اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046543220681

هر آنچه که در مورد هواکش صنعتی باید بدانید

ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد چیست؟

کد: 140107046543220681

https://bit.ly/3Ri1SBJ

، (اخبار رسمی): ویژگی اساسی در همه انواع هواکش قدرت تهویه هوا و خارج کردن هوای نامطبوع از یک محیط بسته به خارج است. هواکش های صنعتی در مکان های صنعتی و بزرگی همچون کارخانه ها، سوله ها و کارگاه ها به منظور خروج هوای ناسالم و آلوده به مواد شیمیایی از محیط سالم کارکنان، استفاده میشود.

ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد چیست؟
ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد چیست؟

ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد: 1.قابل حمل و نصب آسان 2.دارای موتور پرقدرت و مصرف انرژی کم3. درج فضای محیطی روی محصول 4.طول عمر بالا و هزینه تعمیرات کم 5.آلودگی صوتی حداقلی

ویژگی اساسی در همه انواع هواکش قدرت تهویه هوا و خارج کردن هوای نامطبوع از یک محیط بسته به خارج است. اما چرا میگوییم هواکش صنعتی؟ به این دلیل که از این نوع هواکش ها در مکان های صنعتی و بزرگی همچون کارخانه ها، سوله ها و کارگاه ها به منظور خروج هوای ناسالم و آلوده به مواد شیمیایی از محیط سالم کارکنان، استفاده میشود. اما برای اینکه این کارکرد هواکش های صنعتی محقق شود باید هواکش مورد استفاده از استانداردهای لازم برخوردار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های هواکش صنعتی استاندارد

  • قابل حمل و نصب آسان
  • دارای موتور پرقدرت و مصرف انرژی کم
  • درج فضای محیطی روی محصول
  • طول عمر بالا و هزینه  تعمیرات کم
  • آلودگی صوتی حداقلی

 همانطور که به صورت مختصر مواردی از ویژگی های یک هواکش صنعتی استاندارد ذکر شد، هواکش صنعتی باید دارای چرخ های زیرین برای حمل و نقل باشد تا این کار به راحتی صورت گیرد و امکان جابه جایی را برای مشتریان تسهیل دهد. از دیگر ویژگی های این محصول وقتی موتور یک هواکش صنعتی از نوع سه فاز باشد، چرخ دنده ها با فشار کمتری به موتور کار می کنند و لرزش ها اختلال کمتری به وجود می آورند و فشار چرخشی نیز مناسب تر خواهد بود و بهره وری از مصرف انرژی نیز بهبود خواهد یافت. یک هواکش صنعتی استاندارد روی جعبه یا محصول آن درج شده است، که مناسب برای چه فضایی تعبیه شده است به عنوان مثال بر روی جعبه ذکر شده این محصول قادر به تهویه هوای محیطی به مساحت ده متر مربع است. حتما به این نکته توجه کنید که هواکش صنعتی که خریداری میکنید دارای بدنه ای از جنس فلز سبک یا پلاستیک مقاوم باشد و موتور آن نیز محصور باشد تا نیازی به روغن کاری مداوم نداشته باشد. توجه به جنس بدنه، تیغه ها و پره های محصول از نکات ضروری برای طول عمر بالا تلقی میشود. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که تا میتوانید از خرید هواکش هایی با صدا های عجیب و فرازمینی خودداری کنید زیرا تا زمانی که آنجا کار می کنید از آرامش محل کار فرسنگ ها فاصله دارید و در طولانی مدت صدای موجود در محیط کار، برای شما آزار دهنده خواهد بود!

تفاوت های هواکش صنعتی با  دیگر انواع هواکش

به صورت کلی دو نوع هواکش در بازار وجود دارد: 1. هواکش خانگی 2. هواکش صنعتی  که هر کدام از این دسته ها دارای انواع مختلفی هستند. تفاوت این دو نوع هواکش از ابعاد مختلفی قابل درک است. تفاوت اولیه آن ها در محل قرار گیری و نصب هواکش است. هواکش خانگی بیشتر در آشپزخانه ها و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد حال آنکه از هواکش صنعتی در محیط های صنعتی بزرگی همچون کارخانه و سوله برای تهویه هوای مساحت بزرگتری استفاده میشود. تفاوت بعدی آن ها در مدل و قدرت موتور آن هاست هر چه هواکش ما بزرگتر باشد موتور آن نیز دارای قدرت به نسبت بیشتر است. تفاوت آخری که به آن اشاره خواهد شد سایز و ابعاد این هواکش ها میباشد که هر چه محیط مورد استفاده از هواکش کوچکتر باشد ابعاد هواکش هم کوچکتر خواهد بود. برای اینکه از انواع مدل هواکش صنعتی به عنوان مثال فن سانتریفیوژ و.. اطلاعات بیشتری کسب کنید به لینک مقاله مربوط مراجعه و استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین هواکش صنعتی از صنایع تهویه رنجبر

با مطالعه  مقاله پیش رو، می توانید علاوه بر آگاهی از ویژگی های انواع هواکش صنعتی با مدل‌های گوناگون این تجهیزات تهویه هوا آشنایی بیشتری پیدا کنید و در نهایت هنگام خرید این نوع محصولات از صنایع تهویه رنجبر با آگاهی بیشتر انتخاب بهتری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به سایت صنایع تهویه رنجبر مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان