کد: 140107146756318524
در دسترس نیست

خرید ترازوی صنعتی با کیفیت

خرید ترازوی صنعتی با کیفیت

کد: 140107146756318524

، (اخبار رسمی): امروزه بسیاری از افراد با مشاغل مختلف به دنبال خرید ترازو صنعتی با کیفیت هستند. ترازو صنعتی یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع ترازو موجود در بازار است که بدنه بسیار مقاوم تر و باکیفیت تری نسبت به سایر مدل های ترازو دارد.

خرید ترازوی صنعتی با کیفیت
خرید ترازو صنعتی

 همواره حساسیت خرید لوازم و تجهیزات صنعتی بسیار بالاتر از خرید سایر لوازم موجود در بازار است. ترازو صنعتی بدون شک بسیاری از نیاز های کارخانه ها و صنایع را برطرف خواهد کرد. این دستگاه ها معمولاً عمر مفید بسیار بالایی دارند. البته امروزه امکانات و قابلیت های بسیار پیشرفته تر و جدیدتری در طراحی این دستگاه ها قرار گرفته است.

خرید ترازو صنعتی

خرید ترازو صنعتی برای توزین بسیاری از اجسام و مواد در کارخانجات و صنایع کوچک و بزرگ الزامی است؛ زیرا در محیط های صنعتی اندازه گیری مواد و لوازم مختلف با دشواری بیشتر همراه است، به همین خاطر باید از ترازو صنعتی با دقت بالا استفاده شود. عملکرد ترازو صنعتی بسیار بهتر و مطلوب تر از سایر ترازو های موجود در بازار است، به همین خاطر همواره این محصول ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و محیط خشن صنعتی، بسیار مقاوم و مستحکم هستند و هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود. نگهداری و مراقبت از ترازو صنعتی کار چندان سخت و دشواری نیست. بهتر است هرچند وقت یکبار این ترازو پرکاربرد را تمیز کنید تا از این طریق احتمال بروز خطا به هنگام توزین مواد و اجسام مختلف، کاهش پیدا کند.

حتماً بعد از خرید ترازو صنعتی باید فضای مناسبی را برای نصب آن تعیین کنید؛ زیرا این دستگاه نباید در معرض آب قرار گیرد. در غیر این صورت ممکن است به بسیاری از قطعات این دستگاه، آسیب وارد شود. معمولاً بدنه این دستگاه را از جنس استیل ضد زنگ طراحی می کنند تا از این طریق میزان مقاومت دستگاه در برابر شرایط محیطی افزایش پیدا کند.

این دستگاه، طراحی بسیار ساده ای دارد. امروزه پیشرفته ترین و بهترین قطعات در ساخت این دستگاه، به کار گرفته می شود، به همین خاطر کیفیت و کارایی مطلوب این دستگاه همواره تضمین شده است. معمولاً یک نمایشگر LED و یا LCD بر روی این دستگاه در نظر گرفته می شود تا اپراتور بتواند به راحتی وزن اجسام و مواد مورد نظر را مشاهده کند. امکانات و قابلیت های بسیار دیگری ممکن است در انواع مدل های این دستگاه دیده شود که کارفرما بهتر است قبل از خرید ترازو صنعتی در مورد مشخصات آن، اطلاعات کاملی به دست آورد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه نامطلوب و نامناسبی خریداری کنید.

انواع ترازو صنعتی

ترازوی صنعتی به دلیل تنوع بسیار مطلوبی که دارد همواره مورد استقبال کارخانه ها و صنایع مختلف قرار می گیرد. همه کارفرمایان با در نظر گرفتن نیاز کسب و کار خود می توانند ترازو صنعتی مناسب سفارش دهند. انواع ترازو صنعتی با در نظر گرفتن امکانات و آپشن هایی که دارند به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند. فروشگاه های ابزار و یراق بیشتر از ترازوهای صنعتی مجهز به چاپگر استفاده می کنند. دقت و خطای این دستگاه نیز با یکدیگر متفاوت است و به نوع کسب و کار افراد بستگی دارد. امروزه انواع برندهای ایرانی و خارجی این دستگاه ها را تولید و به بازار عرضه می کنند. بنابراین کارفرمایان با در نظر گرفتن بودجه و نیاز کسب و کار خود، می توانند جهت خرید ترازو صنعتی مناسب، اقدام کنند.

بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها از مدل ترازوی کارگاهی استفاده می کنند. امروزه ظرفیت های متعددی از این دستگاه طراحی و تولید شده است. معمولاً برای وزن های 30 کیلوگرمی، 50 کیلوگرمی و همچنین 70 کیلوگرمی قابل استفاده هستند. این دستگاه ها از نظر شکل ظاهری نیز در دو دسته علمک دار و غیر علمک تقسیم بندی می شوند.

ترازو آزمایشگاهی صنعتی

ترازو آزمایشگاهی صنعتی، یکی دیگر از مدل های این دستگاه است. این دستگاه علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارد، از دقت بیشتری نیز برخوردار است. توان تحمل وزن این مدل از ترازو بسیار پایین تر از ترازو صنعتی کارگاهی است و از نظر ظاهری نیز، ابعاد و اندازه بسیار کوچک تری دارد. این دستگاه حداکثر وزن 15 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. ترازو آزمایشگاهی صنعتی بیشتر در صنایع رنگ، ابزارآلات و یراق آلات، نساجی و … به کار گرفته می شود. کمپانی معروف خارجی و ایرانی، مسئولیت طراحی و ساخت این دستگاه را برعهده می گیرند. 

هنگام خرید ترازو صنعتی به چه فاکتورهایی باید توجه کرد؟

هنگام خرید ترازو صنعتی بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که به سیستم شمارش تعداد قطعات مجهز باشد؛ زیرا این ویژگی در مراکز صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث افزایش سرعت بسته بندی محصولات در کارخانه ها خواهد شد. علاوه بر این درصد خطای نیروی انسانی را نیز کاهش خواهد داد. کارخانه و صنایع از محیط های خشن صنعتی محسوب می شوند که باید به طور مرتب نظافت شوند. بر همین اساس بهتر است دستگاه های صنعتی خریداری شده در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار