کد: 140210257772619465
در دسترس نیست

برگزاری کارگاه آموزش هوش مصنوعی توسط آفرتو در دانشگاه بوعلی!

کارگاه آموزش هوش مصنوعی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

کد: 140210257772619465

، (اخبار رسمی): اولین کارگاه آموزش کاربردی هوش مصنوعی در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۲ در دانشکده علوم پایه بوعلی سینا همدان برگزار شد!

کارگاه آموزش هوش مصنوعی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد
کارگاه آموزش کاربردی هوش مصنوعی دانشگاه بوعلی سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از آفرتو اولین کارگاه آموزش کاربردی هوش مصنوعی در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۲ در دانشکده علوم پایه بوعلی سینا همدان برگزار شد!

به همت انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی خاک و با حمایت دانشگاه بوعلی سینا و پلتفرم ارائه کد تخفیف آفرتو، اولین کارگاه آموزش کاربردی هوش مصنوعی در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۲ در دانشکده علوم پایه بوعلی سینا همدان و با حضور بیش از ۱۰۰ دانشجو از رشته‌های مختلف برگزار شد.

هدف آفرتو از برگزاری کارگاه هوش مصنوعی چه بود؟

هدف از برگزاری این کارگاه توسط آفرتو که خود یکی از استارت آپ‌های دانشجویی همین دانشگاه است، آشنا نمودن جامعه دانشجویی با مباحث AI و کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت، کشاورزی، تولید محتوا، بررسی‌ها علمی، تحقیق و پژوهش و کاربردهای فراوان آن برای دانشجویان بوعلی سینا همدان بود.

همچنین در این کارگاه به طور مفصل به معرفی هوش مصنوعی و پاسخ به این سوال که "هوش مصنوعی چیست؟" و تفاوت آن با ربات‌ها، بررسی باورهای غلط در جامعه پیرامون ai و معرفی چت بات‌های مهم پرداخته شد.

همچنین فایل تدریس بصورت الکترونیکی در اختیار تمام دانشجویان قرار گرفت تا بتوانند در صورت نیاز آن را مطالعه کنند.

مدرس این کارگاه آموزشی، پرهام سماوات بنیانگذار آفرتو بود که خود دانشجوی علوم و مهندسی خاک دانشگاه بوعلی، متخصص سئو، مترجم زبان عربی و وبمستر است. لازم به ذکر است که تمامی بلیط‌های رایگان شرکت در کارگاه مذکور که ظرفیت آن 120 نفر اعلام شده بود، در طی کمتر از 24 توسط دانشجویان رزرو شد.

متن کامل خبر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفرتو

آفرتو مرجع تخصصی ارائه کد تخفیف و پیشنهاد خرید از فروشگاه ها و استارت آپ های ایرانی

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش