اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540620669

اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید، یکی از موارد قابل توجه شیرآلات است

راهنمای خرید انواع شیرآلات

کد: 140107026540620669

https://bit.ly/3xRQYMh

، (اخبار رسمی): اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید، یکی از مواردی که باید در اولویت قرار دهید، شیرآلات است. شیرآلات بهداشتی امروزه مانند گذشته نیست و طرح های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد.در ادامه قصد داریم 5 نکته را به شما معرفی کنیم که در هنگام خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید

راهنمای خرید انواع شیرآلات
راهنمای خرید انواع شیرآلات

اکثر مردم شیرلات را صرفا بر اساس ظاهر آن انتخاب می کنند که اشتباه است. البته طراحی شیرآلات مهم است به همین دلیل سازندگان به آن توجه دارند.اما قرار است شیرهایی که خریداری می کنید دوام خوبی داشته باشند،

اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید، یکی از مواردی که باید در اولویت قرار دهید، شیرآلات است. شیرآلات بهداشتی امروزه مانند گذشته نیست و طرح های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. علاوه بر این دوام شیرالات نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. در ادامه قصد داریم 5 نکته را به شما معرفی کنیم که در هنگام خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید.

نکات اساسی در هنگام خرید شیرآلات ساختمان

برای خرید شیرآلات ه نکته اصلی وجود داره که شاید خیلی از ماها در هنگام خرید یا تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود به آن ها توجه نکرده باشیم. این نکات ساده اما بسیار ضروری به نظر می رسند. در ادامه همراه ما باشید و اگر نکته دیگری به ذهنتان رسید لطفا آن را در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید

ظاهر شیرآلات 

اکثر مردم شیرلات را صرفا بر اساس ظاهر آن انتخاب می کنند که اشتباه است. البته طراحی شیرآلات مهم است و به همین دلیل سازندگان به آن توجه ویژه ای دارند. اما اگر قرار است شیرهایی که خریداری می کنید دوام خوبی داشته باشند، باید به نکات دیگری توجه کنید. در نتیجه با توجه به تحقیقات انجام شده توسط ساختمانک، نکات زیر را می توان از عوامل مهم خرید شیرآلات بهداشتی دانست.

بدنه شیرآلات 

بدنه شیر عمدتا از آلیاژ برنج ساخته شده است. این آلیاژ ترکیبی از برنج، روی و سرب است. بهتر است مدلی بخرید که در آن درصد بسیار کمی از سرب استفاده شده باشد. زیرا سرب ماده ای سمی و خطرناک برای سلامت انسان است.البته سازندگان نیز این موضوع را رعایت می کنند و در ساخت شیرآلات بهداشتی خود از سرب کمتر از 2.5 درصد استفاده می کنند. برخی دیگر از تولیدکنندگان از فولاد ضد زنگ برای بدنه شیرآلات خود استفاده می کنند. شیرآلات شودر موجود در بازار از استیل می باشد.قیمت شیرآلات استیل نسبت به شیرآلات برنجی بیشتر است و در بازار از شیرآلات لوکس محسوب می شوند. بنابراین یکی از اولین مواردی که در خرید شیرآلات بهداشتی باید به آن توجه کرد، جنس بدنه مورد استفاده است.

اهمیت ارتفاع علم شیر

مدل های مختلف شیرآلات دارای ارتفاع های متفاوتی هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. علاوه بر این، می توان گفت که ارتفاع شیر آب نیز در سهولت استفاده از آن تاثیر دارد. بیشتر اوقات می توانید هر طرح یا طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید.اما اگر فاصله بین سینک و کابینت کم باشد، ارتفاع شیر نمی تواند از مقدار معینی بیشتر شود. همچنین اگر سینک سه کاسه ای دارید، ممکن است شیر ​​آب دهانه کوتاه اصلا کاربردی نباشد و نتوانید از آن برای شستن همه چیز استفاده کنید.علاوه بر این، امروزه شیرآلات قدیمی به دلیل ظاهر زیبا و سهولت استفاده مورد توجه مردم قرار گرفته است. شیر سینک پایه بلند برای نصب روی سینک کابینت استفاده می شود. بنابراین قبل از خرید شیرآلات باید به نوع روشویی، سینک آشپزخانه و کاربرد مورد نظر خود توجه کنید.

آبکاری شیرآلات 

اولین قانونی که در انتخاب نوع روکش باید رعایت کنید این است که رنگ آن باید با کابینت آشپزخانه و سایر اجزای آن هماهنگ باشد. اما اگر قصد دارید فضای خود را به طور کامل اصلاح کنید، در انتخاب روکش و آبکاری شیرها آزادی بیشتری خواهید داشت. برای انتخاب نوع آبکاری دو نوع انتخاب وجود دارد:

آبکاری الکترواستاتیک

یکی از متداول ترین روش های پوشش امروزه، پوشش پودری استاتیک است. این روکش شیرالات از نوع غیر فلزی بوده و در رنگ های مختلف موجود می باشد. حتما دیده اید که در بسیاری از خانه ها از شیرآلات مشکی استفاده می شود. تنوع رنگ در این آبکاری بسیار زیاد است و می توانید هر کدام از رنگ های صورتی، قرمز و ... را خریداری کنید.این رنگ ها می توانند مات یا براق باشند و کنتراست خوبی با محیط اطراف ایجاد کنند. پوشش های اپوکسی چرک، اثر انگشت یا لکه های آب را جذب نمی کنند. اما باید توجه داشته باشید که قیمت شیر ​​آب در این روش آبکاری بالاتر است و برندهای محدودی در بازار این نوع شیر را تولید می کنند.

آبکاری کروم 

اکثر شیرالات های موجود در بازار کروم، نیکل مات و برنز هستند. همه این پوشش ها بادوام هستند و ظاهر شیرها را برای چندین سال حفظ می کنند. اما برخی از پوشش ها ماندگاری بیشتری دارند. آبکاری کروم یکی از رایج ترین روش های آبکاری کروم است که ماندگاری بسیار خوبی دارد. همچنین نگهداری و تمیز کردن آن آسان است. به همین دلیل است که کروم مورد علاقه تولیدکنندگان است و شیرهای کرومی را می توان در آشپزخانه و حمام مشاهده کرد. اگر از شیر ظرفشویی و حمام زیاد استفاده می کنید، روکش کروم بهترین گزینه است و کار شما را به خوبی پیش می برد.

راحتی شیرآلات اهرمی

مدل های مختلف شیرآلات کلاسیک از نظر ظاهری با طراحی سنتی دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی همخوانی دارد. اما امروزه بیشتر افراد تمایل بیشتری به خرید شیرآلات اهرمی نشان می دهند. شیرآلات اهرمی تمام مزایای شیرهای کلاسیک را دارند. استفاده از شیرهای اهرمی راحت تر است و با استفاده از آنها می توان دما را به روشی بسیار بهتر کنترل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید