کد: 140107236770418524
در دسترس نیست

بهترین ترازو دیجیتال فروشگاهی

خرید بهترین ترازو دیجیتال فروشگاهی

کد: 140107236770418524

، (اخبار رسمی): ترازوی فروشگاهی، ترازویی با دقت بالا برای وزن کردن محصولات فروشگاهی است. از آنجایی که محصولات فروشگاهی، وزن و حجم کمی دارند، یک گرم بالا و پایین شدن می تواند بر قیمت محصول تاثیر بگذارد

خرید بهترین ترازو دیجیتال فروشگاهی
خرید ترازو فروشگاهی

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید است و ترازوی فروشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید بهترین ترازوی فروشگاهی

یکی از اولین اقدامات فروشگاه های امروزی، خرید ترازو فروشگاهی است. فرقی نمی کند فروشگاه بزرگ باشد یا کوچک، تازه تاسیس باشد یا قدیمی، با توجه به تکنولوژی های روز دنیا، این ترازوها یکی از جدیدترین امکاناتی است که فروشگاه ها می توانند به مشتریان خود ارائه دهند. مطمئناً شما هم بارها در انواع سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی، این ترازوها را مشاهده کرده اید. از این ترازوها به منظور وزن کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود.اغلب مواد غذایی فروشگاه ها نیاز به وزن کردن دارند. در گذشته، این عملیات، به کمک ترازوهای مکانیکی انجام می گرفت. اما کار کردن با این ترازوها بسیار سخت بود. نحوه عملکرد ترازوهای مکانیکی به این صورت بود که در یک کفه ترازو، مواد غذایی و در طرف دیگر، سنگ یا کیلو قرار می گرفت تا دو کفه ترازو، هم تراز شوند. برای برقراری توازن دو کفه، باید از سنگ های هم وزن محصول استفاده نمود.

اما پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر موجب تحول این ترازوها شد. امروزه نوع دیجیتالی این ترازوها با مدل و برندهای گوناگون در فروشگاه ها به فروش می رسند. مهم ترین قابلیت انواع ترازوهای فروشگاهی دیجیتالی این است که علاوه بر سنجش وزن می توانند قیمت محصول را هم محاسبه کنند. این ترازوها برای محصولاتی که دقت وزن آنها در زمان فروش، مهم است، بسیار کاربرد دارند. به همین دلیل، در اغلب فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها از این نوع ترازو استفاده می شود. دقت بالای این ترازوها سبب شد خرید ترازو فروشگاهی یک امر ضروری برای فروشگاه ها به شمار رود.

ترازو فروشگاهی چیست؟

ترازوی فروشگاهی، ترازویی با دقت بالا برای وزن کردن محصولات فروشگاهی است. از آنجایی که محصولات فروشگاهی، وزن و حجم کمی دارند، یک گرم بالا و پایین شدن می تواند بر قیمت محصول تاثیر بگذارد. بنابراین استفاده از ترازوهای دقت بالا برای تمام فروشگاه ها نیاز است.از دیگر ویژگی های این نوع ترازو، تخمین قیمت محصول است. این ترازوها یک ورودی قیمت دارند که با وارد کردن قیمت محصول مورد نظر در این قسمت، می توان قیمت محصول را بر اساس وزن، محاسبه و به مشتری اعلام کرد. قابلیت صادر کردن فاکتور، هماهنگ بودن صندوق های فروش با ترازوهای فروشگاهی و امکان گزارش های فروش از دیگر قابلیت های این نوع ترازو است.

به طور کلی، پیشرفت هایی که در ترازوی فروشگاهی صورت گرفت سبب شد این ترازو از قابلیت های نرم افزاری برخوردار شود. به طوری که ترازوهای امروزی می توانند نیاز کاربران را برطرف کنند.

 پیشرفت صنعت ترازوی فروشگاهی به اندازه ای است که امروزه، انواع ترازوهای فروشگاهی با دقت توزین بالا و کاربردهای منحصر به فرد جایگاه خاصی در فروشگاه ها دارند. این ترازوها از سرعت عمل بالایی برخوردار هستند و سبب اطمینان خاطر مشتریان می شوند.

معرفی انواع ترازو فروشگاهی

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ترازو فروشگاهی باید کاملا از آن آگاه باشید آشنایی با انواع ترازوی فروشگاهی است. در حال حاضر، جدیدترین ترازوهای فروشگاهی که وارد بازار شدند قابلیت تولید بارکد و چاپ آن بر روی لیبل را دارند. به این ترازوها، ترازوهای فروشگاهی لیبل پرینتر یا بارکد زن می گویند که سرعت عمل بسته بندی محصولات را افزایش می دهند. از دیگر قابلیت های این نوع ترازوی فروشگاهی، امکان انبارداری محصولات است.

به طور کلی، هر نوع ترازوی فروشگاهی، قابلیت و امکانات خاص خود را دارد. لذا قبل از خرید ترازو فروشگاهی، بهتر است با قابلیت های آن ها آشنا شوید و سپس، با توجه به نیاز فروشگاه خود، بهترین ترازوی فروشگاهی را انتخاب کنید. این استراتژی به شما کمک می کند در زمان خود، صرفه جویی کنید و بهره وری فروشگاه را افزایش دهید.

انواع ترازوی فروشگاهی عبارتند از:

  • ترازو فروشگاهی رومیزی
  • ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر
  • ترازو فروشگاهی سیمکارتی
  • باسکول های فروشگاهی

ترازو فروشگاهی رومیزی چیست؟

این نوع ترازوی فروشگاهی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین نمونه ها است که در اغلب فروشگاه ها و سوپرمارکت ها استفاده می شود. مطمئنا اغلب شما، ترازوی رومیزی را دیده اید که بر روی میز پیشخوان سوپرمارکت ها و یا سایر مغازه ها قرار دارد. از مهم ترین قابلیت های این نوع ترازو می توان به امکان برآورد قیمت محصول با توجه به وزن آن، اشاره کرد.

 حال اگر قصد خرید ترازو فروشگاهی رومیزی را دارید باید بدانید این ترازو، به دو نوع عقربه ای یا آنالوگ و دیجیتال، تقسیم می شود که نوع دیجیتالی، از دقت بالاتری، نسبت به عقربه ای برخوردار است. بنابراین اگر در مکانی مشغول هستید که دقت یک گرم هم برایتان مهم است می توانید از نوع ترازوی دیجیتالی استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید