اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107256774718479
در دسترس نیست

خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

کد: 140107256774718479

، تهران , (اخبار رسمی): همه افراد به دنبال ساده‌ترین و آسان‌ترین مسیر‌ها برای رسیدن به اهداف خود هستند. امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال، امکانات زیادی برای ما فراهم شده است که با استفاده از آن‌ها بسیاری از کارهایمان را تنها با چند کلیک و به‌صورت آنلاین انجام دهیم.

خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ
خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ
خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ
خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ
خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ
خدمات سئو حرفه ای و مشاوره تخصصی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

هرجایی که باشیم تنها لازم است با استفاده از گوشی هوشمندمان و با یک سرچ ساده به هدف مد‌نظر دست‌یابیم و کارمان را پیش ببریم. در این هنگام بود که کسب‌وکارهای حضوری و سنتی احساس خطر کردند و با کم‌تر شدن مشتریان حضوری‌شان به فکر تغییر در مدل کاسبی خود و ورود به دنیای اینترنت و فروش آنلاین افتادند.

ورود به دنیای دیجیتال شیوه‌های متنوعی را به دنبال دارد، کافی است با چند کلیک ساده و ایجاد سایت یا نصب اپلیکیشن‌های رایج در بین عموم مانند تلگرام و اینستاگرام وارد این فضا شوید. ولی باید گفت که مهم‌ترین آن‌ها داشتن یک وب‌سایت خوب است. چرا‌که حتی اگر چنلی در تلگرام یا پیجی در اینستاگرام هم داشته باشید، باز‌هم باید یک وب‌سایت داشته باشید تا محصولات خود را در آن عرضه کنید. چون تنها مزیت داشتن یک وب‌سایت، فروش مستقیم به‌وسیله آن سایت نیست!

در این راه به طور حتم باید از افراد متخصص و باتجربه مانند آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ کمک بگیرید، زیرا افراد کم‌تجربه و غیرمتخصص نه‌تنها سودی برای شما ندارند بلکه ممکن است وضعیت فعلی سایتتان را هم به خطر بیندازند و به شما ضرر برسانند.

آشنایی با خدمات سئو در نبض مارکتینگ به فعالیت‌های صورت‌گرفته درون سایت و بیرون از سایت جهت قرارگرفتن کلمات کلیدی وب‌سایت در صفحات اول موتورهای جستجو نظیر گوگل و حفظ جایگاه و رتبه در آن‌ها، خدمات سئو می‌گویند. خدمات سئو فرایندی است که در تمام وب‌سایت‌ها باید وجود داشته باشد؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوبی از آن وب‌سایت حاصل نخواهد شد. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، ارائه‌دهنده کلیه خدمات سئو برای تمام کسب‌وکارها در ابعاد گوناگون است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می‌دهند، اصطلاحاً سئوکار می‌گویند. در نبض مارکتینگ افراد سئوکار با سابقه‌ای درخشان، تجربه بالا و متخصص در حوزه سئو مشغول به کار هستند.

اصلی‌ترین هدف انجام سئو و بهینه‌سازی، افزایش ورودی‌های هدفمند است. به‌این‌علت که SEO در افزایش بازدید از یک سایت به‌شدت تأثیرگذار است، از آن به‌عنوان یکی از روش‌های بازاریابی نام‌برده می‌شود. سئو سایت مزایای بسیاری برای کارفرما دارد ولی در اینجا چند مپرد از آن اشاره می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • هزینه کم سئو در برابر تبلیغات گوگل ادز
  • سبب افزایش ترافیک سایت می‌شود.
  • اعتبار سایت را افزایش می‌دهد.
  • افزایش داده‌های سایت
  • ماندگاری بالایی دارد.

فرایند سئو بدون محتوا‌سازی هیچ معنایی پیدا نمی‌کند. به طور حتم باید گفت که تمام آن چیزی که کاربر به دنبال آن است، محتوا می‌باشد. فروش محصولات و خدمات ارائه شده برای کاربران هم به دنبال ارائه محتوای خوب‌صورت می‌گیرد. اگر محتوا به‌خوبی بتواند نیاز مخاطب را بر‌طرف سازد، این امر سبب می‌شود که کاربر باز هم به سایت شما بر‌گردد و این یعنی شما بالاتر از رتبه اول گوگل قرار گرفته‌اید! به‌علاوه اینکه در سئو، کار تولید محتوا هم انجام می‌دهیم، آن هم با کلیدواژه‌های مختص حوزه کاری شما و کلید‌واژه‌هایی که باعث افزایش فروش محصولات یا خدمات شما می‌شود.

سابقه نبض مارکتینگ در حوزه‌های مختلف اگر برای آموزش و گرفتن مشاوره نزد یک شرکت مارکتینگ با سابقه خوب بروید، پس از انجام فرایند‌های موردنظر به طور حتم به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. علاوه بر اینکه یک شرکت سئو باتجربه به شما کمک می‌کند که به رتبه بالا‌تر در گوگل دست‌یابید، می‌تواند به شما کمک کنند تا کیفیت ترافیک ورودی به وب‌سایتتان را افزایش دهید.

رزومه و سابقه درخشان کاری شرکت سئو، با اطمینان برای مشتری که به‌تازگی کسب‌وکار آنلاین خود را شروع کرده می‌تواند معجزه کند و فروشش را افزایش دهد. برای آژانس ما یعنی نبض مارکتینگ که از سال ۱۳۹۳ به‌قصد کمک به کسب‌وکارهای آنلاین و ایجاد زیرساخت و پایه‌ای محکم برای آن شکل‌گرفته است، یکی از ستون‌های نگه دارنده‌اش، رزومه و نمونه کار‌های فوق‌العاده افراد متخصص در آن است.

بنابراین اگر قصد دارید که یک شرکت سئو موفق را انتخاب کنید، به طور حتم آن شرکت نمونه کار‌های خود را در اختیار شما قرار می‌دهند. در نتیجه برای اینکه بتوانید بهترین را انتخاب کنید، در مرحله اول رزومه کاری شرکت موردنظر را بررسی نمایید، شما می‌توانید برای این کار با اطمینان خاطر نزد مشاوران و متخصصین نبض مارکتینگ در حوزه سئو، مراجعه فرمایید تا به نتیجه دلخواهتان دست‌یابید.

نبض مارکتینگ در طی سال‌های کاری خود با کارفرمایان و برندهای بزرگی همکاری داشته است که جایگاهی که امروز در آن قرار دارد، گویای فعالیت درخشان تیم خود و همکاران و متخصصین عزیز آن بوده است. نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه درخشانی در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد و شرکت‌های کوچک و نوپای بسیاری را به شرکتی معتبر با مشتریان بالا تبدیل کرده است.

این شرکت به علت تعهد به کار گروهی و ایجاد فرصت‌های متعدد برای یادگیری و پیشرفت اعضای مجموعه در سازمان پیشرفت فراوانی کرده است.

بیش از 10 هزار کلیدواژه سئو شده در صفحه اول پس از مشخص‌کردن کلمه یا کلمات کلیدی باید بر اساس آن‌ها، محتوایی ارزشمند تولید کنید. در هنگام تولید محتوا توجه داشته باشید که کلمات کلیدی به‌اندازه و در جای مناسب به کار ببرید. همان‌طور که متوجه شده‌اید موتورهای جستجو نظیر گوگل به‌شدت به کلمات کلیدی حساس‌اند و به آن اهمیت می‌دهند و همچنین صفحاتی که این کلمات را داشته باشند، به کاربر پیشنهاد می‌کنند. دقت کنید اگر کلمات کلیدی بیش از اندازه در محتوا به کار برده شود از سوی گوگل جریمه خواهد شد.

به درصد کلمات کلیدی موجود در یک سایت نسبت به کل متن محتوا، چگالی کلمه کلیدی گفته می‌شود. چگالی یا تراکم کلمه کلیدی در کل محتوا نباید بیش از حد مجاز باشد چرا‌که نوشته را از حالت طبیعی خارج می‌کند.

زمانی که هنوز الگوریتم‌های بسیار دقیق برای رتبه‌بندی سایت‌ها وجود نداشت، افرادی که به اهمیت کلمه کلیدی پی می‌بردند، محتوای خود را پر از کلمات کلیدی می‌کردند و بدین‌وسیله خود را به صفحه اول نتایج می‌رساندند؛ بدون اینکه محتوای ارزشمندی داشته باشند. ولی امروزه شرایط عوض شده است.

بعد از راهیابی هوش مصنوعی به سیستم رتبه‌بندی صفحات اینترنت، تراکم کلمه کلیدی بسیار مهم شده است.

اگر قرار است متنی تولید کنید می‌بایست، تراکم کلمه کلیدی را رعایت کنید. از کلمات مترادف و هم معنا در محتوا بهره ببرید، در عنوان و توضیحات کلمه موردنظر استفاده شود و بسیاری مسائل دیگر که مربوط به سئو تولید محتوا می‌شود. نبض مارکتینگ دارای بیش از ده‌هزار کلمه کلیدی سئو شده در صفحات اولیه موتور‌های جستجوگر است. شما می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی به سایت مراجعه کنید یا با ما در تماس باشید.

منبع: نبض مارکتینگ |  nabzemarketing.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۴ با هدف کمک به کسب‌وکارها و ایجاد زیرساخت مناسب برای کسب‌وکارهای اینترنتی و آنلاین شکل گرفت که در طی این سال‌ها با کارفرمایان و برندهای مطرحی افتخار همکاری داشته‌ایم که تمام نتایج تا به امروز، گویای فعالیت درخشان تیم ما و همکاران عزیزمان بوده است. همچنین نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا (Startup) در زمینه‌های مختلفی از بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) را دارد که هریک به شرکت‌های موفقی در حوزه‌هایی از قبیل؛ طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، طراحی اپلیکیشن و طراحی نرم‌افزار تبدیل شده‌اند. فرهنگ ما در سازمان نیز تعهد به کار گروهی و ایجاد فرصت‌های متعدد برای یادگیری و پیشرفت اعضای مجموعه‌ست که همین امر موجب شده تا آغازکننده و تمام‌کننده‌ای باشیم که پیوسته همه‌ی تلاش این مجموعه مبنی بر نتیجه‌گرایی‌ و رسیدن به هدف‌ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]