اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762019609
در دسترس نیست

سریعترین روش خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه با پرداخت در محل

کد: 140107176762019609

، تهران , (اخبار رسمی): ما مفتخریم که افتتاحیه سایت هوم سازه، نمایندگی فروش بهترین برند های ایرانی لوازم آشپزخانه را به شما دوست داران لوازم خانگی و آشپزخانه معرفی کنیم. شرکت هوم سازه بیش از 14 سال سابقه در حوزه توزیع کننده لوازم آشپزخانه مانند: گاز، فر، هود، سینک و . . . در سطح کشور است.

سریعترین روش خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه با پرداخت در محل
هوم سازه افتتاح شد.

سایت هوم سازه همکاری مستقیم با معتبرترین برند هایی همچون: اخوان ، کن ، استیل البرز و ... همکاری می کند و همین امر موجب عرضه شدن محصولات با مناسب ترین قیمت و کیفیت به بازار شود.
محصولات موجود در هوم سازه
شرکت هوم سازه با الگو برداری از گروه  بزرگ صنعتی  appliancesonline  در صنعت لوازم آشپزخانه فعالیت میکند شروع به فروش این لوازم در داخل ایران کرده است . هوم سازه در چهار سبک از لوازم آشپزخانه فعالیت گسترده تری دارد که شامل:
سینک ظرفشویی :
سینک های ظرفشویی به دو صورت سینک توکار و روکار انجام می شود. اغلب سینک های ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند و قابلیت تمیز شدن خوبی دارند.سینک های ظرفشویی در جنس های شیشه ای و سرامیکی هم در بازار عرضه می شوند و طرفداران خودش را دارد.
گاز رومیزی:
آشپزخانه های امروزی همچون باقی بخش های زندگی بشر دچار تغییراتی شده اند و تجهیزات جدید و مدرن جایگزین وسیله های قدیمی و جاگیر شده اند. یکی از این تغییرات تغییر در اجاق گازها بوده است. گازهای مبله و قدیمی جایشان را به گاز رومیزی داده اند که استفاده آسان تری دارند .گاز های رومیزی در 3 نوع صفحه الکتریکی،گازسوز و القائی دسته بندی می شوند. گاز رومیزی به دلیل اشغال نکردن فضا برای واحد های آپارتمانی و آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است و همچنین حمل و نقل بسیار ساده ای دارد. انتخاب امنی برای خانه ای است که در آن کودک خردسال باشد زیرا خطر آتش سوزی به شدت کاهش می یابد. طراحی و ظاهر شیکی دارد و با تنوع فوق العاده اش دست شما را در انتخاب مدل و طرح بسیار باز گزاشته است.
فر توکار:
فر های توکار از لحاظ کارکردی شامل مدل های مختلف گازی و برقی بوده است که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را برخوردار هستند. مهم ترین نکته در هنگام خرید فر توکار سایز آنها است. بیشتر مدل های موجود در بازار دارای عرض 60، 70، 90 و 120 سانتی متر هستند و به همین دلیل است که باید این ابعاد به گونه ای با فضای مورد نظر در آشپزخانه شما متناسب باشند.
هود آشپزخانه:
هود های آشپزخانه در دنیای امروز به یکی از مهمترین اجزای هر آشپزخانه تبدیل شده ازین رو بهتر است اطلاعات بیشتری درباره این محصول داشته باشید و دقت بیشتری در خرید این محصول بکنید . از انواع هود های آشپزخانه می توان به هود زیرکابینتی، هود شومینه ای، هود مورب، هود مخفی، هود جزیره ای، هود کشویی و غیره اشاره کرد. مهم ترین فاکتور اندازه هود است که متناسب آشپزخانه شما باشد. قدرت مکش هود یکی دیگر از مهم ترین نکات است که حتما باید به آن توجه شود تا بتواند حداقل 200 فوت مکعب در دقیقه، انتقال دهد
بهترین برند های ایرانی لوازم آشپزخانه
اخوان:

بیش از نیم قرن است که برند اخوان در صنعت آشپزخانه فعالیت می کند. این کارخانه فعالیت خود را از سال 1348 در زمینه تولید لوازم آشپزخانه آغاز کرد. کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات تولید شده باعث محبوبیت و موفقیت این برند شده است. نمایندگی فروش اخوان جم در گسترده ترین شبکه فروش و با قویترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز است.
استیل البرز:
شرکت استیل البرز فعالیت خود را از سال 1371 شروع نموده است و با تکیه بر نیروی کار آزموده توانسته سهم قابل توجهی از بازار لوازم آشپزخانه را از آن خود نماید. نام این شرکت از نماد ها و اسطوره های ایران باستان برگرفته شده که به معنای بالا، بلند و استوار است.نمایندگی فروش استیل البرز  تولید کننده و صادر کننده انواع لوازم آشپزخانه در خارمیانه می باشد که فعالیت خود را با ماشین آلات پیشرفته در شهر شیراز آغاز نموده است. از دیگر افتخارات این شرکت می توان به دو سال متوالی جزء بیست برند برتر کشور و برنده تندیس طلا از سویس و آلمان و اولین و تنها دارنده نشان استاندارد سینک در ایران اشاره کرد.
کن:
شرکت کن در سال 1362 با تلاش های شبانه روزی توانست اولین کارخانه تولید هود را در کشور تاسیس کند و به همین علت است که در ایران هود آشپزخانه به نام هود کن شناخته شده می باشد. در سال های بعد این شرکت اقدام به گسترش دامنه محصولات خود کرد و در کنار هود، به تولید فر و سینک، اجاق گاز های توکار و ... روی بیاورد تا سبد کاملتر از تجهیزات آشپزخانه را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.نمایندگی فروش کن توانسته با آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. 


مزایای خرید از هوم سازه
نمایندگی رسمی:

شرکت هوم سازه با بیش از 14 سال فعالیت گسترده خود نماد بزرگترین نمایندگی برند های معتبر در ایران را از آن خود کرده است.
مقرون به صرفه بودن:
یکی دیگر از بهترین ویژگی های شرکت هوم سازه، مقرون به صرفه بودن آن است. این شرکت لوازم آشپزخانه را با قیمتی مناسب از خود برند خریدداری می کند و همین امر موجب به صرفه تر بودن آن نسبت به جاهای دیگر است.
ضمانت اصالت کالا:
تمامی محصولات شرکت هوم سازه دارای ضمانت کالا هستند و این موضوع سبب اعتماد مشتریان شده تا خریدی راحت و آسوده داشته باشند.
پشتیبانی و مشاوره رایگان :
هوم سازه بستری را برای ارتباط شبانه روزی رایگان مشتریان با کاربران شرکت هوم سازه فراهم کرده تا بتوانند به راحتی در ارتباط باشند و سئوالاتشان را درمیان بگذارند.
پرداخت در محل:
یکی دیگر از ویژگی های خاصی که سبب محبوبیت شرکت هوم سازه شده است، پرداخت در محل و تحویل فوری آن است که باعث اطمینان خاطر مشتریان در هنگام خرید می شود.
سخن آخر
در این مطلب قصد داشتیم تا شما را با شرکت هوم سازه، نمایندگی فروش بهترین برند های ایرانی لوازم آشپزخانه آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی و اطمینان خریدی راحت را برای خود به ارمغان بیاورید. از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاس گذاریم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل