اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276778619298
در دسترس نیست

تستر دوربین مهتر است یا دوربین مداربسته

انواع تستر دوربین مداربسته

کد: 140107276778619298

، تهران , (اخبار رسمی): تستر دوربین مداربسته جزء تجهیزات شبکه دوربین مداربسته به حساب می آید که جزو حیاتی ترین تجهیزات شبکه دوربین مداربسته است. وظیفه اصلی تستر دوربین مداربسته در هنگام نصب و راه اندازی دوربین مداربسته است

انواع تستر دوربین مداربسته
انواع تستر دوربین مداربسته

تستر دوربین مداربسته جزء تجهیزات شبکه دوربین مداربسته به حساب می آید که جزو حیاتی ترین تجهیزات شبکه دوربین مداربسته است. وظیفه اصلی تستر دوربین مداربسته در هنگام نصب و راه اندازی دوربین مداربسته است

قبل از آشنایی با انواع تستر دوربین مداربسته لازم است با تستر دوربین مداربسته آشنا شویم. تستر دوربین مداربسته وسیله ای است که توسط صفحه مانیتور خود میتواند نقطه فوکوس را با دقت بالا در دوربین مداربسته تنظیم کند.

در واقع تستر دوربین مداربسته جزء تجهیزات شبکه دوربین مداربسته به حساب می آید که جزو حیاتی ترین تجهیزات شبکه دوربین مداربسته است. وظیفه اصلی تستر دوربین مداربسته در هنگام نصب و راه اندازی دوربین مداربسته است. شما همانطور که می توانید خرید دوربین مداربسته را اینترنتی انجام دهید، تستر دوربین مداربسته را نیز می توانید اینترنتی خریداری کنید.

تستر دوربین مدار بسته در ظاهر مانند یک گوشی تلفن همراه است. مانیتور آن برای نمایشگر عملکرد دوربین مداربسته است. همچنین تنظیمات دوربین مداربسته روی مانیتور قابل انجام است. انواع مختلفی از تسترهای دوربین مداربسته در بازار وجود دارد که با تغییر کاربردها و زیاد شدن کارائی آن سایز صفحه نمایش آن عوض میشود تا پاسخگوی همه نیازها باشد. با همه ی تسترهای دوربین مدار بسته میتوان تصاویر و ویدئوهای دوربین مدار بسته را ثبت نمود و همچنین از تصویر در حال پخش عکس گرفت.

کاربردهای تستر دوربین مدار بسته

تستر دوربین مدار بسته برای انواع مختلف دوربین ها مثل آنالوگ و انواع دوربین های مدار بسته آی پی دار تحت شبکه استفاده می شود. علاوه بر دوربین بعضی لوازم جانبی مثل چراغ قوه، تست دیود، مولتی متر، اندازه گیر ولتاژ، مقاومت خازن، ماشین حساب مهندسی و تست کابل تلفن را میتوان با تستر دوربین مدار بسته مورد بررسی، تنظیم و کنترل قرار داد.

انواع تستر دوربین مدار بسته و ویژگی های آن

در ادامه با انواع تستر دوربین مداربسته و ویژگی های هرکدام آشنا خواهید شد.

تستر دوربین مداربسته  IPC-5100 PLUS - روبیکس

تستر دوربین مداربسته IPC-5100 از تجهیزات جانبی دوربین مداربسته بوده و از انواع دوربین مداربسته IP، HD-TVI، HD-CVI، AHD و EX-SDI پشتیبانی می کند. این تستر دارای صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است. این تستر مجهز به  وای فای، خروجی HDMI با کیفیت ۱۰۸۰P، بزرگنمایی Video، ساپورت بیش از ۳۰ پروتکل مانند PELCO-P ،  PELCO-D و اسلات MicroSD می باشد. این تستر قابلیت نمایش فرمت H.Z65 در دوربین های مداربسته را داراست.

تستر دوربین مداربسته فول 5 اینچ

این تستر با صفحه نمایش 5 اینچی از بهترین مدل های تستر دوربین مداربسته بوده که دوربین های IP و آنالوگ ، TV I  ، AHD را تا 8 مگاپیکسل ساپورت میکند. از دیگر ویژگی های این تستر می توان به پنل تاچ ، ساپورت رم، خروجی HDMI، خروجی برق 12 ولت 2 آمپر اشاره کرد.

تستر تاشو مچی MP4

 یک صفحه نمایش کوچک 4 اینچی دارد و 4 مگا پیکسل را می تواند پشتیبانی کند. همچنین این تستر به تستر کواکسیال معروف است و قابلیت پشتیبانی انواع دوربین های آنالوگ، AHD, HD-TVI, HD-CVI را پشتیبانی کند.

تستر دوربین IPC 1800 PLUS 4K

 یک صفحه نمایش لمسی و 8 اینچی دارد. وضوح و شفافیت تصویر نیز در آن 800 در 480 پیکسل می باشد. این تستر قابلیت های زیادی دارد و استفاده از آن تقریبا به یک ضرورت بدل شده است.

تستر حرفه ای دوربین  IPC Tester

 صفحه نمایش آن HD است. ویژگی این تستر این است که میتواند به صورت حرفه ای دوربین های تحت شبکه IP دار را پوشش داده و استاندارد ONVIF را بر آن اجرا نماید.

تستر دوربین آنالوگ

از ساده ترین تسترها به حساب می آید و ورودی آن حالت صدا و تصویر است. این تستر نیز برای تنظیم و کنترل دوربین مدار بسته استفاده می شود.

تستر دوربین مدار بسته MP5

 برای تستر دوربین های کواکسیال کاربرد دارد و  دوربین های HD-CVI AHD , HD-TVI و آنالوگ را به راحتی پشتیبانی میکند..

تستر حرفه ای بازار cctv

 یک صفحه نمایش لمسی بزرگ دارد که 7 اینچی بوده و شفافیت و زولوشن آن 1280 در 800 است. این رزولوشن بسیار عالی است.  این تستر دوربین های TVI, CVI, H264, H265 AHD, 4K, SDI, و آنالوگ را به راحتی پشتیبانی میکند. این تستر دوربین مدار بسته قابلیت ثبت عالی تصاویر را دارد و کنترل های چرخشی و اسنپ شات و ... را با فرمت های کیفیت بالا ثبت میکند. این تستر حرفه ای دوربین مدار بسته دو حالت شب و روز دارد و بدین معنی است که هم در شب و هم در روز کاربرد داشته و کار نصاب دوربین مدار بسته را بسیار راحت میکند. 

خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته

امروزه با توجه به گسترش و تعدد فروشگاه های اینترنتی؛  خرید آنلاین هر محصولی باید با دقت انجام گیرد. فروشگاه های اینترنتی که در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه فعالیت میکنند هم کم نیستند. ما در این مقاله سعی کردیم

توسعه و تولید محتوا : گروه سفارش طراحی سایت کارینووب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی روبیکس

فروشگاه اینترنتی روبیکس ، یکی فروشگاه کامل در زمینه تجهیزات دوربین مداربسته ، لوازم خودرو ، دزدگیر و اکسسوری های مختلف می باشد. فروشگاه روبیکس بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید