اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046543520668

مرکز ساریماکیش یکی از جاهای دیدنی قارص

کد: 140107046543520668

https://bit.ly/3BOf8sh

، (اخبار رسمی): مرکز ساریماکیش یکی از جاهای دیدنی قارص

  در این مطلب می خواهیم برای شما عزیزان راجع به مرکز ساریماکیش در شهر قارص را معرفی کنیم تا از بررسی آن لذت ببرید:

مراکز اسکی توسعه یافته زیادی در کشور ما وجود دارد و هر سال علاقه به این مراکز بیشتر می شود. مرکز اسکی ساریکامیش نیز که با داشتن پیست های طبیعی مکانی بسیار مناسب برای گردشگری زمستانی و ورزش های زمستانی است، یکی از پیست های اسکی است که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند، اما از نظر ویژگی های آن به اندازه کافی شناخته نشده است. ویژگی ها و امتیازات مرکز اسکی ساریکامیش که یکی از 5 مرکز اولویت اول کشورمان است، در میان جنگل های کاج معروف اسکاتلندی در ارتفاع 2200-2900 متری احاطه شده است.

در یکی از سایت های معتبر دیگر می توانید مطلبی در مورد جاهای دیدنی های قارص را مطالعه فرمایید.

 در یک فلات مرتفع واقع شده است. 4 امکانات تله کابین (1437 متر، 1807 متر، 1650 متر، 1450 متر طول) در منطقه اسکی Bayraktepe وجود دارد. با داشتن سیستم تله کابین مجهز به کامپیوتر با ظرفیت 2400 نفر در ساعت، یکی از پیشرفته ترین امکانات اسکی در ترکیه است. همچنین مرکز اسکی در 1 هتل پنج ستاره، 7 هتل سه ستاره، 1 هتل دو ستاره، 3 هاستل و 4 هتل آپارتمان دارای گواهینامه بهره برداری گردشگری خدمات اقامتی ارائه می کند.

مهمترین ویژگی که مرکز اسکی ما را از سایرین متمایز می کند این است که به مهمانان خود یک تجربه اسکی فوق العاده با برف کریستالی را ارائه می دهد که نوع برفی مورد علاقه دوستداران اسکی و اسکی بازان حرفه ای است و در کوه های آلپ در جهان بی نظیر است. منطقه اسکی که در بیشتر روزهای فصل آفتابی است، با جنگل های کاج اسکاچ، فرصت اسکی ایمن را به دور از خطر بهمن فراهم می کند و با چشم انداز باشکوه خود از طبیعت، تعطیلات افسانه ای را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. شلوغ و عریض نبودن پیست ها از جمله ویژگی هایی است که دوستداران اسکی را به خود جذب می کند.

در ساریکامیش که در شرایط عادی زمستانی به‌مدت 4 ماه در سال پوشیده از برف به ضخامت 100 تا 120 سانتی‌متر است، مناسب‌ترین فصل اسکی بین 10 دسامبر تا 10 آوریل است. اطراف ساریکامیش محیط بسیار مناسبی را برای تمرین‌های اسکی آلپاین و نوردیک، "سافاری اسکی" و "سفرهای سورتمه" فراهم می‌کند و اسنوبورد را می‌توان تا حدی انجام داد. این مرکز اسکی برای انواع اسکی اسلالوم، اسلالوم غول پیکر و سوپر سی مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی