اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107166758521710
در دسترس نیست

پازکوین، هدیه ارزشمند پازارلیک به کاربران فارسی زبانش

کد: 140107166758521710

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از پلتفرم پازارلیک، پازکوین جمع کنید و به ازای پازکوین به دست آمده کد تخفیف 100 درصدی هدیه بگیرید.

پازکوین، هدیه ارزشمند پازارلیک به کاربران فارسی زبانش
پازکوین، هدیه ارزشمند پازارلیک به کاربران فارسی زبانش

پازارلیک اولین و تنها مرجع فارسی زبان در کشور ترکیه است که اقدام به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین نموده و کدهای تخفیف و حراجی‌های ارزشمند آن‌ها را برای مخاطب خود منتشر می‌نماید.

پازکوین یک اعتبار درون‌برنامه‌ای است که پازارلیک آن را برای قدردانی از کاربران وفادارتر خود طراحی و پیاده‌سازی کرده.

شما با انجام اقداماتی همچون ثبت نام در وبسایت، بازدید روزانه، امتیازدهی به کوپن‌های تخفیف و درج نظر و...، شروع به تولید و جمع‌آوری پازکوین برای خود می‌نمایید. با استفاده از پازکوین‌های به‌دست آمده از مزایای ویژه‌ای همچون دریافت کد تخفیف 100 درصدی خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین ترکیه برخوردار خواهید شد. همچنین در بازه‌های زمانی مختلف پازارلیک با همکاری برندهای ترکیه‌ای اقدام به برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جوایز ویژه خواهد کرد. با داشتن پازکوین بیشتر شانس برنده شدن شما بیشتر خواهد شد. پس همین حالا با ثبت نام در وبسایت پازارلیک 10 پازکوین اول خود را به دست آورید.

به گفته سمیه شجاعی هم‌بنیان‌گذار پلتفرم پازارلیک، به جهت تقدیر از کاربران وفادار این پلتفرم خدمات ویژه‌ای برای وفادارترین کاربران تهیه و تدارک دیده شده که با استفاده از پازکوین امکان سنجش میزان وفاداری ان‌ها فراهم شده. در ادامه با برخی از خدمات ویژه کاربران وفادار آشنا خواهید شد:

  • ارائه کدهای تخفیف 100 درصدی جهت خرید رایگان تا سقف مشخص از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین کشور ترکیه
  • اطلاع‌رسانی سریعتر تخفیف‌های دارای محدودیت زمانی و تعدادی به کاربرانی که پازکوین بیشتری را در حساب کاربری خود دارند
  • برگزاری قرعه کشی و افزایش شانس کاربران به ازای پازکوین‌های موجود در حساب کاربری
  • اهدای هدایای سورپرایزی مانند تیکت کنسرت و مراکز تفریحی به کاربران وفادارتر (میزان پازکوین)
  • و ده‌ها خدمت ارزشمند دیگر که به گفته سرکار خانم سمیه شجاعی این خدمات به منظور تقدیر و تشکر از توجه کاربران فارسی‌زبان به این پلتفرم تهیه شده.

پازارلیک اولین و تنها مرجع فارسی زبان در کشور ترکیه است که اقدام به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین نموده و کدهای تخفیف و حراجی‌های ارزشمند آن‌ها را برای مخاطب ایرانی، افغانی و تاجیک خود منتشر می‌نماید.

در پایان سرکار خانم سمیه شجاعی هم‌بنیان‌گذار اولین و تنها پلتفرم معرفی کدهای تخفیف و حراجی‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین کشور ترکیه از کاربران این پلتفرم درخواست کرد تا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت تماس با ما با کارشناسان پازارلیک درمیان بگذارند تا این پلتفرم هر روز خدمات ارزشمندتری را به فارسی‌زبانان مقیم و مسافر ترکیه ارائه نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پازارلیک | Pazarlik

پازارلیک، اولین و تنها پلتفرم فارسی زبان در کشور ترکیه است که اقدام به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین این کشور نموده تا فارسی زبانان مقیم و مسافر این کشور بتوانند ضمن آشنایی با برندهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، با استفاده از کدهای تخفیف موجود در پازارلیک همیشه ارزان‌تر از این برندها خرید کنند. این فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند پوشاک، سوپرمارکت اینترنتی، تاکسی اینترنتی، رزرو خدمات منزل و... در کشور ترکیه اقدام به ارائه محصولات و خدمات آنلاین می‌نمایند. لذا تمامی فارسی‌زبانان مقیم و مسافر کشور ترکیه از اقوام و ملیت‌های مختلف (ایرانی، افغانی، تاجیک و...) جامعه هدف پازارلیک را تشکیل می‌دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه