اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107126754321710
در دسترس نیست

رونمایی از سایت پازارلیک با هدف معرفی فروشگاه‌های اینترنتی کشور ترکیه

کد: 140107126754321710

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین کشور ترکیه و معرفی کد تخفیف و حراجی‌های آن‌ها، از سایت پازارلیک به آدرس www.pazarlic.com در 1 مهرماه 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پازارلیک با هدف معرفی فروشگاه‌های اینترنتی کشور ترکیه
لوگوی مجموعه پازارلیک

پازارلیک تنها وبسایت فارسی زبان است که اقدام به بررسی و معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین در ترکیه می‌نماید.

به گزارش پازارلیک، سایت www.pazarlic.com که یک سایت مرجع فارسی زبان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین کشور ترکیه را تسهیل نموده و با ارائه کد تخفیف خریدی به‌صرفه‌تر را برای فارسی زبانان مقیم و مسافر ترکیه به ارمغان آورد.

سرکار خانم سمیه شجاعی افشرد، هم بنیان گذار پازارلیک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به هزینه‌های بالای سفر یا مهاجرت به کشور ترکیه و همچنین وجود فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین بیشمار در این کشور اقدام به معرفی و ارائه کدهای تخفیف کاملا معتبری نمودیم تا تمامی فارسی زبانان مقیم و مسافر کشور ترکیه اعم از ایرانیان، افغانی‌ها و تاجیک‌ها بتوانند با تخفیف از آن‌ها خرید و استفاده کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « پازارلیک تنها وبسایت فارسی زبان است که اقدام به بررسی و معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین در ترکیه می‌نماید. همچنین رقبای پازارلیک که به زبان ترکی در این کشور فعالیت می‌نمایند معمولا اقدام به انتشار کدهای تخفیف نامعتبر و تاریخ گذشته می‌نمایند که در این زمینه هم پازارلیک اولین مرجع معتبر بوده و تمامی کدهای تخفیف و حراجی‌ها را پیش از انتشار تست می‌نماید.

یکی دیگر از بخش‌های این مجموعه، مجله پازارلیک است که در آن مطالب بسیار سودمندی در زمینه زندگی دیجیتالی و اینترنتی در کشور ترکیه که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد، منتشر می‌نماید.

همچنین تمامی فارسی زبانان با استفاده از این پلتفرم سودمند اقدام به جمع‌آوری پازکوین می‌نمایند. پازکوین یک اعتبار داخلی بوده و افراد با استفاده از آن می‌توانند از خدمات ویژه مانند کدهای تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین ترکیه بهره‌مند شوند.»

گفتنی است پازارلیک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اعطای ۱۰ پازکوین به ازای ثبت نام و روزانه ۱ پازکوین به ازای بازدید روزانه از سایتکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پازارلیک به آدرس www.pazarlic.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پازارلیک | Pazarlik

پازارلیک، اولین و تنها پلتفرم فارسی زبان در کشور ترکیه است که اقدام به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین این کشور نموده تا فارسی زبانان مقیم و مسافر این کشور بتوانند ضمن آشنایی با برندهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، با استفاده از کدهای تخفیف موجود در پازارلیک همیشه ارزان‌تر از این برندها خرید کنند. این فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند پوشاک، سوپرمارکت اینترنتی، تاکسی اینترنتی، رزرو خدمات منزل و... در کشور ترکیه اقدام به ارائه محصولات و خدمات آنلاین می‌نمایند. لذا تمامی فارسی‌زبانان مقیم و مسافر کشور ترکیه از اقوام و ملیت‌های مختلف (ایرانی، افغانی، تاجیک و...) جامعه هدف پازارلیک را تشکیل می‌دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]