کد: 140107076547118521
در دسترس نیست

آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی

کد: 140107076547118521

، (اخبار رسمی): امروزه یکی از مهم ترین آموزش هایی که مردم سعی می کنند یاد بگیرند، آموزش زبان انگلیسی است. همان طور که می دانید زبان انگلیسی یکی از پرکاربرد ترین زبان ها در جهان است. ۵۳ کشور در جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند. در سال های اخیر صحبت به زبان فرانسوی بسیار رونق پیدا کرده است.

آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی
آموزش تخصصی زبان فرانسوی

بخصوص در میان توریست ها و دانشجویان و متخصصان هر چه از زبان فرانسوی بگوییم بازم هم کم است زبان فرانسوی را به زبان سیاست می شناسند. در این متن برای شما از آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت خواهیم کرد.

آموزش زبان انگلیسی

در دنیای امروزه به دلیل ارتباطات گسترده میان کشور ها یادگیری زبان انگلیسی بسیار اهمیت پیدا کرده است. آموزش زبان انگلیسی در مدارس و دانشگاه انجام می شود اما متاسفانه آموزشی خوبی به دانش آموز داده نمی شود. به همین خاطر دانش آموز باید به سراغ یک منبع دیگر اموزشی برود. در کشور ما موسسه هایی وجود دارد که زبان انگلیسی را به راحت ترین شکل ممکن به شما آموزش می دهند. همان گونه که میدانید کشور های امریکا و انگلستان بر روی زمینه های بسیار از جمله : تکنولوژی و … تسلط بسیاری پیدا کرده اند. به همین منظور آموزش زبان و یادگیری آن اهمیت فراوانی دارد. در این بین پیدا کردن آموزشگاهی که بتواند زبان های مختلف را به خوبی به شما آموزش دهد سخت است.

آموزش زبان فرانسوی

قطعا شما هم نمی دانستید که ۷۰ کشور در جهان یا به زبان فرانسوی صحبت می کنند و یا یکی از زبان های رسمی آن کشور است. بعد از زبان انگلیسی پرطرفدار ترین زبانی که مردم مشتاق به یادگیری آن هستند زبان فرانسوی می باشد. زبان فرانسوی هم زبان کار و هم زبان رسمی در سازمان ملل و اتحادیه ی اروپا، یونسکو، ناتو و کمیته ی بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است. این زبان زبان بین المللی رقص و هنر و تئاتر و معماری و مد و فشن و … است. آیا می دانید با آموزش زبان فرانسوی دسترسی به نسخه اصلی متون ادبی فرانسه دارید و به این معناست که شما دسترسی به ترانه ها و سینمای فرانسه را دارید. شما با آموزش زبان فرانسوی می توانید بعد از آن به راحتی زبان های اسپانیولی و ایتالیایی و پرتغالی و حتی رومانیای را نیز یاد بگیرید.

ساختار زبان فرانسوی

الفبای زبان فرانسوی بر اساس زبان لاتین است و ۲۶ حرف ساده دارد. ۸۵ درصد زبان فرانسوی کلمات لاتین هستند. ۵/۱ درصد زبان فرانسوی کلمات آلمانی و ۱/۰ درصد کلمات عربی و ۱/۰ درصد کلمات اسکاندیناوی و ۱۲ درصد از اسپانیای و ایتالیایی و انگلیسی و … تشکیل شده است. زبان فرانسوی از نظر ریشه بخش های مشترک بسیاری با زبان لاتین دارد. این زبان از خانواده ی هندی و اروپایی است.

آیا آموزش زبان فرانسوی سخت است؟

جواب دادن به این سوال تا حدی نسبی می باشد و بیش از همه به دانش فعلی شما بستگی دارد. به طور کلی نمی توان گفت زبان سختی است. آموزش زبان فرانسوی نسبت به انگلیسی زمان بیشتری را می طلبد چرا که جزئیات گرامری بیشتری نسبت به انگلیسی دارد. تنها تفاوتی که دارد طرز بیان کلمات است.

انتخاب آموزشگاه

همان طور که گفتیم در مدارس و دانشگاه ها  به دانش آموز آموزش خوبی داده نمی شود. به همین خاطر دانش آموز باید به دنبال یک آموزشگاه معتبر با مهارت آموزش بالا باشد. انتخاب آموزشگاهی که هم زبان انگلیسی و هم اموزش زبان فرانسوی داشته باشد و همچنین با روش های نوین به شما آموزش دهد، سخت است. فاکتور های بسیاری برای انتخاب اموزشگاه وجود دارد که شما با دانستن آنها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. مهم ترین فاکتوری که یک آموزشگاه خوب باید داشته باشد آموزش اصولی و درست است. معیار مهم دیگری که باید داشته باشد هیجان انگیز نمودن کلاس درس برای دانش آموز است به طوری که دانش آموز خودش به دنبال کسب دانش باشد. معیار مهم دیگر ایجاد شور و شوق در دانش آموز است. در صورتی که آموزگار بتواند شور و انگیزه یادگیری را در دانش آموز ایجاد کند دانش آموز ترغیب به بهتر عمل کردن می شود. مهم ترین معیار آموزش زبان فرانسوی و انگلیسی و یا هر زبان دیگری آموزگار آن مهارت است. زمانی که استاد با روش های نوین و متفاوت کلاس های آموزشی خود را برگزار می کند. باعث بهتر عمل کردن دانش آموز خودش می شود

سخن پایانی

امروزه کسی نیست که نداند در دنیای جدید شما برای یک سرچ ساده و دستیابی به اطلاعات مورد نیاز لازم است که زبان انگلیسی را بلد باشد. آموزش زبان انگلیسی امروزه به شدت احساس می شود. چرا که بیشتر کشور های جهان به زبان انگلیسی و بعد از آن به زبان فرانسوی صحبت می کنند . مقالات و پژوهش ها به زبان انگلیسی هستند. زبان بین المللی مد و معماری و تئاتر و …. فرانسوی است. شما برای آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی نیاز به یک آموزشگاه خوب دارید. آموزشگاهی که شور و شوق و انگیزه یادگیری را در شما ایجاد کند و استاد با روش های جدید زبان را به راحتی به شما آموزش دهد. کارگاه های گروهی برای بحث و گفت و گو ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپایرال

اسپایرال یک همراه مناسب برای سفر شما به سرزمین زبان‌ها است. در این سفر، ما گام به گام با شما همراه هستیم تا بتوانید به آسانی از پیچ و خم جاده‌های این سرزمین عبور کنید و همزمان از چشم انداز اطرافتان هم لذت ببرید.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش