اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107076547220669
در دسترس نیست

چرا باید از حوله خشک کن استفاده کنیم؟

کد: 140107076547220669

، (اخبار رسمی): اگر زندگی مدرنی دارید و زیبایی حمام برایتان مهم است و دوست دارید حمامی بسیار شیک داشته باشید حتما با حوله خشک کن آشنا هستید. حوله خشک کن وسیله ای بسیار زیبا و کاربردی برای حمام و توالت می باشد.

چرا باید از حوله خشک کن استفاده کنیم؟
چرا باید حوله خشک کن بخریم؟ ما در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما باشید

در این مقاله هدف ما این است که شما را با حوله خشک کن و انواع آن آشنا کنیم. این دستگاه ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی می توانند برای محیط اطراف منزل شما بسیار مناسب باشند.

اگر زندگی مدرنی دارید و زیبایی حمام برایتان مهم است و دوست دارید حمامی بسیار شیک داشته باشید حتما با حوله خشک کن آشنا هستید. حوله خشک کن وسیله ای بسیار زیبا و کاربردی برای حمام و توالت می باشد. این دستگاه در مکان های دیگر مانند استخر و سونا نیز بسیار کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با رادیاتورهای حوله خشک کن آشنا کنیم و نکاتی را برای خرید این دستگاه به شما ارائه دهیم. 

کاربرد حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن نسل جدیدی از رادیاتورهای خانگی هستند. نکته مهم در مورد این رادیاتورها زیبایی آنهاست. بسیاری از افراد از این دستگاه برای طراحی داخلی حمام و فضای توالت استفاده می کنند. این دستگاه علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی است.از این نوع رادیاتورها می توان برای گرم کردن حمام و توالت استفاده کرد. همچنین می توانید حوله و سایر موارد مشابه را با این دستگاه خشک کنید. برای آشنایی بیشتر درباره خرید انواع حوله خشک کن با ما همراه باشید.

معرفی انواع حوله خشک کن 

این رادیاتورها به طور کلی بر اساس جنس، طراحی و ظاهر در دسته های مختلفی قرار می گیرند. از طرفی انواع مختلف این دستگاه ها به صورت هیدرولیکی و الکتریکی کار می کنند. حوله خشک کن از شیشه، آلومینیوم و استیل ساخته شده است. البته استفاده از همه آنها یکسان است اما از نظر ظاهر و عملکرد طراحی داخلی متفاوت هستند. مانند شیشه ها طراحی جذاب تری دارند و آلومینیومی نصب راحت تری دارند و قابل ارتقا هستند. 

حوله خشک کن آبی یا هیدرولیکی 

این رادیاتورها از طریق سیستم گرمایش مرکزی کار می کنند، مانند بسیاری از رادیاتورهای دیگر، گرمای این وسایل از طریق موتورخانه یا پکیج تامین می شود. جریان آب به داخل رادیاتور باعث گرم شدن این دستگاه و انتقال گرما می شود. با روشن شدن سیستم گرمایش خانه، ماشین آلات یا پکیج دمای سیال داخل دستگاه بالا رفته و گرم می شود. مهم ترین عیب این نوع رادیاتورها این است که فقط در فصل زمستان قابل استفاده هستند و در فصول دیگر که بخاری ها بسته هستند کاربرد ندارند. 

حوله خشک کن برقی 

از این دستگاه ها در ساختمان هایی که امکان لوله کشی وجود ندارد استفاده می شود. در ساختمان هایی که اتاق ماشین و پکیج ندارند و حمام آنها سرد است باید از حوله خشک کن برقی استفاده شود. این دستگاه ها توسط قطعات الکتریکی یا روغن داغ و مایعات داخل آن گرم می شوند. گفته می شود آنها دارای عناصر خشک یا مرطوب هستند. 

تفاوت حوله خشک کن ها براساس جنس آن 

همانطور که گفته شد، حوله خشک کن ها معمولا از شیشه، آلومینیوم و فولاد ساخته می شوند. هر کدام از این رادیاتورها مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال ورق های خشک کن آلومینیومی حرارت بیشتری دارند و به راحتی نصب می شوند. سبک بودن آن باعث می شود به راحتی روی دیوار نصب شود. حوله های خشک کن شیشه ای نیز سبک هستند و بیشتر برای تزئین استفاده می شوند.

شیشه های به کار رفته در تولید این دستگاه ها بسیار محکم و مقاوم در برابر حرارت است. مدل های استیل یا استیل قدیمی تر هستند. وزن آنها بیشتر است و تنوع زیادی در طرح و رنگ ندارند. این موارد نصب را سخت کرده است. البته استحکام بالای آنها باعث شده در برخی پروژه ها بهترین انتخاب را داشته باشند. 

نکات ضروری در هنگام خرید حوله خشک کن 

اگر قصد خرید حوله خشک کن را دارید نکات زیر را حتما رعایت کنید:

  1. لطفا اندازه و ظرفیت حوله خشک کن را با توجه به اندازه محیط مورد نظر انتخاب کنید.
  2. قبل از خرید سیستم گرمایش خانه را بررسی کنید. (در صورت وجود موتورخانه و پکیج می توانید مدل هیدرونیک را خریداری کنید).
  3. برای حمام های کوچک از رادیاتور 8 لوله و برای حمام های بزرگتر از رادیاتور 14 لوله استفاده کنید.
  4. رنگ بدنه و جنس دستگاه را چک کنید تا به مرور زمان خورده یا زنگ نزند. 

سخن پایانی 

در این مقاله هدف ما این است که شما را با حوله خشک کن و انواع آن آشنا کنیم. این دستگاه ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی می توانند برای محیط اطراف منزل شما بسیار مناسب باشند. اگر قصد دارید حمام و سرویس بهداشتی خانه خود را شیک تر کنید و از طرفی احساس می کنید گرمای این مکان ها کافی نیست، باید به فکر خرید این گونه رادیاتورها باشید. نمونه های خارجی این محصول را نیز می توانید بیابید که از نظر طرح و متریال هیچ تفاوتی با نمونه های داخلی ندارند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل