اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176761419074
در دسترس نیست

یخچال ایستاده ویترینی

قیمت و فروش یخچال ویترینی ایستاده

کد: 140107176761419074

، (اخبار رسمی): یخچال صنعتی امروزه در مدل های مختلف در فروشگاه های مواد غذایی دیده می شود. این محصول در انواع و ابعاد مختلف و مناسل برای کاربرد های متفاوت تولید می شود،یخچال صنعتی از قدرت موتور بالاتری نسبت به یخچال خانگی برخوردار است، و نمای ویترینی دارد، تا محصولات به وضوح در معرض دید همگان قرار گیرند.

قیمت و فروش یخچال ویترینی ایستاده
قیمت یخچال ایستاده

یخچال ایستاده یکی دیگر از انواع یخچال فروشگاهی می باشند که در ابعاد و گنجایش مختلف تولید می شوند از این یخچال ها می توان برای نگهداری طیف گسترده ای از محصولات غذایی استفاده کرد

یخچال ایستاده در چه مکانهایی استفاده میشوند؟

یخچال ایستاده یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه مواد غذایی می باشند؛ و با توجه به محصولی که قصد نگهداری آن را دارید در طرح ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

ما در صنایع برودتی اورست با توجه به نیاز های مختلف، طرح های مختلفی از یخچال ایستاده را برای هر صنف تولید می کنیم تا خریدار بتواند از میان تنوع محصولات، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند.

ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟

یخچال ایستاده در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند. این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

یخچال ایستاده همانطور که ذکر شد در مدل ها و ابعاد های گوناگونی تولید شده و عرضه می شود که شما میتوانید از طریق تماس باما برای خرید یخچال ویترینی ایستاده اقدام کنید همچنین اگر دنبال یخچال ایستاده دست دوم هستید نیز می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

    مشخصات هر یخچال ایستاده ای با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.
    یخچال ایستاده در مدل های قصابی،  یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دو درب
  • یخجال ایستاده سه درب 
  • یخچال ایستاده چهار درب 
  • یخچال ایستاده شش درب
  • یخچال ایستاده هشت درب

شرایط گارانتی

    کابین یخچال از جمله: اپراتور، کندانسور، ترموستات، اورلودو.

در صورت نقص فنی موارد ذکر شده بنا به تشخیص دایره سرویس صنایع برودتی اورست در مدت ۱۸ ماه پس از تاریخ تولید به طور رایگان تعمیر و یا تعویض خواهد شد.
این تعهد در صورتی قابل اجرا است که نقص فنی در اثر عدم توجه به نکات فنی در موقع ساخت باشد و عوامل دیگری از قبیل نوسانات برق، ضعف ولتاژ نیروی برق، سهل انگار و عدم مراقبت در نگهداری، شکستی ناشی از سقوط و موارد مشابه را شامل نمی شود.
 شیشه شامل گارانتی نمی باشد.

نحوه سفارش و شرایط خرید و تحویل محصول به چه شکل است؟

  •     برای خرید محصولات صنایع برودتی اورست، لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
  •     شما می توانید از سراسر کشور سفارش خود را به صورت تکی و حتی عمده به صورت آنلاین و حتی حضوری ثبت کنید.
  •     ارسال به سراسر کشور از طریق باربری های معتبر صورت می گیرد.

برای خرید یخچال ایستاده باید چه مسائلی را در نظر بگیریم؟

از این رو شما هنگام خرید یخچال ایستاده باید تمامی شرایط از جمله: کاربرد، دمای یخچال، فضای فروشگاه و شرایط اقلیمی شهرتان را در نظر بگیرید، و در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید، تا بتوانید با خرید محصول مناسب، کسب و کار خود را به بهترین نحو توسعه دهید.

یخچال ایستاده آزمایشگاهی

یخچال ایستاده تک درب و دو درب که قابلیت تنطیم دما را دارد به عنوان یخچال داروخانه و یا یخچال آزمایشگاهی برای نگهداری دارو و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین یکی دیگر از ویژگی های برجسته این دستگاه قابلیت تخلیه آب از زیر یخچال را دارد که محیط کار را آلوده نکند.

یخچال ایستاده کینو 

یخچال ایستاده کینو یکی از برند های معروف، پر طرفدار و به تبع آن پر فروش ترین انواع یخچال ایستاده می باشد که در کافه ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.به صورت تک درب دو درب تولید میشود همچنین نوع رستورانی این یخچال ها نیز موجود می باشد.

یخچال سوپرمارکتی

از انواع یخچال ایستاده تک درب تا شش درب می توان به عنوان یخچال سوپرمارکت و مغاره مورد استفاده قرار گرفت. این یخچال های ایستاده قابلیت نصب استیکر را دارند و همچنین ابعاد آنها نیز قابلیت سفارشی سازی دارد.

یخچال ایستاده سه درب

یخچال ایستاده سه درب با طول 2 متر اغلب در فروشگاه ها برای نگهداری مواد لبنیاتی و پروتئینی که تحت عنوان یخچال پروتئینی و لبنیاتی شناخته می شوند. طبقات این یخچال به درخواست مشتری میتواند به صورت شیشه ای و یا فلزی و پلیت باشدو

یخچال قصابی

یخچال قصابی یکی دیگر از انواع یخچال ایستاده می باشد که ابعاد آن و طبقات داخلی آن به نسبت یخچال های ایستاده متفاوت می باشد زیرا در صورت درخواست مشتری می توان در آن بنماری قرار داد و همچنین این نوع یخچال ها دارای لاشه آویز می باشد. 

یخچال نوشابه ایستاده

یخچال ایستاده تک درب در رستوران ها، فست فودی ها و سوپرمارکت ها به عنوان یخچال نوشابه و نوشیدتی و مورد استفاده قرار می گیرد این یخچال ها قابلیت نصب استیکر با طرح دلخواه شما را دارند. و طبقات آنها قابلیت جابه جایی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]