه کنیم که البته کمی زمان خواهد برد. اما بطور کلی کد تخفیف های فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی، دیجی کالا ، دیجی کالا جت، اسنپ فود، مکتب خونه، تکنولایف و... در این کمپین قابل دسترس است.

کد تخفیف خانومی توی جیبتِ

یکی از برند های حاضر در این کمپین که بیشترین کد تخفیف ها رو در اخیتار کاربران قرار میدهد برند خانومی است. کاربران امکان دریافت کد تخفیف خانومی تا سقف 200 هزار تومان را در کنار تخفیف های اعمال شده روی محصولات این فروشگاه دارند. این کد از 40 هزار تومان آغاز و تا 200 هزار تومان ادامه دارد. همچنین این فروشگاه در کمپین حراج پایان فصل خود تا 90 درصد روی محصولات خود تخفیف اعمال کرده است که مشاهده آنها خالی از لطف نیست.

پس اگر دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت و تخفیف مناسب هستید عجله کنید. خانومی تنها مختص بانوان نیست حتی آقایان هم امکان خریید عطر، ادکلن و لوازم بهدشت شخصی از این فروشگاه معتبر را دارند. اگر هم در خرید یک محصول شک دارید کافی است با مرکز پشتیبانی آنها تماس بگیرید تا راهماییتان کنند.

دیجی کالا با کد تخفیف خوبه!

بی برو و برگرد دیجی کالا انتخاب اول خیلی از مردم برای خرید آنلاین در ایران است. فروشگاهی بزرگ با حداقل 11 میلیون کالا، ده ها هزار فروشنده و تامین کننده اجناس و میلیون ها کاربر فعال از سراسر کشور. دلایلی که برای خیلی ها کافی است تا از این فرووشگاه بزرگ خرید کنند. اما چه خریدی بهتر از خرید با کد تخفیف از دیجی کالا؟ بله در کمپین کد تخفیف فضایی آفرتو بهترین و جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا نیز در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و می توانید با دریافت و وارد نمودن آن در مرحله تکمیل سبد خرید، از تخفیف های وِیژه ای چون ارسال رایگان دیجی کالا و، اشتراک دیجی پلاس و کد تخفیف خرید انواع کالا بهره مند شوید.

اگر دنبال کد تخفیف های خاصی میگردید کافی است سری به offerto بزنید.

منبع: آفرتو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفرتو

آفرتو مرجع تخصصی ارائه کد تخفیف و پیشنهاد خرید از فروشگاه ها و استارت آپ های ایرانی