اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786319609
در دسترس نیست

خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه به قیمت کارخانه با پرداخت در محل

کد: 140108026786319609

، تهران , (اخبار رسمی): امروز می خواهیم یکی از بهترین و خاص ترین خبر را به دست دوستداران و مشتاقان محصولات لوازم آشپزخانه برسانیم . نمایندگی فروش بهترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی لوازم و تجهیزات آشپزخانه شرکت homesazeh ، سایت رسمی خود را افتتاح کرد.

خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه به قیمت کارخانه با پرداخت در محل
نمایندگی رسمی گاز، هود، سینک و فر توکار
خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه به قیمت کارخانه با پرداخت در محل
نمایندگی رسمی محصولات اخوان گاز فر هود و سینک
خرید لوازم آشپزخانه در هوم سازه به قیمت کارخانه با پرداخت در محل
نمایندگی رسمی گاز فر هود و سینک کن

امروز می خواهیم یکی از بهترین و خاص ترین خبر را به دست دوستداران و مشتاقان محصولات لوازم آشپزخانه برسانیم . نمایندگی فروش بهترین و باکیفیت ترین سینک، گاز، فر و هود بهترین برندهای ایرانی شرکت homesazeh، سایت رسمی خود را افتتاح کرد .

این شرکت بزرگ  با الگو برداری از شرکت های بزرگ و موفق خارجی مانند  buyhomeappliance بیش از چهارده سال است که فعالیت خود را در زمینه واردات و عرضه مستقیم برند های ایرانی و خارجی در داخل ایران آغاز کرده است.

هوم سازه بزرگترین توزیع کننده انواع سینک  ، هود، گاز، فر، شیرالات و … در تمامی نقاط کشور می باشد.  فروش ویژه محصولات برند های خاص و معتبر از طریق سایت رسمی هوم سازه در تمامی نقاط ایران امکان پذیر است شما با ثبت سفارش آنلاین و انتخاب در محل تحویل فوری از نمایندگی هوم سازه خریدی آسان و مطمئنی را به برای خود ارمغان خواهید آورد .  

بهترین برند های ایرانی لوازم آشپزخانه  موجود در هوم سازه 

برند اخوان جم

گروه صنعتی اخوان در سال 1348 توسط جناب آقای محسن اخوان جم با مجوز در استان تهران تاسیس گردید و تا اکنون فعالیت های این گسترده این برند معتبر و محبوب ادامه داشته است.

کیفیت عالی و بالای محصولات تولید شده برند اخوان سبب شده که بیشتر از 50 سال یکی از مهم ترین عوامل موفقیتش به حساب آید . نمایندگی فروش اخوان جم با دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را دریافت نماید و در صدر جدول محبوب ترین برند ها قرار بگیرد . شرکت اخوان با سیستم خدمات پس از فروش گسترده خود یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محصولات لوازم آشپزخانه شما است .

استیل البرز

شرکت استیل البرز تولید کننده و صادر کننده پیشگام محصولات لوازم خانگی در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال 1371 در ایران شروع و با تکیه بر دانش و متخصصان خود توانسته است سهم قابل توجهی در فروش لوازم و تجهیزات خانگی داشته باشد و امروزه به عنوان برترین برند صادر کننده ایرانی شناخته شود .

نمایندگی فروش استیل البرز با دریافت نشان استاندارد و گواهینامه اروپا و صادرات محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی به بیش از 40 کشور امتیازات بالایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. نمایندگی فروش استیل البرز همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی خود رضایت مشتریان را به صورت تمام و کمال جلب کند .

CAN

زمانی که صحبت از محبوب ترین و پرطرفدار ترین برند ایرانی باشد، قطعا نام این برند پر آوازه را خواهید شنید . برند کن سال های متوالی است که کانون توجه همه خریداران و مشتریان لوازم آشپزخانه قرار گرفته است . این برند در سال 1362 فعالیت خود را شروع و با هدف تامین نیاز های خانواده های ایرانی پا به دنیای لوازم خانگی و آشپزخانه گذاشته است .

برند کن توانسته است با دریافت استاندارد های بین المللی در تجهیزات و لوازم آشپزخانه و دریافت بهترین جایزه در بزرگترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا را در کارنامه افتخارات خود داشته باشد.

یکی از ویژگی های محبوب از نظر مشتریان و مخاطبان این برند نمایندگی فروش کن است که همواره به صورت فعال در اختیار مشتریان بوده و به راحتی در دسترس عموم مردم است .

محصولات موجود در هوم سازه

هوم سازه در چهار سبک زیر فعالیت بسیار گسترده ای دارد که شامل :

سینک ظرفشویی
سینک های ظرفشویی موجود در هوم سازه از تنوع بسیار بالا و طراحی  زیبایی  برخوردار هستند . بدنه سینک تمامی آن ها از جنس استیل بوده و ضخامت ورق 1 میل دارند و تمامی آن ها عایق صدا هستند . عمق لگن آن ها بین 20 تا 23.5 سانتی متر متنوع است . ابعاد سینک های ظرفشویی در محدوده 120* 50 تا 83.5 تا 55 موجود می باشند . 

http://homesazeh.com/wp-content/uploads/2020/08/%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%AF-1024x489-1.jpg

گاز رومیزی 

آشپزخانه های امروزی همچون باقی بخش های زندگی بشر دچار تغییراتی شده اند و تجهیزات جدید و مدرن جایگزین وسیله های قدیمی و جاگیر شده اند. یکی از این تغییرات تغییر در اجاق گازها بوده است. گازهای مبله و قدیمی جایشان را به گاز رومیزی داده اند که استفاده آسان تری دارند.

تمامی اجاق گاز های موجود در هوم سازه از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند . تعداد شعله های گاز های رومیزی بین 3 تا 6 شعله متغیر است . ابعاد صفحه اجاق گاز بین 52*62  تا 50*97 است و تمامی محصولات از فندک اتوماتیک و ترموکوپل برخوردار هستند . برخی از گاز های رومیزی دارای قفل و بست و شعله پخش کن هستند .

فر توکار 

 ابعاد فر های توکار موجود در هوم سازه تنها در سایز 55*60*60  موجود می باشند . از ویژگی های تمامی فرهای توکار هوم سازه می توان به حسگر پخت غذا، قفل کودک، فن داکتی و فن کانوکشن و سیستم خودکار و نیمه خودکار پخت اشاره کرد

هود آشپزخانه 

هود های آشپزخانه در دنیای امروز به یکی از مهمترین اجزای هر آشپزخانه تبدیل شده ازین رو بهتر است اطلاعات بیشتری درباره این محصول داشته باشید و دقت بیشتری در خرید ین محصول بکنید.  

سبک های متنوعی از هود آشپزخانه در هوم سازه موجود است که شامل شومینه ای، مخفی، جزیره و مورب می باشند. ابعاد هود های آشپزخانه بین 50*90  و 50*60  متنوع است و در سبک های مختلف روکار یا توکار یافت می شوند. تمامی هود ها قدرت مکش بسیار بالایی دارند که بین 700 تا 800 است  و نقطه  مشترک تمامی هود های آشپزخانه هوم سازه گارانتی 24 ماهه آن هاست .

مزایای خرید از هوم سازه 

نمایندگی رسمی 

 هوم سازه با بیش از چهارده سال فعالیت گسترده و مستمر خود نماد بزرگترین نمایندگی برند های معتبر در ایرانی را از آن خود کرده است . این شرکت بزرگ توزیع کننده انواع سینک، هود توکار،گاز رومیزی، فر، شیرالات و ....  می باشد .

مقرون به صرفه بودن

از ویژگی هایی که تاثیر شده تا هوم سازه کانون توجه بسیاری از خریداران لوازم آشپزخانه باشد قیمت های مقرون به صرفه ی تمامی محصولات  این شرکت است .

ضمانت اصالت کالا

 تمامی محصولات موجود در هوم سازه دارای ضمانت اصالت کالا هستند و همین سبب شده تا مشتریان و کاربران با اطمینان خاطر خریدی آسوده و راحتی داشته باشند . 

پشتیبانی و مشاوره رایگان

هوم سازه بستری را فراهم کرده تا مشتریان با مشاوره رایگان خریدی آسان و به دور از سر در گمی داشته باشند و بنا به نیاز شخصی خود و با آگاهی کامل محصولی را انتخاب و خریداری کنند .

پرداخت در محل

یکی از ویژگی هایی که سبب خاص بودن و محبوبیت روز  افزون هوم سازه شده پرداخت در محل و تحویل فوری محصولات به مشترایان است .
 
سخن آخر

از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بوده اید. ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را بیشتر با بزرگترین نمایندگی برند های برتر ایرانی، هوم سازه آشنا کنیم و افتتاح وب سایت رسمی این نمایندگی بزرگ را به اطلاع شما عزیزان برسانیم تا با دسترسی راحت تر و بهتر خریدی با اطمینان داشته باشید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل