اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155794418479

آشنایی با خدمات برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

کد: 140101155794418479

https://bit.ly/3DAFRcn

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید، حتماً می‌دانید که برای رسیدن به سود و رونق کسب‌وکار خود طراحی سایت تنها قدم اول است! ولی به‌تنهایی کافی نیست.

آشنایی با خدمات برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ
آشنایی با خدمات برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

در این‌ صورت باید به سراغ انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برای بهبود و مطرح‌شدن سایت خود در فضای گوگل بروید. اما اینکه چگونه یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید؟ چه نکاتی مهم است؟ چه پیشنهاداتی وجود دارد؟ همه این سوالات را در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم.

1. شرکت دیجیتال مارکتینگ Media force

شرکت دیجیتال مارکتینگMedia force  یکی از شرکت‌های بازاریابی دیجیتالی هوشمند در کشور کانادا است. تخصص و تجربه این شرکت در میان شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در کانادا موجب شده است که به یکی از برندهای برتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود.

این شرکت فعالیت گسترده‌ای دارد و دارای تعداد زیادی دفتر فعال در لندن و نیویورک که  تعداد متخصصان هر دفتر این شرکت بالای 40 نفر است.

خدمات شرکتMedia force  برای بهبود کسب‌وکارها

شرکت دیجیتال مارکتینگMedia force  برای بهبود کسب‌وکار شما خدماتی مانند: طراحی سایت، مشاوره سئو، سئو و بهینه‌سازی سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی را به بهترین شیوه به شما ارائه می‌دهد که با مراجعه به آدرس اینترنتی mediaforceuk.com می‌توانید از جزئیات بیشتر این خدمات مطلع شوید.

مشاوره سئو Media force

یکی از مهم‌ترین خدماتی که این شرکت برند کانادایی انجام می‌دهد، مشاوره سئو است که به‌صورت حضوری و آنلاین آن را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. باتوجه‌به این که در چه مرحله‌ای از کسب‌وکار خود تصمیم به دریافت مشاوره سئو دارید خدمات متفاوتی را از مشاور سئو دریافت می‌کنید.

اگریک سایت انگلیسی‌زبان دارید که توانایی هزینه‌کردن به‌صورت دلاری برای شما مقدور است، پیشنهاد ما به شما، شرکتMedia force  است تا از بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو بهره‌مند شوید.

  2. شرکت دیجیتال مارکتینگ Nabzemarketing

شرکت دیجیتال مارکتینگ نبض، یکی از جوان‌ترین اما درعین‌حال متخصص‌ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ است که می‌توانید برای بهبود کسب‌وکار خود اقدام به گرفتن مشاوره از آن نمایید. تاکید می‌کنیم بهبود کسب‌وکار نه فقط سئو!

اما در میان تمامی شرکت‌هایی که وجود دارند، چرا نبض مارکتینگ را انتخاب کنیم؟ همان‌طور که گفتیم نبض مارکتینگ فقط در زمینه سئو مشاوره نمی‌دهد! بلکه برای بهبود کسب‌وکار شما خدماتی ارائه می‌دهد که بسیار گسترده‌تر از سئو است. برای اینکه از خدمات دیگر نبض مارکتینگ مطلع شوید، کافی‌ست به سایت نبض مارکتینگ به نشانی nabzemarketing.com مراجعه کنید و از جزئیات خدمات این شرکت دیجیتال مارکتینگ بیشتر مطلع شوید.

خدمات Nabzemarketing برای بهبود کسب‌وکارها

همان‌طور که گفتیم برای مطرح‌شدن و قرارگرفتن در فضای گوگل سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از راه‌هاست. اما تنها راه نیست! گاهی یک کسب‌وکار باتوجه‌به سهم بالای سود بازار حوزه کاری خود نیاز دارد که در زمان کوتاهی به رتبه‌های خوبی دست یابد.

تبلیغات کلیکی یا گوگل ادز یکی از خدمات شرکت نبض مارکتینگ است که می‌توانید به این وسیله به رتبه‌های خوبی دست یابید. البته باتوجه‌به تصمیمی که مشاور کسب‌وکار برای بهبود کسب‌وکار شما می‌گیرد گاهی لازم است هم برای سایت خود گوگل ادز و هم سئوکار کنید به‌صورت هم‌زمان.

مشاوره سئو Nabzemarketing

مشاوره سئو نبض برای رفاه حال کاربران و باتوجه‌به شرایط آنها به سه صورت حضوری، آنلاین (تماس تصویری)، آفلاین (ضبط ویدیو) انجام می‌شود. همچنین این مشاوره سئو می‌تواند به‌صورت ساعتی یا ماهیانه و نیز اشتراک‌های سالیانه انجام شود.

3. شرکت دیجیتال مارکتینگIgnite Digital

این شرکت یک آژانس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است که دفتر مرکزی آن در انتاریو قرار دارد، بیش از 20 کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ دارد که در حوزه کاری خود بسیار برجسته و متخصص هستند.

خدمات Ignite Digital در زمینه دیجیتال مارکتینگ

خدماتی که این شرکت دیجیتال مارکتینگ در آن تخصص دارد شامل: سئو و بهینه‌سازی سایت، مشاوره سئو، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی همچنین گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی است. مدیریت شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و امروزه باتوجه‌به بستری که در اینستاگرام وجود دارد به یکی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به یکی از ابزارهای بسیار قوی برای تبلیغات کسب‌وکارها تبدیل شده است.

گوگل ادوردز هم که یکی از بهترین نوع تبلیغات است که باتوجه‌به هزینه‌ای که بابت کلیک هر کاربر برای یک کسب‌وکار دارد اما می‌تواند یک گزینه قوی و خوب برای بهبود و رونق کسب‌وکار شما باشد اگر به‌درستی و توسط شخصی متخصص انجام شود. اگر به فکر رونق کسب‌وکار خود هستید، پیشنهاد می‌کنم همین الان به سایت ignitedigital.com مراجعه و از خدمات این شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی با شرکت Ignite Digital

بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند با مدیریت این هزینه کاری کند چندین برابر هزینه‌ای که می‌شود سود حاصل کسب‌وکار شما شود. اما تولید محتوای ارزشمند، بسیار مهم است که یک کسب‌وکار به دنبال سئو سایت خود است محتوای خوب و ارزشمندی را به مخاطبان و کاربران خود عرضه کند.

درواقع تولید محتوا تمام آن چیزی است که کاربر به دنبال آن است. اگر محتوایی که کسب‌وکار شما عرضه می‌کند نیاز کاربر را رفع کند علاوه بر تأثیرات خوبی که بر فاکتورهای سئو مانند کاهش نرخ پرش، افزایش زمان ماندگاری کاربر و ... می‌گذارد. خودش نوعی شروع برندسازی برای کسب‌وکار شما خواهد بود؛ بنابراین قدرت محتوا را جدی بگیرید و آن را به افرادی که در این حوزه متخصص هستند بسپارید.

کلام آخر

با گسترده شدن فعالیت‌های آنلاین کسب‌وکارها در دنیای امروز دیگر طراحی سایت به‌تنهایی جواب‌گوی این عرصه رقابت نیست. درواقع برای اینکه بتوانید به درآمد و سود برسید نیاز است که به چشم بیایید. برای اینکه بتوانید در میان سیل وب‌سایت‌هایی که در بستر گوگل وجود دارند دیده شوید باید در رتبه‌های خوبی قرار بگیرید.

یک راه برای قرارگرفتن در رتبه‌های خوب گوگل بهینه‌سازی و سئو سایت است. در این میان شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارند که خدمات سئو ارائه می‌دهند. اما اینکه کدام شرکت را انتخاب کنید بسته به نیاز و استراتژی شما برای بهبود کسب‌وکارتان و همچنین تخصص و خدماتی که آن شرکت ارائه می‌دهد متفاوت است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۴ با هدف کمک به کسب‌وکارها و ایجاد زیرساخت مناسب برای کسب‌وکارهای اینترنتی و آنلاین شکل گرفت که در طی این سال‌ها با کارفرمایان و برندهای مطرحی افتخار همکاری داشته‌ایم که تمام نتایج تا به امروز، گویای فعالیت درخشان تیم ما و همکاران عزیزمان بوده است. همچنین نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا (Startup) در زمینه‌های مختلفی از بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) را دارد که هریک به شرکت‌های موفقی در حوزه‌هایی از قبیل؛ طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، طراحی اپلیکیشن و طراحی نرم‌افزار تبدیل شده‌اند. فرهنگ ما در سازمان نیز تعهد به کار گروهی و ایجاد فرصت‌های متعدد برای یادگیری و پیشرفت اعضای مجموعه‌ست که همین امر موجب شده تا آغازکننده و تمام‌کننده‌ای باشیم که پیوسته همه‌ی تلاش این مجموعه مبنی بر نتیجه‌گرایی‌ و رسیدن به هدف‌ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار