اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107066545820668
در دسترس نیست

جاهای دیدنی پاریس

کد: 140107066545820668

، (اخبار رسمی): 17 مکان دیدنی پرطرفدار در پاریس

همه پاریس را به عنوان مکانی می شناسند که الهام بخش همینگوی و بالزاک، نقاشی های امپرسیونیستی و آهنگ های عاشقانه است. اما وقتی بالاخره برای خودتان به پاریس سفر کردید و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده سن ژرمن و نور پس‌زمینه نوتردام را دیدید، جذابیت آن فراتر از کلیشه‌ها است.

با تاریخ طلاکاری شده ای که در بسیاری از مناطق پاریس منعکس شده است، در اینجا تعداد زیادی مکان از زیباترین مکان های پاریس وجود دارد. در مطلب دیگری می توانید جاهای دیدنی پاریس را مطالعه کنید و از آن لذت ببرید.

میدان کنکورد

این میدان عمومی با وجود تاریخچه هولناکش (محل اعدام گیوتین در انقلاب فرانسه بود)، اکنون یکی از زیباترین مکان های پاریس است. بناهای دیدنی مانند ابلیسک اقصر و فواره مملو از پری دریایی فقط به جذابیت می‌افزایند.

پونت الکساندر سوم

این پل پرآذین به سبک هنرهای زیبا، کرانه چپ و راست پاریس را به هم متصل می‌کند و یکی از بزرگترین عکس‌های توریستی در شهر است. ما متوجه شدیم: با تمام آن مجسمه های طلاکاری شده و مناظر رودخانه، تمایل به گرفتن سلفی واقعی است.

باغ لوکزامبورگ

یکی از معروف ترین فضاهای سبز پاریس (و حتی در فصل بهار سبزتر) است، Jardin du Luxembourg مکان مورد علاقه مردم محلی برای قدم زدن و استراحت است. در حالی که فضای کلی اینجا کاملاً باشکوه و سلطنتی است، هنوز گوشه های صمیمی وجود دارد.

کاخ گارنیه

کاخ گارنیه یکی از مجلل ترین ساختمان های هنرهای زیبای پاریس است. خود را برای خیره شدن از راه پله های مرمری بزرگ، لوسترهای طلاکاری شده و سقف های نقاشی شده آماده کنید.

کلیسای نوتردام

وقتی به معماری گوتیک فرانسوی فکر می کنید، به احتمال زیاد به نوتردام فکر می کنید. نمای نمادین کلیسای جامع و پنجره‌های گل رز جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کند (همچنین، ورودی رایگان)، بنابراین برنامه‌ریزی کنید که در همان سمت اولیه، در حالت ایده‌آل قبل از ساعت 10 صبح، به آنجا بروید یا برای مراسم عبادت کاتولیک بیایید.

فونداسیون لویی ویتون

این موزه دیدنی که از سال 2014 باز است، خانه برخی از بهترین هنرهای معاصر شهر است. اما ما فکر می کنیم که ساختمان قایق بادبانی شکل - که توسط فرانک گری طراحی شده است - به خودی خود یک شاهکار است.

موزه ژاکمارت آندره

وزه ژاکمارت آندره که زمانی خانه یک زوج آراسته و هنرمندانه بود، اکنون به عنوان موزه با آثاری از رامبراند، بلینی، بوتیچلی و غیره عمل می‌کند. عمارت قرن نوزدهمی به همان اندازه جذاب است، با پلکان‌های مرمری بزرگ و دیوارهای گالری که #احساس آپارتمانی را دوباره تعریف می‌کند.

میدان دو تروکادرو

خوب، بیایید واقعی باشیم: وقتی از پاریس دیدن می کنید، به نوعی انتظار دارید عکس های حماسی از برج ایفل بگیرید. بنابراین می‌توانید مستقیماً به میدان تروکادرو (Place du Trocadéro) بروید، فضایی مرتفع و باز با منظره‌ای ستارگان از نمادین‌ترین مکان دیدنی پاریس.

گورستان پر لاشز

تقریباً همه چیز در پاریس در سطح بعدی زیبا است، بنابراین جای تعجب نیست که گورستان‌های آن بیش از آنکه تاسف‌آور باشند، انحراف الهی دارند. یک بعدازظهر ابری را به قدم زدن در 108 جریب پرلاشز بگذرانید، سپس بر مزار گرترود استاین و اسکار وایلد ادای احترام کنید.

Butte-aux-Cailles

پاریس یکی از بهترین شهرهای جهان برای هنر خیابانی است که محله بالای تپه Butte-aux-Cailles گواه آن است. منطقه سیزدهم کوچه‌های سرسبز دارد که بوم‌های رنگارنگ و گرافیتی‌های رنگارنگ و شابلون‌های شوخ‌آمیز اثر میس.تیک نماد پاریس پاشیده شده است.

تاق پیروزی

همانطور که گویی مناظر طاق پیروزی به اندازه کافی خیره کننده نیستند، مناظر طاق پیروزی حتی باورنکردنی تر هستند. این یک صعود بسیار تنگه‌ستیز به قله است، اما هوای تازه و مناظر 360 درجه‌ای از پاریس ارزش آن را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی