کد: 140201307244518524
در دسترس نیست

تعویض و تعمیر انواع ترازو

تعویض و تعمیر انواع ترازو

کد: 140201307244518524

، (اخبار رسمی): ترازو دیجیتالی نوعی ترازو است که اکثریت ترازو تولید شده امروزی را تشکیل می دهد. البته به عبارت دیگر باید بگوییم که تقریباً تمام ترازو هایی که امروزه ساخته می شوند به جز چند استثنا دیجیتال هستند.

تعویض و تعمیر انواع ترازو
خرید ترازو فروشگاهی

ممکن است در هنگام کار با ترازو به مشکلات مختلفی روبرو شوید که نیاز به تعویض و تعمیر ترازو باشد بنابراین تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به مشکلات ترازو دیجیتالی فروشگاهی و اشنایی با خرید ترازو فروشگاهی بپردازیم.

خرید ترازو

 یک ترازو دیجیتالی فروشگاهی از قطعات الکترونیکی ساخته شده است که می تواند وزن اشیاء را از طریق حسگرهایی که استفاده می کند بدست آورد و آن ها را به انرژی الکتریکی تبدیل کند، سپس عدد وزن را روی صفحه نمایش می دهد. ترازو های قبلی این قطعات را نداشتند، اما یک حسگر گرانشی نیز داشتند و از عقربه به عنوان نمایشگر دیجیتال استفاده می کردند. 

البته باید گفت که خطای اندازه گیری ترازو های قدیمی بسیار زیاد است و نمی توان به طور دقیق یک جسم را با آنها اندازه گیری کرد. اما مدل های دیجیتال ترازو می توانند هر جسمی را اندازه گیری کنند و وزن آن را به دقت روی صفحه نمایش دهند. 

دقت بالا ترازو دیجیتالی

البته این ترازو ها نیز انواع مختلفی دارند که هر کدام دقت اندازه گیری متفاوتی دارند. اما به طور کلی ترازو دیجیتال وضوح بالاتری نسبت به ترازو قدیمی دارد. همانطور که گفته شد ترازو دیجیتال دارای بخش های مختلفی است که در ادامه این مقاله اطلاعاتی در مورد آنها ارائه خواهیم کرد. یکی از مهمترین قطعات مورد استفاده در این ترازو یک سنسور وزن به نام لودسل است. انواع مختلفی از لودسل ها در ترازو های مختلف وجود دارد. این لودسل ها در ترازو حساسیت بیشتری دارند و باید با دقت بالایی اندازه گیری شوند.

انواع قطعات در ترازو دیجیتال

 برای اندازه گیری بهتر، این دستگاه ها از چندین لودسل در اطراف یا وسط ترازو با اندازه نسبتا بزرگ استفاده می کنند تا دستگاه به راحتی بتواند بارهای مختلف را اندازه گیری کند. به طور کلی، ترازو دیجیتال دارای بدنه ای بادوام است که می تواند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کند، برخی از این ترازو ها برای کارهای مرطوب استفاده می شوند یا ممکن است مواد روی این ترازو کاملا مرطوب قرار داده شوند.

به همین دلیل بدنه این ترازو از فلز بادوام ساخته شده است که می تواند تمامی مواد را تحمل کند. همه ارقام ترازو دارای نمایشگری هستند که وزن عدد را نشان می دهد.

البته بسته به نوع ترازو نمایشگر اعداد و اطلاعات متفاوتی را نشان می دهد. همه ترازو دارای صفحات یا سینی هستند. برای خرید ترازو با کیفیت با ما همراه باشید.

ترازو های کوچک و بزرگ

 همگی فضایی برای محموله یا انبار دارند. البته، استثنائاتی نیز هستند. آنها بیشتر از نوع مقیاس هستند و برای اندازه گیری اجسام بسیار بزرگ استفاده می شوند که با مقیاس کوچک ترازو یا مقیاس کوچک قابل اندازه گیری نیستند. یکی دیگر از قطعات مورد استفاده در مدل های دیجیتال ترازو سیم و کابلی است که می تواند نمایشگر را به سنسور وزن متصل کند تا نشانگر عدد وزن یا سایر اطلاعات را نمایش دهد.

 از آنجایی که همه دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیکی پس از استفاده طولانی مدت نیاز به سرویس دارند، رتبه‌بندی وزنی مانند ترازو از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است نیاز به نگهداری بهتر داشته باشد. این محصولات ارزشمند ممکن است پس از مدتی طولانی که نیاز به تعمیر دارند دچار نقص شوند، اما مهمترین سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه مشکل ترازو دیجیتالی خود را حل کنیم؟ ترازوهای فروشگاهی دیجیتال در سه مدل شامل ترازو ساده، چاپگر و چاپگر لیبل موجود است.

• ترازو ساده:

 از نام محصول مشخص است که فاقد چاپگر و لیبل است و فقط برای اندازه گیری مواد استفاده می شود. این دستگاه به صورت درام ساخته شده و شامل بدنه، کیبورد، صفحه نمایش و کیف شارژ می باشد. این دستگاه در مقاصد میوه فروشی، بازار میوه و تره بار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. 

اینکه این محصولات در برندهای مختلف تولید می شوند، انتخاب را برای مصرف کنندگان آسان می کند و در واقع این محصولات نیز در دسته دستگاه های مقرون به صرفه قرار می گیرند.

• ترازو با چاپگر: 

از این دستگاه می توان رسیدهای فروش شامل نام محصول، وزن، قیمت محصول و مبلغ کل را ذخیره و با استفاده از بارکدخوان به صندوق انتقال داد. این محصول برای فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و در سطوح کیفی و ظرفیت های مختلف تولید می شود. در واقع این استاندارد اجازه می دهد تا بارکد محصول وزن دار به طور جداگانه روی رسید درج شود.

• چاپگرهای برند ترازو: 

با خرید این محصولات خرید از فروشگاه زنجیره ای خود را آسان تر کنید. اما از چه طریق؟ این دستگاه ها می توانند برچسب هایی را چاپ کنند که شامل اطلاعاتی مانند تاریخ ساخت، برچسب، تاریخ انقضا، تاریخ فروش و غیره باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید