اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107206768319298
در دسترس نیست

دوربین مداربسته را براحتی نصب و خرید کن

آموزش جامع خرید دوربین مداربسته

کد: 140107206768319298

، تهران , (اخبار رسمی): با افزایش خطرات، خرید دوربین مداربسته و لوازم جانبی دوربین مداربسته شتاب بیشتری در ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی گرفته است. زیرا افزایش امنیت، نیاز روز است. انواع و پیکربندی های مختلفی از دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی مربوطه در بازار موجود است.

آموزش جامع خرید دوربین مداربسته
آموزش جامع خرید دوربین مداربسته

با افزایش خطرات، خرید دوربین مداربسته و لوازم جانبی دوربین مداربسته شتاب بیشتری در ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی گرفته است که باعث میشود....

امروزه با توجه به میزان تخلفاتی که هر سال بالاتر می رود، بخصوص خرید دوربین مداربسته در تهران یا محل کار بدون شک به یک ضرورت تبدیل شده است. ایمنی انسان ها و منابع مالی از اهمیت بالایی برخوردار است. با افزایش خطرات، خرید دوربین مداربسته و لوازم جانبی دوربین مداربسته شتاب بیشتری در ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی گرفته است. زیرا افزایش امنیت، نیاز روز است. انواع و پیکربندی های مختلفی از دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی مربوطه در بازار موجود است. بنابراین، نوع دوربین ها به نیاز برنامه شما بستگی دارد. این مقاله که راهنمای خرید دوربین مداربسته است، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که بدون شک شما را قادر می سازد تا یک خرید آگاهانه انجام دهید.

هنگام خرید دوربین امنیتی به چه نکاتی توجه کنیم

حتی اگر به دنبال ویژگی های سطح بالایی در یک سیستم دوربین مداربسته نیستید، آخرین چیزی که می خواهید؛ یک فیلم تار یا تقریبا نامرئی در زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید است. بنابراین، یک دوربین و لوازم جانبی مربوط به آن باید دارای برخی ویژگی های اساسی باشد، حتی اگر فقط برای یک مجتمع مسکونی باشد. در ادامه نکاتی که باید هنگام خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید را بیان کرده ایم.

رزولوشن

رزولوشن مهمترین و اساسی ترین ویژگی در دوربین است. باید دوربینی با وضوح نسبتاً بالا انتخاب کنید. زیرا نمی‌خواهید تصاویر یا فیلم‌ها پیکسلی یا بسیار نامشخص باشند. اگر باید چهره ها را در یک فیلم تشخیص دهید، باید آنها را به وضوح ببینید. امروزه کیفیت بالا یا HD بسیار رایج است و به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه است .از نظر رزولوشن 1080p  رایج ترین نوع انتخاب شده است.

دید در شب

اگر می خواهید بتوانید ببینید که در شب چه اتفاقی در بیرون از خانه شما می افتد، به دوربینی با دید در شب نیاز دارید. دوربین های دید در شب از فناوری مادون قرمز برای ارائه تصویری واضح در شرایط کم نور استفاده می کنند.

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی

اکثر کاربردهای دوربین های امنیتی حتماً در فضای باز هستند. از این رو ضروری است که دوربین ها در برابر طیف وسیعی از دما، رطوبت، باران و غیره مقاوم باشند. این به این دلیل است که در صورت تغییر شرایط آب و هوایی نمی توانند عملکرد خود را متوقف کنند.

میدان دید

میتوان گفت هنگام انتخاب انواع دوربین هایی از جمله دوربین مداربسته و یا خرید دوربین خودرو، باید به میدان دید توجه کنید. میدان دید ناحیه ای است که دوربین می تواند ببیند. هرچه میدان دید بزرگتر باشد، دوربین می تواند مساحت بیشتری را پوشش دهد.
بیشتر دوربین های امنیتی میدان دید بین 60 تا 110 درجه دارند. با این حال، می توانید برخی از دوربین ها را با میدان دید وسیع تری مانند 180 درجه یا حتی 360 درجه پیدا کنید.

کیفیت ویدیو

کیفیت فیلمبرداری دوربین امنیتی مهم است، اما همیشه مهم ترین عامل نیست. به عنوان مثال، اگر فقط از دوربین استفاده می کنید تا ببینید چه کسی در خانه شما است، پس نیازی به وضوح 4K  ندارید.
با این حال، اگر می‌خواهید جزئیاتی مانند ویژگی‌های صورت یا پلاک‌ها را ببینید، به دوربینی با وضوح بالاتر نیاز دارید.

ضبط صدا

برخی از دوربین های امنیتی دارای قابلیت ضبط صدا هستند که می تواند راهی عالی برای جلوگیری از مجرمان باشد. اگر نیاز به شناسایی شخصی در فیلم دارید، ضبط صدا نیز می تواند مفید باشد.
همه دوربین های امنیتی دارای ضبط صدا نیستند، بنابراین هنگام انتخاب دوربین باید به آن توجه داشته باشید.

تشخیص چهره

تشخیص چهره یک فناوری جدیدتر است که در دوربین های امنیتی ظاهر می شود. این می تواند یک راه عالی برای شناسایی مجرمان و همچنین مراقبت از بچه ها یا حیوانات خانگی شما باشد.

به چه نوع سیستم امنیتی دوربین مداربسته نیاز دارید؟
همه دوربین های امنیتی یکسان ساخته نمی شوند. وقتی در حال خرید دوربین هستید، باید به خاطر داشته باشید که نیازهای خاص شما چیست.  باید شرایط خود را برای خرید دوربین مدار بسته بررسی کنید. چند سوال اساسی وجود دارد که باید از خود بپرسید، پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و بهترین دوربین را برای نیازهای خود پیدا کنید.

•    آیا به پوشش داخلی نیاز دارید یا خارجی ؟
•    آیا به دید در شب نیاز دارید؟ کیفیت فیلم چقدر مهم است؟
•    آیا نیاز دارید که ازدحام، رویارویی افراد، شماره پلاک وسایل نقلیه و.. را بررسی کنید؟
•    آیا می خواهید بر صندوق و کارمندان خود نظارت داشته باشید؟
•    آیا می خواهید همیشه عزیزان خود را ایمن نگه دارید؟
•    آیا می خواهید اطمینان حاصل کنید که امنیت منطقه محدود حفظ می شود؟
•    آیا می خواهید بهره وری کارکنان را افزایش دهید و به آنها بازخورد دقیق بدهید؟
•    آیا می خواهید از خرابکاری جلوگیری کنید؟
•    آیا به دوربین مداربسته سیمی نیاز دارید یا دوربین مداربسته از راه دور؟

نکات مهم برای انتخاب دوربین امنیتی مناسب

همانطور که قبلا ذکر شد، شما باید نیازهای امنیتی دوربین مداربسته و شرایط ضبط خود را ارزیابی کنید و با توجه به ارزیابی خود، باید دوربینی را انتخاب کنید که نیاز شما را برطرف کند.

دوربین مداربسته سیمی

بخش عمده‌ای از دوربین‌های مداربسته خانگی دوربین‌های سیمی هستند . اکثر دوربین های سیمی موجود در بازار برای مقاصد داخلی هستند. آنها یک کانال مادون قرمز را همراهی می کنند که برای دید در شب و برای گرفتن عکس هایی با کنتراست بالا استفاده می شود. دوربین های سیمی معمولاً قابل اعتمادتر هستند. زیرا هیچ خطری برای از بین رفتن یا قطع شدن سیگنال وجود ندارد. آنها همچنین معمولاً کیفیت بالاتری دارند. با این حال، نصب دوربین‌های امنیتی سیمی می‌تواند کمی چالش‌برانگیزتر باشد و به اندازه دوربین‌های بی‌سیم انعطاف‌پذیر نیستند.
یک دوربین امنیتی سیمی نیز باید به منبع برق متصل شود، بنابراین باید هنگام انتخاب مکان برای دوربین، آن را در نظر بگیرید و اگر برق خانه شما قطع شود و سیستم امنیتی شما برق پشتیبان نداشته باشد، دوربین‌های شما از کار می‌افتند.

دوربین مداربسته بی سیم
نصب دوربین‌های امنیتی بی‌سیم بسیار آسان‌تر است. زیرا لازم نیست نگران عبور سیم‌ها از دیوارهای خود باشید. آنها همچنین از نظر قرارگیری تطبیق پذیرتر هستند. زیرا می توانید آنها را در هر جایی که اتصال Wi-Fi دارد قرار دهید. اکثر دوربین های امنیتی بی سیم نیز با باتری یا خورشیدی کار می کنند، بنابراین لازم نیست نگران وصل شدن آنها باشید.
اگرچه در گذشته دوربین های بی سیم یا از راه دور در بازار جدید بود و به همین دلیل هزینه های آنها در سطح بالاتری بود، اما امروزه هزینه آنها اساساً کاهش یافته است.  این دوربین‌ها در ایجاد یک نظارت دلچسب و دقیق برای خانه و محل کار عالی هستند و تا حد زیادی ایمن هستند و بالاتر از هر چیز دیگری، ضبط صدا و فیلم واضح را ارائه می دهد.

دوربین مداربسته داخلی یا خارجی

نکته مهم دیگر این است که آیا به دوربین داخلی نیاز دارید یا به دوربین خارجی. اگر فقط نیاز به نظارت بر فعالیت های داخل خانه دارید، یک دوربین داخلی کافی است. با این حال، اگر می خواهید ببینید چه اتفاقی در خارج از خانه شما می افتد، به یک دوربین در فضای باز نیاز دارید.
دوربین های فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر عناصر آب  و هوایی مقاوم باشند، بنابراین معمولاً ضد آب هستند و می توانند تقریباً در هر مکانی قرار گیرند.
برای ضبط، باید DVR (ضبط کننده ویدیوی پیشرفته) را انتخاب کنید که اطلاعات ویدیویی را روی هارد دیسک ضبط و ذخیره می کند. این به عنوان بهترین انتخاب برای امنیت در نظر گرفته می شود.
در نتیجه
دوربین مداربسته می تواند راهی عالی برای جلوگیری از مجرمان و ایمن نگه داشتن خانه شما باشد. فقط مطمئن شوید که هنگام انتخاب یکی از این ملاحظات را در نظر داشته باشید.
اگر این کار را انجام دهید، مطمئن باشید که دوربین امنیتی مناسب برای خانه خود را پیدا خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته روبیکس طیف گسترده ای از دوربین های بولت، دوربین های مداربسته دام ، دوربین مداربسته وای فای و علاوه بر آن دوربین ورزشی و دوربین خودرو را دارا می باشد و می توانید بصورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید
منبع : روبیکس
تولید محتوا و توسعه: تیم سئو سایت اصفهان(http://karinoweb.ir/isfahan-seo)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی روبیکس

فروشگاه اینترنتی روبیکس ، یکی فروشگاه کامل در زمینه تجهیزات دوربین مداربسته ، لوازم خودرو ، دزدگیر و اکسسوری های مختلف می باشد. فروشگاه روبیکس بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست